Alfa 147 i "szukanie" biegow

Data: 2011-12-28 18:43:22
Autor: ArekM
Alfa 147 i "szukanie" biegow
Witam!

Mialem okazje przejechac sie dzis Alfą 147 z 2001 roku, 1.6 benzyna. Zastanawiala mnie jedna rzecz. W aucie musiałem "szukac" biegów zeby je wrzucac. Niby z 1 na dwa dało sie spokojnie wrzucac. Natomiast między 2 i 3 bylo juz szukanie. To samo miedzy 4 a 5. Troche to bylo dziwne, ale wlasciciel twierdzil, ze to normalne w tych autach. Miał racje?

--
Pzdr
E90

Data: 2011-12-28 22:06:50
Autor: Rabbit McCroolick
Alfa 147 i "szukanie" biegow

Użytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jdfkfp$plq$1inews.gazeta.pl...

Mialem okazje przejechac sie dzis Alf± 147 z 2001 roku, 1.6 benzyna. Zastanawiala mnie jedna rzecz. W aucie musiałem "szukac" biegów zeby je wrzucac. Niby z 1 na dwa dało sie spokojnie wrzucac. Natomiast między 2 i 3 bylo juz szukanie. To samo miedzy 4 a 5. Troche to bylo dziwne, ale wlasciciel twierdzil, ze to normalne w tych autach. Miał racje?

Miał rację polskiego handlarza samochodów.

Data: 2011-12-29 02:20:12
Autor: to
Alfa 147 i "szukanie" biegow
begin ArekM
Mialem okazje przejechac sie dzis AlfÄ… 147 z 2001 roku, 1.6 benzyna.
[...]

Normalne to jest moĹĽe w trzydziestoletnim Ikarusie.

Alfa 147 i "szukanie" biegow