Alicja Bachleda-Curuś wraca do katolandu

Data: 2009-11-23 05:22:25
Autor: boukun
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katolandu
Mimo tego, że teraz Ala mieszka w Stanach z Colinem i ich
dwumiesięcznym synkiem, nie ma zamiaru porzucić wartości wyniesionych
z rodzinnego domu w Polsce. Już w grudniu przyleci do kraju, by
ochrzcić synka! http://nocoty.pl/gid,11710375,kat,1013545,title,Alicja-wraca-do-Polski,galeria.html?ticaid=5927f

Tak, tylko tu można pielęgnować z uporem maniaka naleciałości
wyniesione z domu i pieprzyć bez sensu, że są to niby jakieś
wartości...
A ja te naleciałości porzuciłem i nie pielęgnuję w czambuł tych
wyniesionych z rodzinnego domu, żydowskich zwyczajów...

boukun

Data: 2009-11-23 06:26:49
Autor: Hans Kloss
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katolandu
On 23 Lis, 14:22, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tak, tylko tu [..]
Maul halten, du Jude. Wo sind deine papiere?
J-23

Data: 2009-11-23 15:45:06
Autor: boukun
Alicja Bachleda-Curus wraca do katolandu

Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e4d0901c-5780-42ea-9bcf-3f0568661a8ax15g2000vbr.googlegroups.com...
On 23 Lis, 14:22, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tak, tylko tu [..]
Maul halten, du Jude. Wo sind deine papiere?
J-23

A dlaczego chcesz mi buzie zamykac Hans?

boukun

Data: 2009-11-23 22:12:02
Autor: Hans Kloss
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
A dlaczego chcesz mi buzie zamykac Hans?
W ramach testu. Usłyszałem bowiem ciekawą teorię, w myśl której Żyd
usłyszawszy krótką komendę w języku niemieckim natychmiast pokornieje, tuli
uszy po sobie i ogólnie robi się nagle układny i nieskory do kłótni.
Zdumiewające jest przy tym że czyni tak niezaleznie od tego czy komendę
zrozumiał czy nie. Zachowanie takie jest jest ponoć zakodowane w
semicko-chazarskim genotypie i odbywa się na zasadzie odruchu bezwarunkowego.
Nu, potwierdziło się w twoim przypadku a ja gotów byłem się zakładać że to humbug.
J-23

Data: 2009-11-24 01:42:05
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hef1bi$jkm$1inews.gazeta.pl...
[...]

A poza tym, wszyscy zdrowi?

boukun

Data: 2009-11-23 14:36:16
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katola ndu
A ja te naleciałości porzuciłem i nie pielęgnuję w czambuł tych
wyniesionych z rodzinnego domu, żydowskich zwyczajów...

Jaaaa pierdzu, jednak miałem rację, z DOMU wyniosłeś ickostwo.
I teraz wszystko jasne, dlaczego z Ćwielem tak się świetnie dogadujecie.   Jednak jest pewna różnica, Adonaj nie ukrywa swoich korzeni i sympatii, ty łachu tak. Pies cię jebał.

Data: 2009-11-23 05:39:03
Autor: boukun
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katolandu
On 23 Lis, 14:36, Jerzy Tabortowski
<jur...@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> [...]

I teraz wszystko jasne, dlaczego z Ćwielem tak się świetnie dogadujecie.
  Jednak jest pewna różnica, Adonaj nie ukrywa swoich korzeni i

Kumasz coś Tabortowski, czy też pieprzysz bez sensu nie wiedząc o
czym...

boukun

Data: 2009-11-23 14:54:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katola ndu
Kumasz coś Tabortowski, czy też pieprzysz bez sensu nie wiedząc o
czym...

Nie przeczę że nie cierpię cię taki mend jak ty, proli w najgorszym wydaniu. Ale sam piszesz że porzuciłeś żydowskie zwyczaje wyniesione z domu ... Więc nieco konsekwencji tłuku, nieco konsekwencji ...
Jak to było w Vabanku 2 ?? Du bist eine Jude ??

