Alfa 159 - podw贸jny wydech Ulter

Data: 2011-03-18 22:05:28
Autor: bratPit
Alfa 159 - podw贸jny wydech Ulter
Zdecydowa艂em si臋 na zakup dedykowanego t艂umika Ulter na dwie rurki do Alfy 159 JTS. Kurier dowi贸z艂, dzi艣 podrzuci艂em znajomemu mechanikowi pracuj膮cemu w ASO Alfy, kt贸ry ma pewne w膮tpliwo艣ci dotycz膮ce prawej puchy, kt贸ra po monta偶u znajdzie si臋 do艣膰 blisko rury od wlewu paliwa. Troch臋 si臋 obawia o kwesti臋 bezpiecze艅stwa (gor膮ce lato, gor膮cy t艂umik,

c贸偶, nale偶a艂o by pewnie zbada膰 jaka b臋dzie temperatura wok贸艂 tego t艂umika, generalnie takie rury wytwarza si臋 z tworzyw kt贸re plastyfikuj膮 si臋 ok 150st C (temp zap艂onu na pewno >300st C o ile nie jest to specjalne tworzywo np. samogasn膮ce), s膮dz臋 偶e w skrajnym przypadku gdyby obie rury si臋 styka艂y ta od wlewu mog艂a by si臋 jedynie przytopi膰, nie kojarz臋 jak to tam wygl膮da pod autem ale dla spokoju ducha mo偶na kupi膰 kawa艂ek blachy alu 0.5mm, wygi膮膰 os艂on臋 i przyczepi膰 w odpowiednim miejscu,
nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w aucie temp t艂umika ko艅cowego po d艂u偶szej forsownej je藕dzie autostrad膮 na pewno nie przekracza 100 st,

brat

Alfa 159 - podw贸jny wydech Ulter