Alias

Data: 2009-08-27 00:35:16
Autor: Atlantis
Alias
Ponieważ przez jakiś czas jeszcze będzie trwała przerwa w emisji
najpopularniejszych seriali trzeba poszukać czegoś innego. Jako fan LOST
(może i klimat nie ten co w s01 ale jakoś nadal ogląda się z
przyjemnością) postanowiłem sięgnąć po wcześniejszą produkcję Abramsa.
"Alias" oglądałem parę ładnych lat temu na TVP1, chociaż zacząłem tak
mniej-więcej w połowie pierwszego sezonu a potem przerwano emisję. Nie
wiem czy kiedykolwiek leciał sezon drugi ponieważ w międzyczasie dość
mocno ograniczyłem TV. ;)

W każdym bądź razie drugie podejście zapowiada się całkiem interesująco.
Jest może trochę nielogiczności, ale generalnie w amerykańskich
serialach zdarzają się gorze akcje. Ten zresztą to miejscami taka
sensacja w stylu Bonda, więc mniejsza o stuprocentowy realizm. :)

Jedną rzecz tylko muszę wiedzieć. Czy wątek Milo Rambaldiego zostaje w
jakikolwiek sposób rozwiązany? Chyba twórcy nie robią czegoś takiego jak
 motyw ze słynnym, nieszczęsnym Bogiem w finale nowego BSG? Proszę aby
NIE PISAĆ jak sprawa się kończy. Chcę tylko wiedzieć, czy scenarzyści
jej nie porzucili gdzieś w międzyczasie. ;)

Data: 2009-08-27 13:37:07
Autor: Mariusz Wozniak
Alias

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:h74d5q$ddu$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ten watek ciagnie sie praktycznie przez cale 5 sezonow i na sam koniec zostaje niby rozwiazany."Niby" dlatego, ze zakonczenie bardziej debilne juz byc nie moglo (lacznie z zakonczeniem serialu).

X.

Data: 2009-08-27 16:15:30
Autor: Tiber
Alias
Silly, silly Mariusz Wozniak nabazgrału:

[...]

Ej, ale zaznaczaj, że "dla mnie nieszczęsnym", bo ktoś obcy może pomyśleć, że to jakaś ogólna, powszechna opinia jest.

--
tbr

Data: 2009-08-27 16:16:18
Autor: Tiber
Alias
Silly, silly Tiber nabazgrału:

Silly, silly Mariusz Wozniak nabazgrału:

A, sorry za zostawienie wrotki. Nie chciało mi się szukać posta Atlantisa.

--
tbr

Alias