Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego

Data: 2012-04-25 18:53:38
Autor: Przemysław W
Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego
Za porównanie do hitlerowskiego zbrodniarza Alicja Tysiąc żąda od publicysty 130 tys. zł.

Alicji Tysiąc lekarze odmówili aborcji, chociaż ciąża i poród groziły jej utratą wzroku. Po porodzie wzrok się pogorszył. Złożyła skargę do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, który przyznał jej 25 tys. euro zadośćuczynienia, ponieważ polskie prawo umożliwia aborcję w takich sytuacjach. Tysiąc działa teraz w organizacjach kobiecych, jest też stołeczną radną.

Tomasz Terlikowski w napisanej razem z Joanną Najfeld książce "Agata. Anatomia manipulacji" i w wypowiedziach publicznych o aborcji, porównał Alicję Tysiąc do hitlerowskiego zbrodniarza-ludobójcy Adolfa Eichmanna (wykonawca tzw. Ostatecznego Rozwiązania Kwestii Żydowskiej) i zarzucał jej "moralną obrzydliwość".

- To było naruszenie godności powódki - mówi pełnomocnik Tysiąc, mec. Marcin Górski. 30 tys. zł z zadośćuczynienia Tysiąc chce przeznaczyć na fundację Feminoteka.

Według Górskiego, Terlikowski nie chciał polubownego załatwienia sprawy, stąd pozew.

Terlikowski zaprzeczył, że otrzymał jakąkolwiek propozycję od Tysiąc. Mówi, że sformułowanie o "moralnej obrzydliwości" to jego prywatna opinia, a nie twierdzenie o fakcie, a do wyrażania opinii ma prawo.

- A co do porównań do Eichmanna, to mam wrażenie, że porównywałem do niego sędziów Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a nie panią Tysiąc - powiedział PAP.

Dwa lata temu Tysiąc w podobnej sprawie pozwała naczelnego redaktora "Gościa Niedzielnego" ks. Marka Gancarczyka. Zażądała zadośćuczynienia i przeprosin. Sąd I instancji zasądził jej zadośćuczynienie i argumentował, że żaden światopogląd nie uzasadnia poniżania innych. "Gość Niedzielny" uznał to za niesprawiedliwe i ograniczające wolność słowa. Ale zawarł z Tysiąc ugodę.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11615798,Alicja_Tysiac_pozywa_Tomasza_Terlikowskiego.html#ixzz1t4W4Iogp

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-25 11:19:53
Autor: Antenka
On 25 Kwi, 18:53, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie, że muszę jej słuchać
i oglądać w mediach! Z tego tytułu swoją stratę moralną i uszczerbek
na zdrowiu - każdorazowy występ tej pani doprowadza mnie do rozstroju
nerwowego,  wyceniam na 1.000.000 US $! Dość tego! :-E

Antenka

Data: 2012-04-25 20:53:56
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie

Kupę rzadką zrobisz a nie złożysz. --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-25 14:33:41
Autor: Antenka
On 25 Kwi, 20:53, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie

Kupę rzadką zrobisz a nie złożysz.<

Nie podskakuj mały! Czy ktoś pozwolił tobie zabierać głos w/w sparawie
heee? No!

Antenka

P.s. Ciebie smarku też zaskarżę, jak jeszcze raz mnie zdenerwujesz! W
drodze łaski tylko na 500.000 US $!

Data: 2012-04-26 00:40:22
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie

Kupę rzadką zrobisz a nie złożysz.<

Nie podskakuj mały! Czy ktoś pozwolił tobie zabierać głos w/w sparawie

Albo nie! Składaj! Tylko pamiętaj że wokandy są zawsze publiczne :)

Data: 2012-04-25 21:20:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9fe833b8-bc64-4585-bd3f-9b54278e7b42z3g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

================================

Nie rżnij głupa. W telewizorze masz wyłącznik. Możesz też oglądać "Trwam".

Data: 2012-04-25 21:21:27
Autor: Przemysław W
Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Z zazdrości, że ona jest babą, a ty też chciałbyś?

Przemek

Data: 2012-04-26 10:43:45
Autor: raff
Alicja Tysišc pozywa Tomasza Terlikowskiego
On Wed, 25 Apr 2012 21:25:19 +0200, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Przemysław W napisał:

[...]

Tez chcialbys byc babą ? Pogadaj z Grodzkim i heja!

R.

Data: 2012-04-26 23:43:19
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

On się wcale nie nazywał Grodzki.

