Alik by się u¶miał.

Data: 2011-08-16 05:53:32
Autor: stevep
Alik by się u¶miał.
# Konferencja prasowa "Stop benzynie po 6 złotych" pod przewodnictwem guru  sekty Jarosława wywołała niesmak u komentatorów. Jak zakłamanym i obłudnym  trzeba być aby wypowiadać się o cenie benzyny nie posiadaj±ce nawet prawa  jazdy! Alik by się u¶miał! Marzy Ci się rozdawnictwo. Jak wyobrarzasz  sobie obniżenie akcyzy kiedy finanse państwa s± w takim stanie ( do czego  doprowadziliscie przez tylko 2 lata rz±dzenia). Twoja sekta zniknie  prędzej czy póĽniej, Polacy nie nabior± się wiecej na Twój tani populizm,  tym czasem musimy znosić Cię jako marnego i miernego opozycjonistę z mani±  wielko¶ci, czekamy z niecierpliwo¶ci± na kolejne wybryki sekty PIS oraz  jej wodza. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5jfl

--
stevep

Data: 2011-08-16 12:03:06
Autor: raff
Alik by się u¶miał.
Twoja sekta zniknie  prędzej czy póĽniej, Polacy nie nabior± się wiecej na Twój tani populizm,  Tak, tak sobie myslcie, hehehe.

R.

Data: 2011-08-16 17:30:08
Autor: Grzegorz Z.
Alik by się u¶miał.
raff napisał:

Twoja sekta zniknie  prędzej czy póĽniej, Polacy nie nabior± się wiecej na Twój tani populizm,  Tak, tak sobie myslcie, hehehe.

Tak tak kibole, obalicie herr Thuska obalicie, hehehe

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-16 16:25:16
Autor: .[He®Sk].
Alik by się u¶miał.
On Tue, 16 Aug 2011 05:53:32 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

[...]

 niech sie wybierze sie do auchan i zatankuje w kanister ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-16 19:45:51
Autor: jadrys
Alik by się uśmiał.
W dniu 2011-08-16 05:53, stevep pisze:
# Konferencja prasowa "Stop benzynie po 6 złotych" pod przewodnictwem guru sekty Jarosława wywołała niesmak u komentatorów. Jak zakłamanym i obłudnym trzeba być aby wypowiadać się o cenie benzyny nie posiadające nawet prawa jazdy! Alik by się uśmiał! Marzy Ci się rozdawnictwo. Jak wyobrarzasz sobie obniżenie akcyzy kiedy finanse państwa są w takim stanie ( do czego doprowadziliscie przez tylko 2 lata rządzenia). Twoja sekta zniknie prędzej czy później, Polacy nie nabiorą się wiecej na Twój tani populizm, tym czasem musimy znosić Cię jako marnego i miernego opozycjonistę z manią wielkości, czekamy z niecierpliwością na kolejne wybryki sekty PIS oraz jej wodza. #

Coraz bardziej prymitywne g**no wklejasz, Stefan. I ja po przeczytaniu tak prymitywnego tekstu mam nabrać uprzedzenia do Kaczyńskiego?

Data: 2011-08-17 01:05:44
Autor: stevep
Alik by się u¶miał.
Dnia 16-08-2011 o 19:45:51 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Uważam cię za kretyna więc nie jestem na tyle naiwny, żeby wierzyć, że cię  co¶ przekona.

--
stevep

Data: 2011-08-17 17:30:18
Autor: (He®Sk)
Alik by się u¶miał.
On Tue, 16 Aug 2011 19:45:51 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Coraz bardziej prymitywne g**no wklejasz, Stefan. I ja po przeczytaniu tak prymitywnego tekstu mam nabrać uprzedzenia do Kaczyńskiego?

 sluchaj, wiemy juz ze stvep ma na imie stefan.
 zdradzisz nam swoje, dziewczynko? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Alik by się u¶miał.