Data: 2009-11-23 15:23:06
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hee4bj$r0n$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tabortowski, to nie na twoją głowę, tak jak i nie na głupiego Piotrusia. To was przerasta...

Święty Piotr
Piotr (łac. Petrus, gr. Petros, aram. Kefas = skała, opoka) (30? - ok. 67) – apostoł, uważany za pierwszego papieża. Wg ewangelii Szymon syn Jana, do ok. 30? - rybak z Kafarnaum w Galilei, następnie apostoł, uczeń Jezusa. Święty katolicki i prawosławny.
W Biblii często wymieniany na pierwszym miejscu wśród apostołów. Jego losy opisują ewangelie.
Wg nich na wezwanie Jezusa Piotr porzucił swój zawód rybaka i został jego uczniem. Kiedy jako pierwszy uznał Jezusa za Mesjasza, ten nadał mu imię Piotr (gr. πετρος, aram. Kefas), od greckiego słowa Petros ("skała"), na której będzie utworzony Kościół chrześcijański (według doktryny katolickiej) i powiedział "I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie". Jednak te słowa często są podważane przez protestantów, jako rzekomy wynik błędnego tłumaczenia.

(...)

Przyjmuje się, że Piotr zginął w Rzymie na Wzgórzu Watykańskim. Później w tym miejscu postawiono kościół, w którym złożono jego ciało. Dziś w tym miejscu stoi Bazylika św. Piotra.
Piotr jest autorem dwóch Listów, włączonych do kanonu Nowego Testamentu.

boukun

Data: 2009-11-23 15:31:47
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katoland u
Tabortowski, to nie na twoją głowę, tak jak i nie na głupiego Piotrusia. To was przerasta...

Święty Piotr

No ale co pozerze tekstem o św. Piotrze chciałeś powiedzieć ??
Sranie - bałakanie jak zwykle ??

Data: 2009-11-23 15:39:11
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hee6h5$2mk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Że jesteś głupi prymityw, jak głupi Piotruś...

boukun

Data: 2009-11-23 15:43:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katoland u
Że jesteś głupi prymityw, jak głupi Piotruś...

Nawet obrażać nie potrafisz z polotem w kółko pierdzisz to samo ...
Ehhh, żenuła, ojcze Dawida odcinający się od korzeni i żydowskich tradycji wyniesionych z domu :) Jak po hebrajsku, ewentualnie w jidisz będzie "pies cię jebał" ??

Data: 2009-11-23 15:17:15
Autor: raff
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

No faktycznie, bokun sie przyznal ze jest Zydem.

R.

Data: 2009-11-23 15:33:45
Autor: boukun

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hee5hd$7kr$1news.onet.pl...
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

To normalne rozumowanie u tępych moherów..., z żydowskimi zwyczajami... i głęboko utwierdzonymi w żydostwie korzeniami...

boukun

Data: 2009-11-23 15:34:56
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katola ndu
No faktycznie, bokun sie przyznal ze jest Zydem.

To sprawa drugorzędna czy jest żydem czy nie. Pierwszorzędna to taka że jest odrażającym przykładem peerelowskiego tłumoka, z uporem przekonującym jaki fantastyczny świat stworzyli komuniści.

Data: 2009-11-23 14:50:32
Autor: Karol
Jerzy Tabortowski <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał(a):
> [...]

To sprawa drugorzędna czy jest żydem czy nie. Pierwszorzędna to taka że jest odrażającym przykładem peerelowskiego tłumoka, z uporem przekonującym jaki fantastyczny świat stworzyli komuniści.

mnie ciagle zastanawia, dlaczego piszac o komunizmie, omija wielkim kolem
informacje, ze to glownie Zydzi wprowadzali zaraz po wojnie komunizm.

Ponadto nigdy nie pisze negatywnie o Michniku, ktory przeciez jest Zydem
i trockista. Oszczedza tez Walese, Jaruzelskiego, Kiszczaka i innych komunistycznych aparatczykow i wspolpracownikow komuszych specsluzb.