Data: 2012-04-27 08:14:55
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-26 23:43, Grzegorz Z. pisze:

On się wcale nie nazywał Grodzki.

Ona, Grzechu.. Ona, nie bój się używać tego miana w stosunku do niej.

Data: 2012-04-27 18:06:57
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jnddh3$l9o$3node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-04-26 23:43, Grzegorz Z. pisze:

On się wcale nie nazywał Grodzki.

Ona, Grzechu.. Ona, nie bój się używać tego miana w stosunku do niej.

Wiesz co to jest czas przeszły?

Przemek

Data: 2012-04-28 10:55:11
Autor: Przemysław W
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jnf4me$u9s$5node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli wiesz to przyjmij do wiadomości, że w przeszłości pani Grodzka była panem Grodzkim.

Przemek

Data: 2012-04-29 10:17:35
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-28 10:55, Przemysław W pisze:
[...]

Wszystko zależy od interpretacji, a co miało zostać przekazane to wie tylko autor. Jestem przekonany że chodziło mu o odniesienie do przeszłości z punktu dnia dzisiejszego.

Data: 2012-04-25 17:21:40
Autor: Pankracy
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Za porównanie do hitlerowskiego zbrodniarza Alicja Tysiąc żąda od publicysty 130 tys. zł.

Następna para popaprańców. --

Data: 2012-04-25 23:31:40
Autor: raff
Alicja Tysišc pozywa Tomasza Terlikowskiego
On Wed, 25 Apr 2012 18:53:38 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Za porównanie do hitlerowskiego zbrodniarza Alicja Tysiąc żąda od publicysty 130 tys. zł.

Czyli nie Alicja Tysiac a Alicja 130 tys...

R.

Data: 2012-04-25 14:38:39
Autor: Antenka
Alicja Tysišc pozywa Tomasza Terlikowskiego
On 25 Kwi, 23:31, raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
On Wed, 25 Apr 2012 18:53:38 +0200, Przemys aw W <Bro my RP przed

pisem@...pl> wrote:
>Za por wnanie do hitlerowskiego zbrodniarza Alicja Tysi c da od publicysty
>130 tys. z .

Czyli nie Alicja Tysiac a Alicja 130 tys...

R.

No właśnie!  ;-) Chociaż po mojemu mamy do czynienia z Alicją
Tysiącewyłudź :-o))

Antenka

Data: 2012-04-26 07:00:41
Autor: White Power
Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego
Baba znalazła prosty sposób jak stać się gwiazdą, stała się znanym ulubieńcem lewactwa i jeszcze chce odszkodowań bo jej nie chcieli skrobanki zrobić. Kim by dziś była Alicja 130 tyś jak by nie miała dziecka? Co za obłuda.

A swoją drogą ciekawe co będzie sobie myślało jej dziecko jak się dowie jakie zamiary miała mamusia. Ale chyba nic nie pomyśli bo to dziecko jest już ofiara indoktrynacji lewackiej. Pewnie mamusia wspólnie z innymi podobnymi zafunduje na 18 urodziny (listopad) invitro by jako prezent gwiazdkowy przeprowadzić aborcję.

A skoro jak jest napisane baba wiedziała ze ma problemy z przechodzeniem okresu ciąży to czemu się odpowiednio nie zabezpieczała?
Świadomie podejmowała ryzyko i teraz ma pretensje do całego świata tylko nie do siebie i swojego chłopa.

Data: 2012-04-26 01:41:45
Autor: Antenka
Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego
On 26 Kwi, 09:00, "White Power " <linke-hofmann.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

A skoro jak jest napisane baba wiedziała ze ma problemy z przechodzeniem
 okresu ciąży to czemu się odpowiednio nie zabezpieczała?<

I właśnie z tego tytułu powinna dodatkowo państwu zapłacić niebotyczne
odszkodowanie, że polskiego podatnika naraziła na utrzymywanie siebie
i swoich "nieplanowanych" dzieciarów!

>Świadomie podejmowała ryzyko i teraz ma pretensje do całego świata
tylko nie do siebie i swojego chłopa.<

Miała inne rozwiązanie. Mogła się poddać sterylizacji. Akurat to nie
koliduje z jej lewackim światopoglądem.

Dlatego podtrzymuję to,  co napisałam wyżej - powinna zapłacić
polskiemu podatnikowi za to, że w jewrokołchozie wyłudziła tysiące
ojro  na lekkie, łatwe życie dla siebie, gacha i swoich dziciarów.

Antenka

P.s. Przyjdzie czas, że co do złotówki będzie musiała wyłudzoną kasę
oddać! :- /

Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego