Alfa Romeo Mito

Data: 2010-03-29 17:38:31
Autor: Jacek
Alfa Romeo Mito
Znajoma sprzedaje roczną Alfę Romeo Mito z silnikiem 1,6 JTDM 120 KM. Żona się napaliła i chce kupić. Czy ktoś z Grupowiczów ma jakieś opinie o tym aucie?
Przeznaczenie: dojazd do pracy (1-2 osoby), na zakupy itp. głównie krótkie trasy.
Mam tez pytanie o wysokość zawieszenia tego "bolidu", czy nie będzie walić o każdy większy garb na asfalcie, a spojler o krawężnik?
Jacek

Data: 2010-03-29 12:36:52
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
On 29 Mar, 17:38, "Jacek" <nie_ma_takiego_num...@wp.pl> wrote:
[...]

szkoda auta na takie cos  - a szczegolnie diesla ktorego raczej taka
jazda szybko (relatywnie do jazd na dluzszych dystansach) doprowadzi
do ruiny

Data: 2010-03-29 21:53:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Alfa Romeo Mito
hamberg pisze:
[...]

Nie przesadzajmy. Nie wiemy co znaczy "krótkie trasy" w wydaniu Jacka. Jeśli to 10km w jedną stronę, po mieście (gdzie nie zrobi się tego dystansu w 6 min.), to dlaczego nie?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-30 07:23:50
Autor: Jacek
Alfa Romeo Mito
Już uściślam: dojazd 18 km w jedną stronę (z małego miasta do innego małego miasta) czasowo to wychodzi 20-25 minut
Jacek

Data: 2010-03-30 08:27:56
Autor: Vlad The Ripper
Alfa Romeo Mito

Sprawny powinien się nagrzać nawet w największe spotykane u nas mrozy. Nie ma co diesla demonizować w tym przypadku. Ja obawiałbym się o drugą bolączkę alfy, zawieszenie. www.alfaholicy.pl polecam rozpytać o opinie.

Data: 2010-03-30 02:08:08
Autor: to
Alfa Romeo Mito
hamberg wrote:

szkoda auta na takie cos  - a szczegolnie diesla ktorego raczej taka
jazda szybko (relatywnie do jazd na dluzszych dystansach) doprowadzi do
ruiny

Bo? Jeździłeś kiedyś dieslem?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-31 02:59:11
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
Bo? Jeździłeś kiedyś dieslem?

wieloma, w tym kilkoma wlasnymi wiec wiem o czym pisze.

bo kolo dwumasowe nie lubi miasta
bo diesel sie dlugo rozgrzewa a jazda na niedogrzanym nie jest zbyt
zdrowa
bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

Data: 2010-03-31 12:07:32
Autor: Cavallino
Alfa Romeo Mito
Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:

bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

50% to jest niewiele?
Bo o tyle mniej pali mi diesel o tej samej mocy, w podobnym aucie.

Niewielki zysk to jest właśnie na trasie, gdzie benzyniakiem też można jechać oszczędniej.
Największy jest właśnie w mieście, mniejszy na autostradzie.

Data: 2010-03-31 07:52:56
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
Niewielki zysk to jest właśnie na trasie, gdzie benzyniakiem też można
jechać oszczędniej.
Największy jest właśnie w mieście, mniejszy na autostradzie.

gdy mowimy o 18km przejazdach to sie zgodze.

Gdy mowimy o 5-6km jazdy po miescie to niestety nie jest tak rozowo w
stosunku do benzyniaka

Data: 2010-04-01 00:23:46
Autor: Cavallino
Alfa Romeo Mito
Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:efd1f914-9e6b-481b-83ab-d2cd8dc29059r1g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

A to być może, nie dane mi było testować.
Wyłącznie 12 km.
Na 100 m może to jeszcze inaczej wyglądać. ;-)

