Data: 2009-09-06 05:08:53 | |
Autor: Areq | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Witam,
Znalazlem bardzo ciekawa oferte sprzedazy tego samochodu i ciekawi mnie jak wyglada sprawa spalania przy tym silniku. Samochod to trzydrzwiowa wersja z 2000 roku, pierwsza rejestracja 2001. Szukalem informacji w sieci, ale jakos nie udalo mi sie znalezc opinii o tym silniku. Pozdrawiam Arek |
|
Data: 2009-09-06 14:17:33 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Dnia Sun, 6 Sep 2009 05:08:53 -0700 (PDT), Areq napisał(a):
Witam, http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=0&modelid=1071&filtr=1&engineid=6987&yearfrom=2000&yearto=2009&trybopinii=1 albo krocej http://tinyurl.com/lcxkuk -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2009-09-06 14:35:33 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
[...]
A jeszcze przy okiazji sie podlacze: czy jest sens szukac 147ki majac 15 tys pln? Czy w tej cenie to same trupy beda? Oczywiscie benzyna 1.6, nie diesel. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2009-09-06 14:03:23 | |
Autor: Trzeci | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Dnia Sun, 6 Sep 2009 14:35:33 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):
[...]Za tyle, to jedynie w UK. Oczywiscie benzyna 1.6, nie diesel.Jesli już 1.6 to przynajmiej weź ze 115konnym silnikiem z wariatorem. Bez wariatora to 105 kucyków. |
|
Data: 2009-09-06 15:06:08 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Dnia Sun, 6 Sep 2009 14:03:23 +0100, Trzeci napisał(a):
Oczywiscie benzyna 1.6, nie diesel.Jesli już 1.6 to przynajmiej weź ze 115konnym silnikiem z wariatorem. Wszyscy do tej pory odradzali mi wariatory... wiec? -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2009-09-06 15:32:53 | |
Autor: Maciej Loret | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Witam.
Wszyscy do tej pory odradzali mi wariatory... wiec? Nie ma reguły. Zwykle im młodszy egzemplarz, tym mniejsza szansa na problemy z warriatorem. Tak naprawdę niektórzy wliczają to w koszty eksploatacji i tyle... Ja przez 30kkm nie miałem z nim problemów - raz go wymieniłem razem z rozrządem na wszelki wypadek. Moja 156 2.0TS zużywała 11,8l w mieście i 8,3l w trasie. Najwżniejsze IMHO: 1. Auto kupić od kogoś z jakiegoś pasjonta z forum Alfy (znana będzie historia) 2. Mieć w mieście w miarę zaufany warsztat, któy trochę zna te auta. -- Pozdrawiam, Maciej Loret www.maciejloret.neostrada.pl |
|
Data: 2009-09-06 16:52:50 | |
Autor: Trzeci | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Dnia Sun, 6 Sep 2009 15:06:08 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):
Obecne wersje wariatora są już ponoć poprawione.Oczywiscie benzyna 1.6, nie diesel.Jesli już 1.6 to przynajmiej weź ze 115konnym silnikiem z wariatorem. Pozatym przy kupnie używanego samochodu powinno się wymienić filtry, płyny i rozrząd ( na pasku). Nie wiadomo jak obchodził się z autem poprzednik. Dbał o niego, czy tylko lał wache i jeździł. "Wariator musisz obowiązkowo wymienić z całym rozrządem. Powinien być eksploatowany równomiernie z resztą rozrządu (w końcu jest jego częścią). Zresztą rozrząd w Twin Sparkach powinno się wymieniać średnio co 60 tysięcy kilometrów". |
|
Data: 2009-09-07 13:34:47 | |
Autor: Areq | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Mam już trochę więcej informacji.
Samochód znajduje się w Wawie w okolicach Domaniewskiej. Według licznika ma 90k km. Skóra w środku zadbana, nie zniszczona. Delikatnie wytarte klawisze radia. Jeżeli chodzi o karoserie to podobno samochód miał kierowane drzwi i przedni błotnik od strony kierowcy, ale wszystkie szpary wglądają równo, Przerysowany bok zderzaka, rysa na tylnej klapie. Jeżeli chodzi o mechanikę to na pewno do zrobienia jest rozrząd wraz z wariatorem (auto ma 90k, a jeszcze nie miało zmienianego rozrządu) i prawdopodobnie trzeba będzie wymienić sprzęgło. Z ciekawostek, aktualnie jest zamontowana instalacja gazowa, ale podobno jest z nią coś nie tak, a samochód jeździ cały czas na benzynie. Instalacja ma być wymontowana przed sprzedażą. Samochód jest wystawiony za 14 900, ale niestety aukcja została usunięta przez pracownika allegro. Co sądzicie o takim autku? Czy to sensowna cena? Ile kosztuje wymiana rozrządu wraz z wariatorem w tym silniku? Czy możecie polecić jakiś dobry serwis w Wawie, gdzie mógłbym sprawdzić dokładnie auto przed zakupem? Dziękuję za pomoc Arek |
|
Data: 2009-09-07 23:56:45 | |
Autor: Trzeci | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Dnia Mon, 7 Sep 2009 13:34:47 -0700 (PDT), Areq napisał(a):
http://www.forum147.com/index.php Poczytaj |
|
Data: 2009-09-09 06:49:12 | |
Autor: Areq | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
On 8 Wrz, 00:56, Trzeci <p...@berdyczow.pl> wrote:
Dnia Mon, 7 Sep 2009 13:34:47 -0700 (PDT), Areq napisał(a): Tego nie znałem. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam Arek |
|
Data: 2009-09-09 17:46:56 | |
Autor: Maciej Loret | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Witam.
http://www.forum147.com/index.php Tego nie znałem. Zobacz do linku w mojej stopce - tam są chyba wszystkie ciekawsze strony nt. AR. -- Pozdrawiam, Maciej Loret www.maciejloret.neostrada.pl |
|
Data: 2009-09-08 18:01:21 | |
Autor: Maciej Loret | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
Witam.
Jeżeli chodzi o mechanikę to na pewno do zrobienia jest rozrząd wraz z Już wiesz, że auto nie jest od pasjonata, bo ten nigdy nie czekałby do takiego stanu licznika. Albo przebieg jest większy lub przynajmniej pasek ktoś zmienił... Z ciekawostek, aktualnie jest zamontowana instalacja gazowa, ale Kolega po ponad roku i ponad 20-tu wizytach w serwisie, również wymntował LPG, odebrał kasę i od prawie 2 lat jest szczęśliwym człowiekiem. Niestety nie każdy umie to zamontować... Ile kosztuje wymiana rozrządu wraz z wariatorem w tym silniku? Rozrząd (nie żaden pasek!, pasków jest zresztą 2szt.) jest w tym silniku drogi. Prawie cztery lata temu w ASO wołali 2900 bez pompy wody. Zrobił mi to pracownik ASO na oryginalnych częściach za 1800PLN. -- Pozdrawiam, Maciej Loret www.maciejloret.neostrada.pl |
|
Data: 2009-09-09 06:58:47 | |
Autor: Areq | |
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie | |
On 8 Wrz, 18:01, "Maciej Loret" <maciej.lo...@plusnet.pl> wrote:
Już wiesz, że auto nie jest od pasjonata, bo ten nigdy nie czekałby do Kierownica i dźwignia zmiany biegów nie są wytarte więc sądzę, że przebieg jest oryginalny. Z tego co rozmawiałem z właścicielem to planował zrobić rozrząd, ale dopadła go zmiana warunków umowy o pracę i z tego powodu nie robi oraz sprzedaje. Kolega po ponad roku i ponad 20-tu wizytach w serwisie, również wymntował To fakt... Jeżeli go kupię, to planuję trochę pojeździć na benzynie, a potem zdecydować czy gazować czy nie. Rozrząd (nie żaden pasek!, pasków jest zresztą 2szt.) jest w tym silniku Jak obdzwoniłem ASO to usłyszałem podobne kwoty (2500 - 2900). W rozmowie z mechanikiem polecanym na jednym z for, usłyszałem taką kwotę jak Ty. -- Pozdrawiam Arek |
|