Algorytm skręcania w prawo

Data: 2019-09-11 21:59:53
Autor: Budzik
Algorytm skręcania w prawo
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Prosze o algorytm skręcania z drogi głównej w prawo w
drogę podporządkowaną
Dodatkowe utrudnienie to równolegle do drogi głównej idzie ścieżka rowerowa która przecina pod kątem prostym drogę poporządkowaną.

ps
Kolejny raz dzisiaj o mało brakowało

duży poranny ruch w Krakowie plus skręt w prawo pod kątem prostym
wiec prędkości oscylujące wokół 10 km/h
a i tak mało brakowało

Jo odpowiednio wczesniej obserwuje droge rowerowa bo w busie w czasie samego skretu nie mam szans zobaczyc bo w niewielu miejscach jestem w stanie sie az tak złamać.
Czasami sam sie zastanawiam czy lepiej skrecac wolno dajac rowerzyscie czas na zauwazenie mnie czy lepiej szybko liczac na to ze to co widziałem w lusterkach jeszcze przed skretem bedzie sytuacja aktualna juz w czasie skretu...
Ale nie mam złudzen - jak rowerzysta bedzie chciał we mnie wjechac to wjedzie...

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Algorytm skręcania w prawo