Alfa 166 rocznik 2000

Data: 2009-03-09 21:10:30
Autor: Rafal...
Alfa 166 rocznik 2000
Witam,
czy Alfa Romeo 166 rocznik 2000 z silnikiem 2,5 V6 jest dobrym pomysłem na zakup "nowego" wozidła, czy może sobie odpuścić? :) Głównie chodzi mi o koszty eksploatacyjne, klocki, świece, rozrząd, filtry... czy auto czasami by mnie nie puściło z torbami? :) Za wszelkie uwagi dziękuję :)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-03-09 17:00:13
Autor: hamberg
Alfa 166 rocznik 2000
na zakup "nowego" wozidła, czy może sobie odpuścić? :) Głównie chodzi mi
o koszty eksploatacyjne, klocki, świece, rozrząd, filtry... czy auto
czasami by mnie nie puściło z torbami? :) Za wszelkie uwagi dziękuję :)

zawiecha!

Data: 2009-03-09 21:26:18
Autor: Czarek
Alfa 166 rocznik 2000
[...]

Koszty paliwa zjedza Cie. Mialem swego czasu 156 z tym silnikiem. Nawet jak bedziesz jezdzic jak emeryt spodziewaj sie ze auto wciagnie 16-18 w miescie. Koszty czesci eksploatacyjnych sa ok tzn nie odbiegaja od sredniej

Data: 2009-03-09 21:37:31
Autor: vpw
Alfa 166 rocznik 2000
Użytkownik "Czarek" <cezar_s@op.pl> napisał w wiadomości news:gp3u1a$vh2$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Nie przesadzajmy z tym spalaniem. Nie mówię, że to mało, ale koszty paliwa to bardzo mały koszt zakupu samochodu. Ja się zdecydowałem na samochód z silnikiem V6 2,7l. Mogłem kupić wersję europejską z dieslem 2.0. Różnica w kosztach utrzymania i oszczędność na paliwie przy różnicy w cenie zakupu zwróci ma się za 9 lat. Różnica jest taka, że V6 jeździ się po prostu rewelacyjnie a dieselek to klekot i do tego praktycznie nie przyspiesza. Więc wolę w tej chwili mniej zapłacić za samochód i mieć radość z jazdy niż cieszyć się oszczędnym silnikiem.

--
vpw

Data: 2009-03-10 00:08:40
Autor: Michal
Alfa 166 rocznik 2000
Nie przesadzajmy z tym spalaniem. Nie mówię, że to mało, ale koszty paliwa to bardzo mały koszt zakupu samochodu.

no niby tak.. ale bardziej cieszysz miche podjezdzajac rzadziej
na stacje jak "auto mało pali"... ;P

Data: 2009-03-09 23:16:32
Autor: Michał
Alfa 166 rocznik 2000
no niby tak.. ale bardziej cieszysz miche podjezdzajac rzadziej
na stacje jak "auto mało pali"... ;P

podjeżdzasz rzadko, bo tej wielkości auta mają po 80+ litrów i zasięgi 300....1100km w zależności od prędkości.

pozdrawiam.

Data: 2009-03-10 08:45:41
Autor:
Alfa 166 rocznik 2000
no niby tak.. ale bardziej cieszysz miche podjezdzajac rzadziej
na stacje jak "auto mało pali"... ;P

niekoniecznie - miche cieszy sie duzo bardziej, gdy autko
z motorem V6 np. przyszpiesza

BTW spalania: moim autem (3.0 V6) jezdzilem caly miesiac
tylko po miescie bardzo delikatnie - spalil 14 l
potem nastepny miesiac duzo bardziej dynamicznie
(na ile pozwala miasto) - spalil 15 l

no i po tych precyzyjnych badaniach zakonczonych przenikliwymi
wnioskami na stale wybralem styl jazdy :)

--
pozdr
janku

Data: 2009-03-10 10:27:40
Autor: Usrobo
Alfa 166 rocznik 2000
vpw pisze:
  Różnica w
kosztach utrzymania i oszczędność na paliwie przy różnicy w cenie zakupu zwróci ma się za 9 lat.
Post roku ;)

za 9 lat to bedziesz miec klekota jak ten dizel ;P

michal

Data: 2009-03-10 09:59:14
Autor: kamil
Alfa 166 rocznik 2000

"Czarek" <cezar_s@op.pl> wrote in message news:gp3u1a$vh2$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Scigajac sie spod kazdych swiatel pewnie tak, ale nie przesadzajmy.. Mialem Mazde MX-6 2.5 V6 KLZE (200KM z tej pojemnosci), jezdzac normalnie w miescie bez problemu miescil sie w 13-14 litrach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-10 07:24:46
Autor: jonasz
Alfa 166 rocznik 2000
Rafal... <rafal@in-addr.arpa> napisał(a):
[...]

Były takie u mnie w firmie...Laweta była ćwiczona wielokrotnie, koszty serwisu zabijały...Poszły z trudem na licytacji za trochę ponad 20k PLNów za sztukę (4 letnie z przebiegami nieco ponad 100kkm). Teraz są Superby I i nikt nie chce się ich pozbywać.

Data: 2009-03-10 11:30:23
Autor: K
Alfa 166 rocznik 2000
  jonasz pisze:
[...]

juz wiadomo na co idzie kasa z abo RTV ;]

Data: 2009-03-11 02:18:25
Autor: Niepoprawny
Alfa 166 rocznik 2000
Rafal... wrote:
[...]

Zepsuje CI sie na kazdym zakrecie...

Data: 2009-03-12 00:04:10
Autor: Zenon@zas.zas
Alfa 166 rocznik 2000

"Niepoprawny" <niepoprawny@nnon.net> wrote in message news:49b7115d$0$29355$f69f905mamut2.aster.pl...
Rafal... wrote:
[...]

Może jeździć tylko prostymi !

A tak w ogóle to jest sporo gorszych aut i sporo bardziej awaryjnych.

Zen

Data: 2009-03-12 00:10:06
Autor: Zenon@zas.zas
Alfa 166 rocznik 2000

Rafal... wrote:
[...]

Polecam tobie A6.

Zen

Data: 2009-03-12 20:00:04
Autor: PeJot - Krk
Alfa 166 rocznik 2000
Użytkownik "Zenon@zas.zas" <zenon@zas.zas> napisał w wiadomości news:49b844e6$0$29408$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

 2,5 V6 TDI ? :)

pozdro

PeJot

Data: 2009-03-18 22:08:30
Autor: Ludvigus
Alfa 166 rocznik 2000
Dnia Wed, 11 Mar 2009 02:18:25 +0100, Niepoprawny napisał(a):

Rafal... wrote:
[...]

Kolejny miłośnik panzerwagonów? o_O Daruj sobie takie wypowiedzi. Nie śmieć
na grupie. Odejdź. Nie pozdrawiam, --
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2009-03-12 20:15:00
Autor: PeJot - Krk
Alfa 166 rocznik 2000
[...]

Wygląda pięknie, kolega kupił sobie w ubiegłym miesiącu 166 2,0 V6 Turbo,
obniżona, 17'' felgi i ... na razie jeździ do pracy autem ojca bo droga dojazdowa
do firmy jest zbyt dziurawa na taką zawiechę :)

Spalanie w jeździe mieszanej ok.13 litrów/100km.

O kosztach utrzymania Alfy poczytaj an forach, z racji że jest to topowy
model ceny części będą zdecydowanie wyższe (zwłaszcza oryginalnych)

Przynajmniej auto w zakupie jest dużo tańsze od konkurencji ...

pozdro

PeJot

Data: 2009-03-13 13:34:53
Autor: Niepoprawny
[...]