Boukun, to *patrota* cala geba, ale trudno jednoznacznie stwierdzic KTOREGO kraju.

Na jednej z grup, kilka lat temu okrutnie akresywnie pisal o Niemcach,
teraz jest jakis prosowiecki, bo zachwala PRL, ktora wiadomo czym byla.

Data: 2009-11-23 16:03:16
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katola ndu
Na jednej z grup, kilka lat temu okrutnie akresywnie pisal o Niemcach,
teraz jest jakis prosowiecki, bo zachwala PRL, ktora wiadomo czym byla.

No jak czym, nie czytałeś peanów wałkuńskich ?? Krainą gdzie ludzie żyli szczęśliwe, można było coś buchnąć "na fabryce", paradajs jednym słowem.

Data: 2009-11-23 16:49:07
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hee7fo$3e9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mnie ciagle zastanawia, dlaczego piszac o komunizmie, omija wielkim kolem
informacje, ze to glownie Zydzi wprowadzali zaraz po wojnie komunizm.

Może jakieś przykłady? Gdzie ja piszę o jakimś komuniżmie?

Ponadto nigdy nie pisze negatywnie o Michniku, ktory przeciez jest Zydem
i trockista. Oszczedza tez Walese, Jaruzelskiego, Kiszczaka i innych
komunistycznych aparatczykow i wspolpracownikow komuszych specsluzb.

Jeśli przyjąć to nawet za prawdziwe, to ci wspominani nie udają greków...w większości spraw.

[...]

No czym była PRL? A co mamy teraz? Jak się skończyła  czy się skończyła PRL? Może rozwiniesz temat?

boukun

Data: 2009-11-23 15:59:26
Autor: Karol
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katolandu
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
No czym była PRL? A co mamy teraz? Jak się skończyła  czy się skończyła PRL? Może rozwiniesz temat?

sam sie naucz historii skoros takis Polak, a nie wypisuj bredni liczac na
niewiedze, szczegolnie mlodych Polakow.

Data: 2009-11-23 17:11:29
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heebgu$huk$1inews.gazeta.pl...
[...]

I to wszystko? Hmm... tak myślałem, że tylko chciałeś głupio zagadać...

boukun

Data: 2009-11-23 15:42:49
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hee6n2$2mk$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Powiedział tłumok i fanatyk XXI wieczny...

boukun

Data: 2009-11-23 15:45:12
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katola ndu
...fanatyk XXI wieczny...

Kto ?? o czym ty ględzisz fetniaku ??

Data: 2009-11-23 16:44:10
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hee7aa$2mk$4atlantis.news.neostrada.pl...
...fanatyk XXI wieczny...

Kto ?? o czym ty ględzisz fetniaku ??

Nie zrozumiesz...

boukun

Data: 2009-11-23 16:49:00
Autor: Jerzy Tabortowski
Alicja Bachleda-Curuś wraca do katola ndu
Nie zrozumiesz...

Dość ciężko zrozumieć bełkot ...

Data: 2009-11-23 14:40:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 05:22:25 -0800 (PST), boukun napisał(a):

[...]

A co to za chwile szczerości tato Adolfa? Postanowiłeś wyznać to, co i tak
wszyscy wiedzą?
Ale penis komu z tego? I tak wiadomo, że jakiekolwiek zasady są ci obce.

Data: 2009-11-23 13:48:49
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rj9rc47x9sve$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś jak zwykle na stanowisku, obserwuje zza węgła grupę i na zawołanie wtrania te swoje prymitywizmy...

boukun

Data: 2009-11-23 14:52:39
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 13:48:49 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Może to nie dobrze, tato Adolfa, że "ja te naleciałości porzuciłem i nie
pielęgnuję w czambuł tych wyniesionych z rodzinnego domu, żydowskich
zwyczajów..."?
Wisz wałkun, to straszna nędza tak żyć bez tozsamości... Bidny ciuliku...

Alicja Bachleda-Curuś wraca do katolandu