Data: 2010-03-31 12:16:40
Autor: Brzezi
Alfa Romeo Mito
śro, 31 mar 2010 o 11:59 GMT, hamberg napisał(a):

bo kolo dwumasowe nie lubi miasta

ASB

bo diesel sie dlugo rozgrzewa a jazda na niedogrzanym nie jest zbyt
zdrowa

1.5dCi rozgrzewa sie blyskawicznie, po 2km ma juz temperature robocza

bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

Zalezy co do czego porownywac, ale zazwyczaj jest zysk

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-01 00:39:29
Autor: to
Alfa Romeo Mito
hamberg wrote:

bo kolo dwumasowe nie lubi miasta

1000 zł raz na 150 tys. km to rzeczywiście kolosalny wydate.

bo diesel sie dlugo rozgrzewa a jazda na niedogrzanym nie jest zbyt
zdrowa

Co się konkretnie z nim strasznego stanie?

bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

Jakieś 50%, a czasem i więcej, to rzeczywiście drobiazg. No chyba, ze ktoś pałuje diesla na wysokich obrotach jak benzynę.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-29 19:32:04
Autor: Rafal
Alfa Romeo Mito
Każdy w tym kraju wali. Bez względu na auto. Ja proponuję krawężniki takie jak
w Egipcie. Co z tego, że z tyłu auta został metr wolnej przestrzeni
wyznaczonej kolorem na kostce: http://www.rafael.tkdami.net/photos/p/

Data: 2010-03-31 08:16:38
Autor: JanuSz
Alfa Romeo Mito
Jacek pisze:
[...]

Silnik jest wybitnie udany, stosowany w wielu fiatach i nie powinien mieć przypadłosci typu wariator. Samochód wyróżnia się urodą na tle francuskich pokrak i japońsko - niemieckich nudziarzy.

Możesz sprawdzić, czy ma dodatkowe dogrzewanie silnika - trochę przyspiesza rozgrzewanie (nie rewelacyjnie, ale zawsze).
Zawieszenie obejrzyj, jeśli to samo, co w fiatach, nie psuje się więcej, niż np. w VW.

Życzę przyjemnej jazdy żonie :) Ma niezły gust :)

Jausz

Data: 2010-03-31 10:47:45
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 08:16, JanuSz pisze:
Jacek pisze:
[...]

Jeśli komuś podoba się facjata zdziwionego downa to faktycznie można tak napisać.

a.

Data: 2010-03-31 10:36:12
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito

Jacek pisze:
[...]

Z ciekawosci - kolega czym jezdzi?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-31 02:54:24
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
Z ciekawosci - kolega czym jezdzi?

golfem ;)

Data: 2010-03-31 10:59:27
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito

"hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> wrote in message news:7784330d-8217-4cd2-8c44-2ead7b0684a7k19g2000yqn.googlegroups.com...
Z ciekawosci - kolega czym jezdzi?

golfem ;)

dfujkom gie te osiem jeden do setki? ;)

Data: 2010-03-31 12:41:46
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 11:36, kamil pisze:
[...]
[...]

Aby ocenić film, trzeba mieć na koncie oskara za reżyserię?

Wracając do tematu:
http://www.topcarpictures.com/wp-content/uploads/2009/06/2009-novitec-alfa-romeo-mito-front.jpg

Ja tu nie widzę żadnych konsekwencji, wszelkie linie prowadzone są zupełnie przypadkowo, brak jakiejkolwiek harmonii (ok, linia boczna jest całkiem niezła). Bardziej przypomina to przypadkowy zlepek różnych kształtów (linie świateł, linie grilla, przetłoczenia na klapie). Owszem być może auto jest mniej "nudne" (cokolwiek to znaczy), ale słowo pokraka samo się w tym przypadku ciśnie.

Zresztą co tu dużo mówić włochom udał się tylko i wyłącznie renesans, a to auto nijak do renesansu nie nawiązuje. W innych dziedzinach idzie im zdecydowanie słabiej. Jeśli dodatkowo chcielibyśmy to porównać do dokonań francuzów czy też niemców to wychodzi już zupełnie blado, niezależnie czy mowa o architekturze, malarstwie, rzeźbie czy samochodach właśnie:)

Pozdrawiam,
A.

Data: 2010-03-31 07:56:32
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
> Z ciekawosci - kolega czym jezdzi?

