|
Data: 2009-12-01 20:44:42 |
Autor: Agent |
Alfa zrobiła psikusa gazofobom |
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hf3o9f$j1h$1mx1.internetia.pl...
http://www.motonews.pl/wiadomosci/news-6022-alfa-romeo-mito-rowniez-z-silnikiem-na-gaz.html
nie dość że alfa to jeszcze turbo ;-)
--
Ja tam nie wiem po co ta cała ekologia z EGRami, filtrami cząstek stałych zamiast wziąść się za fabryczne instalacje LPG. Przecież jesli zrobiłaby to fabryka to możnaby silniki zestroić wręcz idealnie. A ekologicznie by było że hoho.
|
|
|
Data: 2009-12-01 22:46:50 |
Autor: Adam Szewczak |
Alfa zrobiła psikusa gazofobom |
Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości news:hf3rn7$10o$1news.onet.pl...
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hf3o9f$j1h$1mx1.internetia.pl...
http://www.motonews.pl/wiadomosci/news-6022-alfa-romeo-mito-rowniez-z-silnikiem-na-gaz.html
nie dość że alfa to jeszcze turbo ;-)
--
Ja tam nie wiem po co ta cała ekologia z EGRami, filtrami cząstek stałych zamiast wziąść się za fabryczne instalacje LPG. Przecież jesli zrobiłaby to fabryka to możnaby silniki zestroić wręcz idealnie. A ekologicznie by było że hoho.
Samochody z fabrycznymi instalacjami (nie takimi montowanymi u dealera) sa w sumie od paru lat robione. Ot chocby Fiat Doblo, VW Caddy.
O a nawet Volvo BiFuel (te juz dobre kilka lat sa robione).
Tyle ze jest jedno ale.... to na CNG wszystko.
PZDr
Adam
|
|
|
Data: 2009-12-02 08:25:39 |
Autor: Agent |
Alfa zrobiła psikusa gazofobom |
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf42rv$m8i$1news.onet.pl...
Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości news:hf3rn7$10o$1news.onet.pl...
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hf3o9f$j1h$1mx1.internetia.pl...
http://www.motonews.pl/wiadomosci/news-6022-alfa-romeo-mito-rowniez-z-silnikiem-na-gaz.html
nie dość że alfa to jeszcze turbo ;-)
--
Ja tam nie wiem po co ta cała ekologia z EGRami, filtrami cząstek stałych zamiast wziąść się za fabryczne instalacje LPG. Przecież jesli zrobiłaby to fabryka to możnaby silniki zestroić wręcz idealnie. A ekologicznie by było że hoho.
Samochody z fabrycznymi instalacjami (nie takimi montowanymi u dealera) sa w sumie od paru lat robione. Ot chocby Fiat Doblo, VW Caddy.
O a nawet Volvo BiFuel (te juz dobre kilka lat sa robione).
Tyle ze jest jedno ale.... to na CNG wszystko.
No własnie i po co skoro stacji CNG jest sporo mniej nie tylko w Polsce ale i całej Europie? Przecież jak taki silnik byłby o np 4-5 tys droższy niż benzyna to i tak tańszy niż silnik diesla i ludzie kupowaliby to jak ciepłe bułki. To oczywiście przy założeniu ze instalacja chodzi bezproblemowo a wierzę że to nie byłby problem gdyby taki silnik był robiony przez fabrykę od razu pod kątem LPG a nie tylko instalacje zakładane przed dilerów lub w innych warsztatach.
|
|
|
Data: 2009-12-02 09:45:15 |
Autor: Adam Szewczak |
Alfa zrobiła psikusa gazofobom |
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf54pk$mnr$1@news.onet.pl...
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf42rv$m8i$1news.onet.pl...
Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości news:hf3rn7$10o$1news.onet.pl...
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hf3o9f$j1h$1mx1.internetia.pl...
http://www.motonews.pl/wiadomosci/news-6022-alfa-romeo-mito-rowniez-z-silnikiem-na-gaz.html
nie dość że alfa to jeszcze turbo ;-)
--
Ja tam nie wiem po co ta cała ekologia z EGRami, filtrami cząstek stałych zamiast wziąść się za fabryczne instalacje LPG. Przecież jesli zrobiłaby to fabryka to możnaby silniki zestroić wręcz idealnie. A ekologicznie by było że hoho.
Samochody z fabrycznymi instalacjami (nie takimi montowanymi u dealera) sa w sumie od paru lat robione. Ot chocby Fiat Doblo, VW Caddy.
O a nawet Volvo BiFuel (te juz dobre kilka lat sa robione).
Tyle ze jest jedno ale.... to na CNG wszystko.
No własnie i po co skoro stacji CNG jest sporo mniej nie tylko w Polsce ale i całej Europie? Przecież jak taki silnik byłby o np 4-5 tys droższy niż benzyna to i tak tańszy niż silnik diesla i ludzie kupowaliby to jak ciepłe bułki. To oczywiście przy założeniu ze instalacja chodzi bezproblemowo a wierzę że to nie byłby problem gdyby taki silnik był robiony przez fabrykę od razu pod kątem LPG a nie tylko instalacje zakładane przed dilerów lub w innych warsztatach.
Eee, w DE stacji CNG jest znacznie wiecej niz LPG.
PZDr
Adam
|
|