Alicja Tysiąc nie triumfuje

Data: 2010-03-05 18:41:10
Autor: abc
Alicja Tysiąc nie triumfuje
Choćby nie wiem, kto orzekał czym jest aborcja i jakich słów należy używać,
to ona zawsze będzie chęcią zabicia nienarodzonego dziecka. Nie zmienią tego
ani Europejski Trybunał Praw Człowieka ani kolejne instancje polskich sądów.

Gdyby nie decyzja lekarzy - niezgodna z procedurami, bo nie było odwołania -
córka Alicji Tysiąc już by nie żyła. I to jest punkt wyjścia.

Nie chcę wchodzić butami w prywatne sprawy kobiety - być może faktycznie
bała się utraty wzroku, poczuła zagrożenie dla swojego życia. Mogła
zdecydować się na cesarskie cięcie, co podnoszą specjaliści. Nie zrobiła
tego i walczyła o prawo do aborcji.

Tutaj rozpoczyna się kwestia zasadnicza - nie możemy sobie pozwolić jako
społeczeństwo na knebel za nazywanie rzeczy po imieniu.

Jeżeli uderzysz lub wyklinasz kobietę, mogę nazwać Cię damskim bokserem i
człowiekiem bez honoru, jeśli pijesz w miejscu publicznym i zaczepiasz
innych - jesteś chamem; cokolwiek wyciągniesz komuś z kieszeni - stajesz się
złodziejem.

Tak samo poddanie się aborcji jest zabójstwem. Nawet, jeśli ustalono
consensus, w jakich przypadkach można jej dokonać i jest to zgodne z prawem.
Koniec, kropka. Dlatego tak podziwiam silne kobiety, które na szali kładą
życie swoje albo dziecka. I potrafią dokonać z bólem wyboru. W pokorze, w
uniżeniu, bez poklasku, procesów, pieniędzy i obrażania kogokolwiek.

Niestety, Alicja Tysiąc wybrała inną drogę. Jej córka żyje i za parę lat
dowie się w jakim show brała nieświadomie udział. Matka domagała się zapłaty
za to, że nie wykonano aborcji albo konkretniej - nie można się było odwołać
od decyzji lekarzy. Teraz walczyła z nazywaniem rzeczy po imieniu.

Nie chciałbym być na miejscu dziewczynki. Jak mam to interpretować? Skoro
dziecko żyje, powinno być największą wartością. A dzisiaj dla niektórych
jest nią walka z chrześcijanami - ciemnogrodem, media, procesy. O to, że
jednak córeczka się urodziła.

Świat schodzi totalnie "na psy". Za parę lat dojdziemy do momentu, w którym
grom ludzi albo zostanie zrujnowany finansowo albo pójdzie siedzieć. Za
mówienie prawdy i nazywanie rzeczy po imieniu. Dlatego trudno nazwać wygraną
na drodze sądowej Alicji Tysiąc z "Gościem Niedzielnym" jej triumfem.

Źródło http://wszolek.salon24.pl/161343,alicja-tysiac-nie-triumfuje

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-05 12:11:12
Autor: J-23
On 5 Mar, 18:41, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Polecam embriony w zalewie octowej.
Zygoty w sosie beszamelowym.

J-23 itede...

Data: 2010-03-05 21:22:40
Autor: abc
Alicja Tysiąc nie triumfuje
Polecam embriony w zalewie octowej.
Zygoty w sosie beszamelowym.

Nic dziwnego.  Nawrót do barbarzyństwa obejmuje również kanibalizm.

Data: 2010-03-05 12:35:32
Autor: J-23
On 5 Mar, 21:22, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Polecam embriony w zalewie octowej.
> Zygoty w sosie beszamelowym.

Nic dziwnego.  Nawrót do barbarzyństwa obejmuje również kanibalizm.

Dla katoli proponuje specjalne atrakcje artystyczne.
Oprocz dobrej kuchni, opartej na embrionelnej bazie surowcowej,
mamy wskrzeszone poinkwizycyjne sale tortur.
W rogramie: lamanie kolem heretyka, przypiekanie rozzarzonym zelazem
kacerza.
spalenie na stosie czarownicy - uwaga, kandydatki na czrownice
szczegolnie starannie dobierane,
sposrod laureatek konkursow na Miss Polonia.
Oraz mnostwo innych atrakcji.
Ceny przystepne.
Prosimy o wczesniejsza rezerwacje stolikow.

Data: 2010-03-05 21:27:49
Autor: wirefree
abc pisze:
Polecam embriony w zalewie octowej.
Zygoty w sosie beszamelowym.

