Alien: Covenant /Obcy: Przymierze 2017

Data: 2017-06-02 00:09:57
Autor: Titus Atomicus
Alien: Covenant /Obcy: Przymierze 2017
Witam,

https://en.wikipedia.org/wiki/Alien:_Covenant
https://www.youtube.com/watch?v=svnAD0TApb8
https://www.youtube.com/watch?v=4luX1xJARIA
Na Prometeuszu nie bylem i zaluje.
Poszedlem na to i tez zaluje.
Slabizna straszna. Po pierwsze sadze ze uczestnicy misji kosmicznych powinni jednak
ogladac filmy sci-fi zeby wciaz nie popelniac tych samych bledow. Po
drugie - Ridley Scott powinien zmienic scenarzystow bo ci ktorych ma
nie potrafia napisac niczego nowego - wyszedl bardzo kiepski remake
pierwszych Obcych. W przeciwienstwie do oryginalu - nudny i przewidywalny. A zatrudnianie tego Fassbendera (czy on zawsze musi grac jakichs oszolomow) i dokladanie elementow LGBT niewiele jednak wnosi.
4/10 (jesli byly tam jakies resztki klimatu to zepsul mi jakis facet w
rzedzie przede mna ktory raz po raz wybuchal histerycznycm smiechem)

Data: 2017-06-02 10:25:08
Autor: Maciek
Alien: Covenant /Obcy: Przymierze 2017
Dnia Fri, 02 Jun 2017 00:09:57 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

wybuchal histerycznycm smiechem

Może recenzent? ;)

Dzięki za ostrzeżenie. Spodziewałem się kiszki i wygląda na to, że miałem
rację. Scott już tylko odcina kupony. W kolejnym "Obcym" pewnie nie będzie krwi,
żeby dało obniżyć klasyfikację wiekową.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-04 23:48:16
Autor: maderos
W dniu 2017-06-02 o 00:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

To moze "Life" sie spodoba. Takze sajfaj z elementami "obcego". Nie udaje w przeciwienstwie do Prometeusza i ( zapewne sikłela ) czegos wiecej.

Data: 2017-06-05 00:59:50
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-04 o 23:48, maderos pisze:

[...]

Z nie do zabicia obcym udaje Obcego.
Tak to przynajmniej odczułem w czasie oglądania.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-05 11:45:25
Autor: maderos
W dniu 2017-06-05 o 00:59, RadoslawF pisze:
[...]

Hehe, fakt. Ale początkowo milusie stworzonko :D

Data: 2017-06-05 15:39:47
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-05 o 11:45, maderos pisze:

[...]

Początkowo to roślinka, wręcz biały kwiatek.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-14 18:45:30
Autor: Freja Draco
Alien: Covenant /Obcy: Przymierze 2017
W dniu 2017-06-05 o 00:59, RadoslawF pisze:

Z nie do zabicia obcym udaje Obcego. Tak to przynajmniej odczułem w
czasie oglądania.

Orginalny w koncepcji może i nie jest, ale i tak ogląda się toto
przyjemniej (a w każdym razie mniej nieprzyjemnie) niż większość kina "SF".

--
Freja Draco

Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.

Alien: Covenant /Obcy: Przymierze 2017