Aby ocenić film, trzeba mieć na koncie oskara za reżyserię?

osoba zle oceniajacy "dobry" film nie moze jednoczesnie twierdzic ze
jakies kino klasy B jest lepsze niz ten "dobry" film

Data: 2010-03-31 08:05:00
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
[...]

manipulujesz faktami - to auto ktore pokazales to jest zmodyfikowana
alfa ktora zreszta na zdjeciach faktycznie wyglada niezbyt korzystnie.
Problem w tym ze w rzeczywistosci jak sie patrzy bezposrednio na auto
wyglada to duzo lepiej

[...]

a tutaj juz bredzisz. Trzymajac sie designu - nie trzeba daleko
szukac. Alfa 156 byla w calosci (accord, seaty) lub w detalach (np
klamki tylnych drzwi) kopiowana w wielu innych autach. Do dzis jej
sylwetka i wnetrze robia wrazenie w przeciwienstwie do japonskich,
francuskich czy niemieckich projektow.

Data: 2010-04-01 11:23:47
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 17:05, hamberg pisze:
[...]

Pisałem o facjacie, więc dałem linka do pierwszego zdjęcia jakie znalazłem pokazującego przygód samochodu. Aczkolwiek jak widzę mito we wstecznym lusterku to ono właśnie tak niekorzystnie wygląda.

Owszem lepiej wygląda jak się patrzy z boku. Owszem jest w tym jakaś oryginalność, ale chodzi mi o to, że nie ma co uogólniać w jedną stronę. Jeśli coś jest nietypowe to nie musi znaczyć, że jest fajne - a przynajmniej nie dla wszystkich. Ja przedstawiłem po prostu inny punkt widzenia.

[...]

Fakt nadmiarowo uogólniłem, ale czy bredzę? Tak nawiasem, co niektórzy też wykazują się niezłą hipokryzją. Walter de'Silva projektant Alfy od jakiegoś czasu (1998r.) pracuje dla koncernu VW. Ale przecież VW są nudne i brzydkie:)

A.

Data: 2010-04-01 03:03:29
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
Owszem lepiej wygl da jak si patrzy z boku. Owszem jest w tym jaka
oryginalno , ale chodzi mi o to, e nie ma co uog lnia w jedn stron .
Je li co jest nietypowe to nie musi znaczy , e jest fajne - a
przynajmniej nie dla wszystkich. Ja przedstawi em po prostu inny punkt
widzenia.

ok, o gustach sie nie dyskutuje.

> [...]
> klamki tylnych drzwi) kopiowana w wielu innych autach. Do dzis jej
> sylwetka i wnetrze robia wrazenie w przeciwienstwie do japonskich,

Fakt nadmiarowo uog lni em, ale czy bredz ? Tak nawiasem, co niekt rzy
te wykazuj si niez hipokryzj . Walter de'Silva projektant Alfy od
jakiego czasu (1998r.) pracuje dla koncernu VW. Ale przecie VW s
nudne i brzydkie:)

Jesli piszesz o marce VW to jak najbardziej  - nowy passat cc jakos
sie broni a reszta jest po prostu nudna (deska w golfie jest imho
porazka). Jesli mowisz o autach z koncernu vw to ja uwazam ze audi
robi teraz naprawde niesamowite auta (przynajmniej od strony
designu).

Co do de'Silvy - tak jego reke widac od jakiegos czasu w seatach.
Niestety oprocz jego reki widac jeszcze akcenty niemieckie - auta
przypominajace alfe 156 nie maja tej lekkosci sylwetki, dynamiki w
ksztaltach. Te marne kopie sa pekate i brzydkie niestety.

Data: 2010-04-01 13:17:15
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-04-01 12:03, hamberg pisze:
[...]
[...]

Ilu ludzi to dwa razy więcej opinii:) Zgadzam się w pełni co do CC i Audi. Jednak jeżeli chodzi o deskę rozdzielczą w golfach (5, 6) czy takim sirocco to mi się one podobają. Owszem nie ma wodotrysków, czy jakiś star treków, ale są ludzie którzy coś takiego sobie cenią, zwłaszcza, że jakoś wykonania oraz użytych materiałów nie daje powodów do niezadowolenia. A ci co nie cenią to kupią sobie np. Hondę Civic:) albo coś w tym stylu.

[...]