Nic dziwnego.  Nawrót do barbarzyństwa obejmuje również kanibalizm.

barbarzynstwo to bylo wymordowanie indian w ameryce poludniowej cwelu

Data: 2010-03-05 12:32:20
Autor: Hans Kloss
On 5 Mar, 21:27, wirefree <mts...@magicbox.pl> wrote:

barbarzynstwo to bylo wymordowanie indian w ameryce poludniowej cwelu

Jakim cudem jest więc owych "wymordowanych" Indian takie mnóstwo na
tym kontynencie? Zmartwychwstali pokurwieńcu?
J-23

Data: 2010-03-05 12:45:54
Autor: J-23
On 5 Mar, 21:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jakim cudem jest więc owych "wymordowanych" Indian takie mnóstwo na
tym kontynencie? Zmartwychwstali pokurwieńcu?

To jest niecenzuralne, i nie wiem jak taka wiadomosc przyjmie
zadeklarowany katol,
ale to "mnostwo Indian" to jest bezposredni skutek tzw. milosci
fizycznej.
Inaczej mowiac, skutek chedorzenia, dymania, pieprzenia... itde.
Wiem ze cala sprawa jest pieprzna i grzeszna wielce w pojeciu
wspomnianego juz katola.
Ale jest to fakt niezaprzeczalny!
Isnieje jedyny watpliwy przypadek poczecia bez dymania???
Ale wydaje mi sie ze i tu, ktos komus rogi przyprawil.

J-23 itede...

Data: 2010-03-05 21:35:34
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

A jakim cudem tela ludziuw w komuniźmie siem łostało, jak twierdzis, ze
syćkich mordowały ty śMIERDZONCY JEBAKOBURKOWY...!!?

Data: 2010-03-06 01:07:53
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
[...]

Pokurwieńcu? Hans... Gdzie ta miłość do bliźniego? Czyżbyś był fałszywym wyznawcą Jarusia małego? :> Żebyś nie tkwił w kłamstwie to Google prawdę ci powie... :> Wiem, że ty jak każdy rasowy moher tylko swoją prawdę dostrzeże, ale może jesteś z tych moherów reformowalnych... :>

Data: 2010-03-06 02:09:05
Autor: Andrzej Kokakolski
wirefree <mtspam@magicbox.pl> napisał(a):
abc pisze:
> barbarzynstwo to bylo wymordowanie indian w ameryce poludniowej cwelu

Dwa tygodnie temu wrocilem z Panamy gdzie m.in. odwiedzilem wioske Indian
Embera (Parará Púru nad rzeka Chagres).
Naprawde nie wygladali na nieboszczykow :)

AK

Data: 2010-03-06 01:24:42
Autor: J-23
Alicja Tysiąc nie triumfuje
On 6 Mar, 03:09, "Andrzej Kokakolski" <kokakol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
wirefree <mts...@magicbox.pl> napisa (a):

> barbarzynstwo to bylo wymordowanie indian w ameryce poludniowej cwelu

Dwa tygodnie temu wrocilem z Panamy gdzie m.in. odwiedzilem wioske Indian
Embera (Parar P ru nad rzeka Chagres).
Naprawde nie wygladali na nieboszczykow :)

AK

Proponuje wrocic do nad rzeke Chargres. O jednego idiote bedzie mniej
na forum.

J-23 itede...

Data: 2010-03-05 21:32:23
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,

A w CIULU - JEBANIE...!!!

Data: 2010-03-05 19:21:17
Autor: GRRR

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmrgde$cbm$1nemesis.news.neostrada.pl...
Choćby nie wiem, kto orzekał czym jest aborcja i jakich słów należy używać,
to ona zawsze będzie chęcią zabicia nienarodzonego dziecka.
Za mordowanie zwierząt idzie się do pierdla.
Wobec tego przyznaję się iż rocznie z moich rąk ginie
 kilkaset nienarodzonych bezbronnych kurczaków.
Bestialsko mordowanych we wrzącej wodzie.
ChickenKiller

Data: 2010-03-05 19:49:02
Autor: POmPOn
Alicja Tysiąc nie triumfuje
Wobec tego przyznaję się iż rocznie z moich rąk ginie
kilkaset nienarodzonych bezbronnych kurczaków.
Bestialsko mordowanych we wrzącej wodzie.

Jadasz zapłodnione jajka z zarodkami? Smacznego.

--
PmP

Data: 2010-03-05 20:28:38
Autor: GRRR
Użytkownik "POmPOn" <pompon3@home.pl> napisał w wiadomości news:hmrjro$nnf$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jadasz zapłodnione jajka z zarodkami? Smacznego.
Tylko takie, od kur pierdolących się z kogutami i żrących robale.
Jaja z fermy capią gównami, wpierdalanymi przez jajonioski w obiegu zamkniętym.
ChickenKiller

Data: 2010-03-05 20:47:47
Autor: abc
Alicja Tysiąc nie triumfuje
Rżniesz głupa czy rzeczywiście nie wiesz co to jest aborcja?

