Alfa 147 prośba o opinię

Data: 2009-07-10 03:32:31
Autor: hamberg
Alfa 147 prośba o opinię
Spodobało mi się to auto, sam nie wiem dlaczego bo nie lubię takich
linii nadwozia ale cóż, raz się przejechałem i teraz takie chce. i teraz
pytanie jak tam się mają sprawy korozji oraz wytrzymałości zawieszenia.
Słyszałem różne opinie ale zwykle od anty fanów alfy więc nie są zbyt
prawdziwe zapewne. Z góry dzięki za info. Rozpatruje model z silnikiem
1.9JTD.

Z tego co wczesniej pisales to punto Cie rujnuje i ogolnie wloszczyzna
Ci nie odpowiada - czy na pewno chcesz alfe?

Data: 2009-07-10 12:51:48
Autor: krzysiek82
Alfa 147 prośba o opinię
hamberg pisze:
Z tego co wczesniej pisales to punto Cie rujnuje i ogolnie wloszczyzna
Ci nie odpowiada - czy na pewno chcesz alfe?

Rujnować ro nie rujnuje nie jest źle, ale ciekawi mnie czy to prawda, że oryginale wahacze przednie potrafią wytrzymać aż 60tyś czy może trochę więcej. Bo jak czytałem na forum alfy chłopaki się ekscytują, że komuś coś w zawiasie wytrzymało właśnie aż 60tyś :)

--
krzysiek82

Data: 2009-07-10 07:22:14
Autor: hamberg
Alfa 147 prośba o opinię
[...]

zalezy gdzie sie jezdzi - kiedys we Wroclawiu zawiecha wytrzymujaca
60kkm po miescie to byl niezly wyczyn dla wiekszosci aut - teraz jak
troche poprawili drogi jest juz jak najbardziej realne.

Poza tym nei liczylbym ze taka alfa bedzie chocby porownywalna
kosztami utrzymania do punto. To auto duzo bardziej wybajerzone,
wielowahacz tez nie ulatwia zycia. Polka wyzej to i pewne ceny beda
wyzsze.

Data: 2009-07-10 16:45:15
Autor: krzysiek82
Alfa 147 prośba o opinię
hamberg pisze:
[...]

Mam tego świadomość, ale to raczej by miało być auto do pucowania, siedzenia w nim i do jazdy na jakieś zloty itp itd. Trochę mam bzika na punkcie motoryzacji. Punto zostanie do dojazdów do pracy ropa ostatnio baaardzo staniała więc się opłaca.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-10 20:14:09
Autor: kamil d
Alfa 147 prośba o opinię
krzysiek82 pisze:
Mam tego świadomość, ale to raczej by miało być auto do pucowania, siedzenia w nim i do jazdy na jakieś zloty itp itd. Trochę mam bzika na punkcie motoryzacji.

Dziwny ten Twój bzik, do brandzlowania się lepsza GTV a nie jakiś kompakt z dieslem.

--
kamil d
red 206

Data: 2009-07-10 18:05:52
Autor: Irokez
Alfa 147 prośba o opinię
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h3774o$8k6$1nemesis.news.neostrada.pl...
hamberg pisze:
[...]

Moja 156 przyjechała z Niemiec z przebiegiem 150kkm na oryginalnych zawiasach, z przodu skrzypiała tylko tuleja lewa w górnym zawiasie.

Wałbrzyskie drogi zruinowały wszystko co tylko mozliwe w 2 miesiące.

Obecnie wytrzymuje mi 20 tysiecy km jazdy miejsckiej, ale gorszych dróg nie ma chyba w całej Europie i Azji jak w tym "mieście"
W normalnych innych miastach jest realne te 60kkm

Pozdrofka

--
Irokez

Alfa 147 prośba o opinię