Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie

Data: 2009-09-07 13:34:47
Autor: Areq
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie
Mam już trochę więcej informacji.
Samochód znajduje się w Wawie w okolicach Domaniewskiej.

Według licznika ma 90k km. Skóra w środku zadbana, nie zniszczona.
Delikatnie wytarte klawisze radia.
Jeżeli chodzi o karoserie to podobno samochód miał kierowane drzwi i
przedni błotnik od strony kierowcy, ale wszystkie szpary wglądają
równo,
Przerysowany bok zderzaka, rysa na tylnej klapie.
Jeżeli chodzi o mechanikę to na pewno do zrobienia jest rozrząd wraz z
wariatorem (auto ma 90k, a jeszcze nie miało zmienianego rozrządu) i
prawdopodobnie trzeba będzie wymienić sprzęgło.

Z ciekawostek, aktualnie jest zamontowana instalacja gazowa, ale
podobno jest z nią coś nie tak, a samochód jeździ cały czas na
benzynie. Instalacja ma być wymontowana przed sprzedażą.

Samochód jest wystawiony za 14 900, ale niestety aukcja została
usunięta przez pracownika allegro.

Co sądzicie o takim autku? Czy to sensowna cena? Ile kosztuje wymiana
rozrządu wraz z wariatorem w tym silniku?
Czy możecie polecić jakiś dobry serwis w Wawie, gdzie mógłbym
sprawdzić dokładnie auto przed zakupem?

Dziękuję za pomoc
Arek

Data: 2009-09-07 23:56:45
Autor: Trzeci
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie
Dnia Mon, 7 Sep 2009 13:34:47 -0700 (PDT), Areq napisał(a):

http://www.forum147.com/index.php
Poczytaj

Data: 2009-09-09 06:49:12
Autor: Areq
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie
On 8 Wrz, 00:56, Trzeci <p...@berdyczow.pl> wrote:
Dnia Mon, 7 Sep 2009 13:34:47 -0700 (PDT), Areq napisał(a):

http://www.forum147.com/index.php
Poczytaj

Tego nie znałem.

Dziękuję bardzo.

Pozdrawiam
Arek

Data: 2009-09-09 17:46:56
Autor: Maciej Loret
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie
Witam.

http://www.forum147.com/index.php
Poczytaj

Tego nie znałem.

Zobacz do linku w mojej stopce - tam są chyba wszystkie ciekawsze strony nt. AR.

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-09-08 18:01:21
Autor: Maciej Loret
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie
Witam.

Jeżeli chodzi o mechanikę to na pewno do zrobienia jest rozrząd wraz z
wariatorem (auto ma 90k, a jeszcze nie miało zmienianego rozrządu) i
prawdopodobnie trzeba będzie wymienić sprzęgło.

Już wiesz, że auto nie jest od pasjonata, bo ten nigdy nie czekałby do takiego stanu licznika.
Albo przebieg jest większy lub przynajmniej pasek ktoś zmienił...

Z ciekawostek, aktualnie jest zamontowana instalacja gazowa, ale
podobno jest z nią coś nie tak, a samochód jeździ cały czas na
benzynie. Instalacja ma być wymontowana przed sprzedażą.

Kolega po ponad roku i ponad 20-tu wizytach w serwisie, również wymntował LPG, odebrał kasę i od prawie 2 lat jest szczęśliwym człowiekiem. Niestety nie każdy umie to zamontować...

Ile kosztuje wymiana rozrządu wraz z wariatorem w tym silniku?

Rozrząd (nie żaden pasek!, pasków jest zresztą 2szt.) jest w tym silniku drogi.
Prawie cztery lata temu w ASO wołali 2900 bez pompy wody.
Zrobił mi to pracownik ASO na oryginalnych częściach za 1800PLN.

Data: 2009-09-09 06:58:47
Autor: Areq
Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie
On 8 Wrz, 18:01, "Maciej Loret" <maciej.lo...@plusnet.pl> wrote:
Już wiesz, że auto nie jest od pasjonata, bo ten nigdy nie czekałby do
takiego stanu licznika.
Albo przebieg jest większy lub przynajmniej pasek ktoś zmienił...

Kierownica i dźwignia zmiany biegów nie są wytarte więc sądzę, że
przebieg jest oryginalny.
Z tego co rozmawiałem z właścicielem to planował zrobić rozrząd, ale
dopadła go zmiana warunków umowy o pracę i z tego powodu nie robi oraz
sprzedaje.

Kolega po ponad roku i ponad 20-tu wizytach w serwisie, również wymntował
LPG, odebrał kasę i od prawie 2 lat jest szczęśliwym człowiekiem. Niestety
nie każdy umie to zamontować...

To fakt...
Jeżeli go kupię, to planuję trochę pojeździć na benzynie, a potem
zdecydować czy gazować czy nie.

[...]

Jak obdzwoniłem ASO to usłyszałem podobne kwoty (2500 - 2900).
W rozmowie z mechanikiem polecanym na jednym z for, usłyszałem taką
kwotę jak Ty.

Arek

Alfa Romeo 147 2.0 - spalanie