Data: 2010-03-05 21:08:36
Autor: Lorn
abc pisze:
Rżniesz głupa czy rzeczywiście nie wiesz co to jest aborcja?

Nie stronicie od damskiej dupy, dlaczego nie przyznajecie się do dzieci przez was poczętych? :> Lepiej płacić na ich rzecz z niedzielnej tacy? :>

Data: 2010-03-05 21:19:32
Autor: abc
[...]

Jacy "wy"?   Mam żonę i dzieci do których się przyznaję i je utrzymuję.
Nie mieści ci się w pale, że w obronie Kościoła może stawać zwykły katolik?

Data: 2010-03-05 21:55:36
Autor: Lorn
abc pisze:
[...]

Zwykły katolik nie głosi średniowiecznych bredni... :>

Data: 2010-03-05 22:08:30
Autor: abc
[...]

Nie jest brednią wszystko to, czego nie rozumiesz.   A Średniowiecze, to
okres między pierwszym, a drugim przyjściem Chrystusa - żyjemy w
Średniowieczu.

Data: 2010-03-05 22:29:56
Autor: Lorn
abc pisze:
[...]

Pieprząc takie głupoty, powinieneś skonsultować się z psychiatrą. :> Obawiam się o twoje dzieci... Jeśli będą wychowywane w takim zakłamaniu, to czym różni sie brudny dom od syfu zakorzenionego w mózgu małego dziecka przez własnego rodzica?

Data: 2010-03-05 19:37:06
Autor: Polok_prawdziwy
Alicja Tysiąc nie triumfuje

DUPCZYSZ BEZ SEMSU...!!!

Data: 2010-03-05 19:56:49
Autor: Lorn
Alicja Tysiąc nie triumfuje
abc pisze:

[cut]

Oj triumfuje, widać jak kara dla 'Gościa niedzielnego' co poniektórym przeszkadza. :>

Data: 2010-03-05 20:27:50
Autor: abc
Alicja Tysiąc nie triumfuje
Oj triumfuje, widać jak kara dla 'Gościa niedzielnego' co poniektórym przeszkadza. :>

Widać, że nie rozumiesz o co w tym chodzi.

Data: 2010-03-05 20:35:55
Autor: Lorn
abc pisze:
Oj triumfuje, widać jak kara dla 'Gościa niedzielnego' co poniektórym przeszkadza. :>

Widać, że nie rozumiesz o co w tym chodzi.

Widać? :> To może powinieneś odwiedzić okulistę :> Myślisz, że wklejką z salonika uzasadnisz artykuł w GN... :> Ksiądz płacący alimenty nie oburza? :>

Data: 2010-03-05 20:46:10
Autor: abc
[...]

:>

Owszem, widać.  A potwierdza to twoja głupawa próba relatywizowania tego, co
się stało w tym sądzie.

Data: 2010-03-05 21:04:29
Autor: Lorn
abc pisze:
[...]

Stało się to, że demokracja może żyć bez kościoła, a kościół powinien żyć bez rządowej dotacji... :> Żeby to głębiej przedstawić... Nie myl Boskiego sądu z życiem doczesnym, ponieważ Bóg daje nam wybór, a tacy jak ty są emanacją psychopatycznego podejścia do religii wykorzystujący Boskość jako wyznacznik waszej chorej projekcji moralności... Zatem duście się we własnym sosie. :>

Data: 2010-03-05 21:11:48
Autor: abc
Alicja Tysiąc nie triumfuje
Owszem, widać.  A potwierdza to twoja głupawa próba relatywizowania tego, co
się stało w tym sądzie.

Stało się to, że demokracja może żyć bez kościoła,

Demokracja zrzuciła maskę i okazała się być lewackim totalitaryzmem.

Data: 2010-03-05 21:17:26
Autor: wirefree
abc pisze:
[...]

Totalitaryzm to jest kosciol katolicki z bandom poldebilnych wiernych.

Data: 2010-03-05 21:42:53
Autor: abc
Alicja Tysiąc nie triumfuje
Demokracja zrzuciła maskę i okazała się być lewackim totalitaryzmem.

Stało się to, że demokracja może żyć bez kościoła,

Okazało się, że unijny, antyludzki prawaczłowieczyzm nie różni się od
sowieckiego. Jest tylko inaczej pomalowany.

Data: 2010-03-05 22:12:00
Autor: abc
[...]

Uparte zamalowywanie (przykrywanie) moich wypowiedzi też niczego nie zmieni.