I bardzo dobrze, niemcy IMHO nie mają powodów do wstydu, jeżeli chodzi o ich narodowy gust (jak masz wątpliwości, to zapoznaj się z dokonaniami niemieckich artystów z dowolnej dziedziny i okresu, zwłaszcza malarstwa i architektury). Mając do wyboru pewne pomieszanie stylów a ład i harmonię to ja osobiście wolę to drugie. Może dlatego bardziej podobają mi się dokonania de'Silvy pod parasolem VW niż Alfy czy Fiata.

Pozdrawiam,
A.

Data: 2010-04-01 05:16:35
Autor: hamberg
Alfa Romeo Mito
I bardzo dobrze, niemcy IMHO nie mają powodów do wstydu, jeżeli chodzi o
ich narodowy gust (jak masz wątpliwości, to zapoznaj się z dokonaniami
niemieckich artystów z dowolnej dziedziny i okresu, zwłaszcza malarstwa

oj, gust niemcow widac po tym jak wygladaja na wakacjach ;). Jakos
czesciej slyszalem w szkole o dokonaniach wloskich czy francuskich
artystow chociaz niemcy tez mieli swoje dokonania.

i architektury). Mając do wyboru pewne pomieszanie stylów a ład i
harmonię to ja osobiście wolę to drugie. Może dlatego bardziej podobają
mi się dokonania de'Silvy pod parasolem VW niż Alfy czy Fiata.

no i tu mnie nie przekonasz ani najwyrazniej ja Ciebie..

Data: 2010-04-01 07:54:16
Autor: maciej debski
Alfa Romeo Mito
On Apr 1, 12:17 pm, "Arek (G)" <a...@bbb.pl> wrote:

niemieckich artystów z dowolnej dziedziny i okresu, zwłaszcza malarstwa
i architektury).

to moze podzielisz sie z nami osiagnieciami niemieckich architektow o
tyle lepszych niz inni europejscy czy wloscy architekci? moze masz na
mysli Speera?

mac

Data: 2010-04-01 17:46:00
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-04-01 16:54, maciej debski pisze:
[...]

Ależ oczywiście, wszakże niemcy to ten kraj, który powstał za Adolfa a dzisiaj robi VW.

Aczkolwiek przyznaję, że nieco przesadziłem, nie wiedzieć czemu malarstwo flamandzkie dorzuciłem z pewnych względów do tego samego worka.

Reasumując: Speer dowodem jest, że niemcy samochodów robić nie potrafią, przekombinowany projekt grupy King Crimson dodatkowo to potwierdza, a słabe głośniki w samochodzie kamila przypieczętowują na amen tezę jakoby mito było definicją doskonałości i sam Michał Anioł lepiej by tego nie zaprojektował. Panowie pasuje?

Pozdrawiam i EOT ze względów oczywistych,
A.

Data: 2010-04-02 09:26:28
Autor: maciej debski
Alfa Romeo Mito
On Apr 1, 4:46 pm, "Arek (G)" <a...@bbb.pl> wrote:

> [...]
> mysli Speera?

Ależ oczywiście, wszakże niemcy to ten kraj, który powstał za Adolfa a

miales podac przyklady wybitnych niemieckich architektow ktorzy sa byc
potwierdzeniem szczegolnego estetycznego wyczucia niemcow jako narodu.

mac

Data: 2010-03-31 12:02:08
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito
"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:hov8tc$rni$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sprzedaje sie calkiem niezle, sporo tego widze na ulicach (ostatnio wiecej niz nowych Polo i innej masowki). Cytujac samego Ciebie:

"I to jest doskonały przykład wyrzucania w błoto pieniędzy. Było się zapytać na polskich newsach i od razu by wiedzieli wszystko:)"

;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-31 13:30:29
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 13:02, kamil pisze:
[...]

[...]

Może to po prostu dobry samochód. Ja mówię tylko i wyłącznie o kwestii wizualnej. Z drugiej strony płyty zespołów discopolowych też się dobrze sprzedawały. Aby wrócić do tematu Dacia Logan również dobrze się sprzedaje.

"I to jest doskonały przykład wyrzucania w błoto pieniędzy. Było się
zapytać na polskich newsach i od razu by wiedzieli wszystko:)"

Nielicha historia. Cytat wyrwany z kontekstu jest zawsze dobrą metodą gdy brakuje argumentów.

