Alimenciarzy ci w polskiej polityce dostatek: b. premier Marcinkiewicz (PiS ale tylko do 2007)

Data: 2018-01-24 16:56:36
Autor: A. Filip
Alimenciarzy ci w polskiej polityce dostatek: b. premier Marcinkiewicz (PiS ale tylko do 2007)
https://news.google.com/story/dMbgWPV8-pbTdDMDKPmuMZZ8dHdkM?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/izabela-olchowicz-marcinkiewicz-dla-takich-alimenciarzy-jak-kaz-jest-wiezienie_1037399.html
Izabela Olchowicz-Marcinkiewicz: Dla takich alimenciarzy jak Kaz jest więzienie
24.01.2018, godz. 05:30

Kazimierz Marcinkiewicz (59 l.) ma płacić żonie co miesiąc około 5
tys. zł alimentów. - Ale nie płaci od miesięcy. [...] Z tytułu
alimentów jest mi winny obecnie 50 tys. zł. [...] - wylicza Izabela
Olchowicz-Marcinkiewicz (36 l.), żona byłego premiera w rządzie Prawa
i Sprawiedliwości.

[...] Ich sprawa rozwodowa trwa od trzech lat! - W?ocenie
sądu zasądzone alimenty są adekwatne do możliwości zarobkowych
powoda. Osiąga bardzo wysokie dochody jak na realia polskiej
rzeczywistości. Sam przyznał, że jest to obecnie kwota 40 tys. zł -
argumentował sąd dwa lata temu. [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kazimierz_Marcinkiewicz
Również w 2007 odszedł z Prawa i Sprawiedliwości. Informacja o jego
rezygnacji z członkostwa w PiS miała być nieupubliczniana przed 21
października 2007[10]. Od 2007 deklarował głosy wyborcze na Platformę
Obywatelską[11][12].

Data: 2018-01-24 08:22:17
Autor: japanizer
On Thursday, January 25, 2018 at 12:56:40 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> powoda. Osiąga bardzo wysokie dochody jak na realia polskiej
> rzeczywistości. Sam przyznał, że jest to obecnie kwota 40 tys. zł -

No pisiory są znane z tego, że nie lubią płacić długów. Oprócz Marcinkiewicza innym niepłacącym alimentów pisiorem jest Kurski:

http://www.dziennikbaltycki.pl/wiadomosci/gdansk/a/jacek-kurski-w-gdanskim-sadzie-chodzi-o-alimenty-na-10letniego-syna-prezesa-tvp-zdjecia,12303409/

  Orzeczenia stałej kwoty 1,4 tys. zł miesięcznie alimentów na utrzymanie 10-
  letniego syna oraz jednoznacznego wskazania miejsca jego zamieszkania domaga   się od byłego europosła i prezesa TVP, Jacka Kurskiego była żona.

Jakiś inny pisior tłucze żonę na kwaśne jabłko:

https://www.pudelek.pl/artykul/119515/kolejny_polityk_pis_znecal_sie_nad_zona_zrobil_ze_mnie_chora_psychicznie_szarpal_popychal_wyzywal_i_straszyl_szpitalem/

Ot, "prawi i sprawiedliwi".

Oczywiście w TVPiS o tym ani słowa.

Data: 2018-01-25 08:49:44