Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego

Data: 2012-04-25 11:19:53
Autor: Antenka
Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego
On 25 Kwi, 18:53, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Za porównanie do hitlerowskiego zbrodniarza Alicja Tysiąc żąda od publicysty
130 tys. zł.

Alicji Tysiąc lekarze odmówili aborcji, chociaż ciąża i poród groziły jej
utratą wzroku. Po porodzie wzrok się pogorszył. Złożyła skargę do
Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, który przyznał jej 25 tys.. euro
zadośćuczynienia, ponieważ polskie prawo umożliwia aborcję w takich
sytuacjach. Tysiąc działa teraz w organizacjach kobiecych, jest też
stołeczną radną.

Tomasz Terlikowski w napisanej razem z Joanną Najfeld książce "Agata.
Anatomia manipulacji" i w wypowiedziach publicznych o aborcji, porównał
Alicję Tysiąc do hitlerowskiego zbrodniarza-ludobójcy Adolfa Eichmanna
(wykonawca tzw. Ostatecznego Rozwiązania Kwestii Żydowskiej) i zarzucał jej
"moralną obrzydliwość".

- To było naruszenie godności powódki - mówi pełnomocnik Tysiąc, mec. Marcin
Górski. 30 tys. zł z zadośćuczynienia Tysiąc chce przeznaczyć na fundację
Feminoteka.

Według Górskiego, Terlikowski nie chciał polubownego załatwienia sprawy,
stąd pozew.

Terlikowski zaprzeczył, że otrzymał jakąkolwiek propozycję od Tysiąc. Mówi,
że sformułowanie o "moralnej obrzydliwości" to jego prywatna opinia, a nie
twierdzenie o fakcie, a do wyrażania opinii ma prawo.

- A co do porównań do Eichmanna, to mam wrażenie, że porównywałem do niego
sędziów Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a nie panią Tysiąc -
powiedział PAP.

Dwa lata temu Tysiąc w podobnej sprawie pozwała naczelnego redaktora "Gościa
Niedzielnego" ks. Marka Gancarczyka. Zażądała zadośćuczynienia i przeprosin.
Sąd I instancji zasądził jej zadośćuczynienie i argumentował, że żaden
światopogląd nie uzasadnia poniżania innych. "Gość Niedzielny" uznał to za
niesprawiedliwe i ograniczające wolność słowa. Ale zawarł z Tysiąc ugodę.

Więcej...http://wyborcza.pl/1,75248,11615798,Alicja_Tysiac_pozywa_Tomasza_Terl...

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta
Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.

Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie, że muszę jej słuchać
i oglądać w mediach! Z tego tytułu swoją stratę moralną i uszczerbek
na zdrowiu - każdorazowy występ tej pani doprowadza mnie do rozstroju
nerwowego,  wyceniam na 1.000.000 US $! Dość tego! :-E

Antenka

Data: 2012-04-25 20:53:56
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie

Kupę rzadką zrobisz a nie złożysz. --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-25 14:33:41
Autor: Antenka
On 25 Kwi, 20:53, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie

Kupę rzadką zrobisz a nie złożysz.<

Nie podskakuj mały! Czy ktoś pozwolił tobie zabierać głos w/w sparawie
heee? No!

Antenka

P.s. Ciebie smarku też zaskarżę, jak jeszcze raz mnie zdenerwujesz! W
drodze łaski tylko na 500.000 US $!

Data: 2012-04-26 00:40:22
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

Chyba ja złożę pozew do sądu przeciwko tej babie

Kupę rzadką zrobisz a nie złożysz.<

Nie podskakuj mały! Czy ktoś pozwolił tobie zabierać głos w/w sparawie

Albo nie! Składaj! Tylko pamiętaj że wokandy są zawsze publiczne :)

Data: 2012-04-25 21:20:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9fe833b8-bc64-4585-bd3f-9b54278e7b42z3g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

================================

Nie rżnij głupa. W telewizorze masz wyłącznik. Możesz też oglądać "Trwam".

Data: 2012-04-25 21:21:27
Autor: Przemysław W
Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Z zazdrości, że ona jest babą, a ty też chciałbyś?

Przemek

Data: 2012-04-26 10:43:45
Autor: raff
Alicja Tysišc pozywa Tomasza Terlikowskiego
On Wed, 25 Apr 2012 21:25:19 +0200, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Przemysław W napisał:

[...]

Tez chcialbys byc babą ? Pogadaj z Grodzkim i heja!

R.

Data: 2012-04-26 23:43:19
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

On się wcale nie nazywał Grodzki.

Data: 2012-04-27 08:14:55
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-26 23:43, Grzegorz Z. pisze:

On się wcale nie nazywał Grodzki.

Ona, Grzechu.. Ona, nie bój się używać tego miana w stosunku do niej.

Data: 2012-04-27 18:06:57
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jnddh3$l9o$3node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-04-26 23:43, Grzegorz Z. pisze:

On się wcale nie nazywał Grodzki.

Ona, Grzechu.. Ona, nie bój się używać tego miana w stosunku do niej.

Wiesz co to jest czas przeszły?

Przemek

Data: 2012-04-28 10:55:11
Autor: Przemysław W
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jnf4me$u9s$5node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli wiesz to przyjmij do wiadomości, że w przeszłości pani Grodzka była panem Grodzkim.

Przemek

Data: 2012-04-29 10:17:35
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-28 10:55, Przemysław W pisze:
[...]

Wszystko zależy od interpretacji, a co miało zostać przekazane to wie tylko autor. Jestem przekonany że chodziło mu o odniesienie do przeszłości z punktu dnia dzisiejszego.

Alicja Tysiąc pozywa Tomasza Terlikowskiego