A.

Data: 2010-03-31 13:46:48
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:hovboo$8id$1inews.gazeta.pl...
[...]

Podobnie, jak forsowanie wlasnego gustu jako argumentu. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-31 15:21:03
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 14:46, kamil pisze:

[...]

No tak własny gust i przemyślenia nie mogą być argumentem w rozmowie. Choć wydaje się to zasadne w sytuacji gdy się takowego nie posiada. Więc rozumiem, Twoją postawę. Pozostaje tylko problem czyj gust i czyje argumenty?

A.

Data: 2010-03-31 12:53:05
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Alfa Romeo Mito

może to też kwestia koloru ?
czerowna wygląda znacznie korzystniej IMHO

Andrzej

Data: 2010-03-31 13:08:35
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 12:53, Andrzej Kaźmierczak pisze:

może to też kwestia koloru ?
czerowna wygląda znacznie korzystniej IMHO

To prawda, zwłaszcza na odpowiednio zrobionych zdjęciach. Jednak na "żywo" nadal moje skromne poczucie estetyki buntuje się na widok tego auta.

Takie krzykliwe rozwiązanie zaciągają "taniością" i bardzo szybko się "opatrzają". IMHO trudniej jest zaprojektować coś bardziej stonowanego a jednocześnie posiadające to coś, co nie rzuca się tak w oczy przy pierwszym kontakcie. Trochę jak z muzyką. Proste popowe dźwięki takiej np. Dody szybciej wpadają w ucho niż taki np. King Crimson, ale po drugim kontakcie odbiorca jest już znudzony banałem.

A.

Data: 2010-03-31 12:11:09
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito
"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:hovafl$3lr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za ProjeKctsow nie da sie sluchac codziennie stojac w korku. Wszystko ma swoje przeznaczenie, drogi Watsonie. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-31 13:32:14
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 13:11, kamil pisze:
[...]

Za bystryś dla mnie drogi Sherlocku, nic nie zrozumiałem.

A.

Data: 2010-03-31 13:46:21
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:hovbru$8id$2inews.gazeta.pl...
[...]

To wlacz sobie ProjeKct crimsonow, najlepiej Three. Posluchaj codziennie przez dwie godziny w samochodzie i opisz wrazenia po miesiacu.  Do takich rzeczy sluzy wlasnie radiowe pierdykanie, wiec Twoja analogia jest po prostu tam samo trafna, jak kazda inna.

Pozdrawiam
Kamil

* Nie jestem fanem Dody

Data: 2010-03-31 15:26:46
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
[...]

Cóż za ujmujący tok rozumowania. Jeżeli czegoś nie można posłuchać na jakiś pierdziawkach w samochodzie to jest to do dupy. Owszem zawsze można się posilić jakimś zawiłym rytmicznie i melodycznie przykładem. Fascynujące. Masz jeszcze jakieś równie ciekawe i trafne analogie? Sherlocku? A propo, co pisałeś odnośnie tego, że wszystko ma swoje przeznaczenie? Jaki teraz cytat wyrwiesz z kontekstu?

A.

Data: 2010-03-31 15:58:34
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito
"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:hoviio$4n1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mistrzu moj, to Ty przytoczyles przyklad King Crimson, miej wiec litosc i nie odwracaj kota ogonem.

Mito to fajne, miejskie auto wyrozniajace sie w tlumie. Ot i cala filozofia tego samochodu, osoby z wyrafinowanym gustem wozi szofer, wiec jako miejska popierdolka dla zony Mito sprawdza sie idealnie. Amen.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-01 10:48:46
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-03-31 16:58, kamil pisze:
[...]

Rozumiem, że King Crimson nagrało tylko jedną płytę? Pomijam kwestię, że to był przykład. Oczywiście każdy przykład i każdą analogię traktujesz dosłownie? Sherlocku?

Mito to fajne, miejskie auto wyrozniajace sie w tlumie. Ot i cala
filozofia tego samochodu, osoby z wyrafinowanym gustem wozi szofer, wiec
jako miejska popierdolka dla zony Mito sprawdza sie idealnie. Amen.

A co ma piernik do wiatraka?

A.

Data: 2010-04-01 11:19:34
Autor: kamil
Alfa Romeo Mito
"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:hp1mle$lc1$1inews.gazeta.pl...

Rozumiem, że King Crimson nagrało tylko jedną płytę? Pomijam kwestię, że to był przykład. Oczywiście każdy przykład i każdą analogię traktujesz dosłownie? Sherlocku?

Wiem ile plyt nagrali, mam wszystkie (i to czesciowo na winylu). Dlatego smieszna wydala mi sie Twoja analogia.

Make na piernik w nim robia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-01 13:01:49
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-04-01 12:19, kamil pisze:
[...]

Fakt słuchanie winyli w samochodzie faktycznie może przekreślić wiele fajnych aut (zgodnie z Twoimi wcześniejszymi teoriami). Ale wracając do KC to przykładowo "The Power to Believe" jest całkiem przyjemne w odbiorze:)

I było by tyle w tym temacie.

A.

Data: 2010-04-01 07:48:56
Autor: maciej debski
Alfa Romeo Mito
On Mar 31, 12:08 pm, "Arek (G)" <a...@bbb.pl> wrote:

pierwszym kontakcie. Troch jak z muzyk . Proste popowe d wi ki takiej
np. Dody szybciej wpadaj w ucho

to wiele wyjasnia odnosnie Twojego skromnego poczucia estetyki.

mac

Data: 2010-04-01 17:14:10
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-04-01 16:48, maciej debski pisze:
[...]

poziom merytoryczny wręcz wgniata w ziemię

A.

Data: 2010-04-01 07:47:40
Autor: maciej debski
Alfa Romeo Mito
On Mar 31, 11:41 am, "Arek (G)" <a...@bbb.pl> wrote:
> [...]

dokonań francuzów czy też niemców to wychodzi już zupełnie blado,
niezależnie czy mowa o architekturze, malarstwie, rzeźbie czy

alez bzdury opowiadasz (to a propos porownywania osiagniec - od
architektury do samochodow).
jesli chodzi o MiTO to twoja argumentacja nie istnieje. rownie dobrze
mozna powiedziec ze wlasnie widac w jej ksztaltach harmonie, wyczucie,
emocje, na usta cisna sie slowa - esencja piekna. przekonalem Cie?
nie? ciekawe dlaczego.

mac

Data: 2010-04-01 17:24:04
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-04-01 16:47, maciej debski pisze:
[...]
alez bzdury opowiadasz (to a propos porownywania osiagniec - od
architektury do samochodow).

Chylę czoła przed tą rzucającą na kolana argumentacją.

[...]

Można tak napisać i jak rozumiem wówczas będzie to ta właściwa argumentacja? Ok, może być. Jeśli czujesz się przez to lepszym, to polecam się na przyszłość.

A.

Data: 2010-04-02 09:31:41
Autor: maciej debski
Alfa Romeo Mito
On Apr 1, 4:24 pm, "Arek (G)" <a...@bbb.pl> wrote:

Mo na tak napisa i jak rozumiem w wczas b dzie to ta w a ciwa
argumentacja?

nie rozumiesz wiec wytlumacze lopatologicznie:
moja argumentacja byla tak samo dobra jak twoja, zamiast silic sie na
pseudoobiektywizm, trzeba bylo napisac jednym zdaniem ze MiTo nie
podoba ci sie bo jestes fanem golfa - masz do tego pelne prawo - i to
by wystaczylo.

Ok, mo e by . Je li czujesz si przez to lepszym, to
polecam si na przysz o .

dziekuje, nie skorzystam. nie rozumiem skad taki tok rozumowania, ale
ja nie dowartosciowuje sie dyskusjami na temat samochodow w usenecie.

mac

Data: 2010-04-06 12:07:24
Autor: Arek (G)
Alfa Romeo Mito
W dniu 2010-04-02 18:31, maciej debski pisze:
[...]

W którym miejscu siliłem się na pseudoobiektywizm? Napisałem o moim guście. Kwestii z tym golfem zupełnie nie kumam. Reasumując, coś sobie wmówiłeś i teraz z tym dyskutujesz.

A.

Alfa Romeo Mito