Alfa 159 - turbina

Data: 2011-02-01 18:00:29
Autor: Irokez
Alfa 159 - turbina
Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:ii8mm7$4pr$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam!

Mam takie pytanie, przymierzam się do zakupu 159, ale będzie
to ze względów finansowych jakiś taki model z 2007/8 z przebiegiem ponad 100 tys. Nie miałem nigdy diesla i niepokoi mnie trochę kwestia tej turbiny. Jak to z tym jest? Słyszałem, że to cholernie kosztowne, ale nie musi takie być, jeśli się turbinę regeneruje.

Pad turbiny przy 100 to strasznie męczony musiał by być ten wózek
Alfa 156 2.4JTD z nakręconym 200kkm i turbina śmigała spokojne.

--
Irokez

Data: 2011-02-02 09:58:35
Autor: Vlad The Ripper
Alfa 159 - turbina
Witam!

Mam takie pytanie, przymierzam się do zakupu 159, ale będzie
to ze względów finansowych jaki¶ taki model z 2007/8 z przebiegiem ponad 100 tys. Nie miałem nigdy diesla i niepokoi mnie trochę kwestia tej turbiny. Jak to z tym jest? Słyszałem, że to cholernie kosztowne, ale nie musi takie być, je¶li się turbinę regeneruje.

Pad turbiny przy 100 to strasznie męczony musiał by być ten wózek
Alfa 156 2.4JTD z nakręconym 200kkm i turbina ¶migała spokojne.

Tyle, że lekko ponad 100 to ten wózek ma na liczniku, a ile w rzeczywisto¶ci to pewnie nie wiadomo. :)

Alfa 159 - turbina