Alien - dwie części prequela - jak idą postępy?

Data: 2010-09-30 18:22:06
Autor: Marcin N
Alien - dwie części prequela - jak idą postępy?
Wyczytałem, że Reżyser ALIENA (tego pierwszego) przygotowuje dwie części prequela. Podobno pierwsza z nich ma być w kinach pod koniec 2011.

Czy można gdzieś poczytać jakieś konkrety na temat tych prac? Może jakieś strony fanów?

Data: 2010-09-30 19:57:47
Autor: Telev
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:i82dep$ber$1news.onet.pl...
[...]

pewnie obecnie filmy są na etapie spłycania historii

celem nadrzędnym jest zajechanie serii

z AvP postawiiono poprzeczkę dosyć wysoko, więc aby im co najmniej dorównać trzeba będzie pukać w dno od spodu

TV

Alien - dwie części prequela - jak idą postępy?