Alien

Data: 2012-07-22 11:05:13
Autor: W
Alien
Ahoj,
jako, że w kinach pojawi się Prometeusz i są naciski by iść go obejrzeć stwierdziłem, że mogę jak tylko obejrzę Obcych (bo te dwa, które widziałem za mocnego berbecia zostawiły w pamięci tylko hasło, że tak... w filmie był jakiś obcy). Obejrzeliśmy jak na razie Alien i Aliens i... zachodzę w głowę czym ludzie się zachwycają w tych filmach. W napięciu toto nie trzyma, postacie zachowują się mocno irracjonalnie (podobno Prometeusz jest be, bo tam też tak robią... ale Alien jest już cycuś).

Wyjaśni ktoś?

Data: 2012-07-22 13:23:23
Autor: Habeck Colibretto
Alien
Dnia 22.07.2012, o godzinie 13.05.13, na pl.rec.film, W napisał(a):

[...]

Nie zrozumiesz. Za młody jesteś.

*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2012-07-22 19:14:04
Autor: Marcin N
Alien
W dniu 2012-07-22 14:58, Rais pisze:
W dniu 2012-07-22 13:05, W pisze:
[...]

Nie takie słabe. Ja dam się złapać.

Otóż w porównaniu do Prometeusza, to załoga Nostromo to świetni profesjonaliści (pomimo tego, że to tylko zwykli fizole wracający z kontraktu do domu) i wiedzą na czym polega kwarantanna, dbają o siebie nawzajem (pomimo wzajemnych animozji) i potrafią nawet działaćw skrajnym stresie.

Załoga Prometeusza to zbieranina ludzi, którzy z trudem zapamiętują swoje imiona (tak mniemam, skoro właśnie się poznali) a w sytuacji wymagających podejścia naukowego - ech, szkoda gadać.

Aż dziw, że to ten sam reżyser.

--
MN

Data: 2012-07-23 08:01:29
Autor: Ghost
Alien

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:juhcci$cbv$1news.task.gda.pl...
Słabe prowo.

Nie takie słabe. Ja dam się złapać.

Aż dziw, że to ten sam reżyser.

Zle do tego podchodzisz - rezyser ten sma, ale widownia znacznie glupsza.

Data: 2012-07-23 08:41:34
Autor: Marcin N
Alien
W dniu 2012-07-23 08:01, Ghost pisze:

[...]

Nie, nie, nie.

Takie gadanie o "głupszej młodzieży/widowni/ludzkości" to typowy objaw starzenia się. Gdy Ty byłeś młody - poprzednie pokolenie też uważało Cię za głupszego. Normalna rzecz. I oczywiście bzdurna.

Człowiek ma około 100 tys lat. Myślisz, że głupieje cały czas z pokolenia na pokolenie? A może uważasz, że teraz jest "wyjątkowa sytuacja"?

--
MN

Data: 2012-07-23 08:53:19
Autor: zly
Alien
Dnia Mon, 23 Jul 2012 08:41:34 +0200, Marcin N napisał(a):

Człowiek ma około 100 tys lat. Myślisz, że głupieje cały czas z pokolenia na pokolenie? A może uważasz, że teraz jest "wyjątkowa sytuacja"?

Ale teraz jest wyjątkowa sytuacja. Dopiero od kilkudziesięciu lat są
technologie które mimo wielu zalet na tak masową skalę powodują osłabienie
zarówno fizyczne jak i psychiczne jednostek.
--
marcin

Data: 2012-07-23 09:48:05
Autor: Ed
Alien
W dniu 2012-07-23 08:53, zly pisze:
[...]

Powiedziałbym raczej, że nadmierną stymulację neurofizjologiczną, choć nie tylko technologie informacyjne do tego się przyczyniają, a także przemysł spożywczy pompujący ludzi, zwłaszcza młodych kwasem glutaminowym - jednym z ważniejszych neuroprzekaźników.
Dysfunkcje w wyniku takiej stymulacji długo można by wymieniać, choć chyba głównie celuje ona w wolicjonalość.

Data: 2012-07-23 10:00:06
Autor: Ghost
Alien

Użytkownik "Ed" <edmund.wspanialy@interia.pl> napisał w wiadomości news:juivje$tgs$1usenet.news.interia.pl...
[...]

No to juz mamy pewnosc. Wracaj do wora.

Data: 2012-07-23 10:31:09
Autor: Ed
Alien
W dniu 2012-07-23 10:00, Ghost pisze:

[...]

Chyba dałeś mi już popis swojej kultury i znawstwa mądrości na psychologii, więc teraz będziesz już konsekwentnie popisywać się nimi przede mną na każdej grupie, na której coś napiszę? ;>

Data: 2012-07-23 09:21:03
Autor: Ghost
Alien

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:juirmp$nhr$1news.task.gda.pl...
[...]

Znow zle do tego podchodzisz. Target sie zmienia.

Człowiek ma około 100 tys lat. Myślisz, że głupieje cały czas z pokolenia na pokolenie? A może uważasz, że teraz jest "wyjątkowa sytuacja"?

A to jest inna bajka, ale faktycznie uwazam, ze media i internet przyczyniaja sie do oglupienia sredniej.

Data: 2012-07-27 00:49:59
Autor: PiteR
Alien
W pisze tak:

Obejrzeliśmy jak na razie Alien i Aliens i... zachodzę w głowę czym ludzie się zachwycają w tych filmach.

Jak pierwszy raz oglądałem Kosmos 1999 też byłem mocniej zachwycony ;)

No wiesz np że świat poszedł naprzód a syf został dalej taki sam jak był. Obdrapane roboty, maszyny, deszcz, błoto, chciwość, wyzysk.

--
Piter

Alien