Alior 5,5%

Data: 2013-03-04 14:37:32
Autor: Glaukon
Alior 5,5%
Alior 5,5% (4M) nowe środki

Data: 2013-03-05 01:15:11
Autor: Krzysztof
Alior 5,5%

Użytkownik "Glaukon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7c94a6b8-a0ec-4000-b4e4-de46229a5680@googlegroups.com...

Alior 5,5% (4M) nowe środki
Widac, ze koncza im sie stare lokaty i srodki odplywaja. Wsrod bankow komercyjnych, jedna z lepszych ofert, chociaz w spoldzielczych czesto lepiej (ale na minus mniejsza siec placowek)

Data: 2013-03-05 07:23:08
Autor: wiatrak
Alior 5,5%
W dniu 2013-03-04 23:37, Glaukon pisze:
Alior 5,5% (4M) nowe środki

Dla środków ponad saldo z dnia 28 lutego.
   Czyli moje pieniądze z lokat, które pokończyły się 3 i 4 marca, mają wypie.....ć  z Aliora.

Data: 2013-03-04 23:53:27
Autor: eisenberg
Alior 5,5%
W dniu wtorek, 5 marca 2013 07:23:08 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
W dniu 2013-03-04 23:37, Glaukon pisze:

> Alior 5,5% (4M) nowe środki

Dla środków ponad saldo z dnia 28 lutego.

   Czyli moje pieniądze z lokat, które pokończyły się 3 i 4 marca, mają wypie.....ć  z Aliora.

U mnie odwrotnie. Wlałem po 2k do moich 4-ech Aliorów akurat 1-ego marca

Data: 2013-03-05 09:28:20
Autor: wiatrak
Alior 5,5%
W dniu 2013-03-04 23:37, Glaukon pisze:
Alior 5,5% (4M) nowe środki

A jak się toto zakłada. Nigdzie nie widze linku. W rozwijanej liście lokat po zalogowaniu tez jej nie ma.

Data: 2013-03-05 00:48:17
Autor: eisenberg
Alior 5,5%
W dniu wtorek, 5 marca 2013 09:28:20 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
W dniu 2013-03-04 23:37, Glaukon pisze:

> Alior 5,5% (4M) nowe środki

A jak się toto zakłada. Nigdzie nie widze linku. W rozwijanej liście lokat po zalogowaniu tez jej nie ma.

Regulaminu lokaty też nie znalazłem. Jak na razie totalna amatorka!

Data: 2013-03-05 22:45:17
Autor: astro
Alior 5,5%
wiatrak wrote in <news:5135ACA4.3020703yahoo.pl>
Alior 5,5% (4M) nowe środki
A jak się toto zakłada

"(z wyjatkiem lokaty 4-miesiecznej 5,5%, ktora zalozyc mozna za
posrednictwem infolinii)"
www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_oszczednosciowe/lokata_standardowa/jak_zamowic
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-03-05 09:28:59
Autor: wiatrak
Alior 5,5%

Data: 2013-03-05 14:28:05
Autor: Krzysztof
Alior 5,5%

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:kh4acf$b6u$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-03-04 23:37, Glaukon pisze:
Alior 5,5% (4M) nowe środki

A jak się toto zakłada. Nigdzie nie widze linku. W rozwijanej liście lokat po zalogowaniu tez jej nie ma.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
czyli tylko w oddziale lub placowce partnerskiej

Data: 2013-03-05 14:33:39
Autor: darnok
Alior 5,5%
On 2013-03-05 14:28, Krzysztof wrote:
[...]

Kilka miesiecy temu tez byla jakas lokata "dla nowych srodkow" i dalo sie ja zalozyc miedzy innymi przez telefon. Pani w trakcie rozmowy nas zawieszala i sprawdzala w systemie ile tych "nowych srodkow bylo".

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2013-03-05 14:44:15
Autor: Krzysztof
Alior 5,5%

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:kh4s7u$ule$1node1.news.atman.pl...
On 2013-03-05 14:28, Krzysztof wrote:
[...]

Ja na razie Aliorowi dziekuje, SKBank (trzeba otworzyc konto internetowe w placowce) daje 3-m stale-6,4% (lokata juz zdalnie przez bankowosc internetowa). SKBank24 przez wnioski 6-m- 6,1%, ale zmienne, takze oplacalnosc tego moze byc juz slaba, gdyz moga obnizyc w kazdej chwili.

Data: 2013-03-07 16:32:44
Autor: Jarek S.
Alior 5,5%

Użytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c94a6b8-a0ec-4000-b4e4-de46229a5680googlegroups.com...
Alior 5,5% (4M) nowe środki

Ale tylko jeszcze dzisiaj, od jutra nowe, niższe procenty

Data: 2013-03-07 16:41:18
Autor: SERG
Alior 5,5%
W dniu 2013-03-07 16:32, Jarek S. pisze:

Ale tylko jeszcze dzisiaj, od jutra nowe, ni�sze procenty

Na stronie nigdzie widzę informacji, aby oprocentowanie miało od jutra spaść.
Czy, żeby założyć tą lokatę trzeba mieć konto w ALIOR, czy też mogę tak po prostu przyjść z ulicy i założyć samą lokatę bez otwierania konta??

Data: 2013-03-07 23:07:19
Autor: ls
Alior 5,5%
W dniu czwartek, 7 marca 2013 16:32:44 UTC+1 użytkownik Jarek S. napisał:
Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości Alior 5,5% (4M) nowe środki

Ale tylko jeszcze dzisiaj, od jutra nowe, niższe procenty

Och, ales mnie nastraszyl!
Wlasnie zalozylem, pt 8III wciaz na 5.5% :)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-03-08 04:37:06
Autor: Glaukon
Alior 5,5%
Och, ales mnie nastraszyl!

Wlasnie zalozylem, pt 8III wciaz na 5.5% :)

zadzwoniła do mnie dzisiaj konsultantka z Aliora z pytaniem, czy chciałbym lać regularnie, zaprzeczyłem, ale przy okazji zapytałem o te 5,5%, potwierdziła, że dzisiaj ostatni dzień. Tak więc oferta była całe ważna pięć dni, a Alior sobie wyobraża, że ludzie mimo to będą im lać.

Data: 2013-03-08 08:16:25
Autor: az.anonim
Alior 5,5%
Dzisiaj koło południa byłem na KEN 83 w Warszawie w oddziale Aliora coby założyć tę lokatę. Dawno osobiście w banku nie byłem, ale wygląda na to, że przetrzymują tam siłą dziesiątki emerytów.... Oczywiście lokaty nie założyłem.

Data: 2013-03-13 09:24:21
Autor: ricardokowalski76
Alior 5,5%
W dniu piątek, 8 marca 2013 17:16:25 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
[...]

To chyba dobrze, że w ofercie banku znajduje się darmowe opłacanie rachunków?

Data: 2013-03-08 14:51:58
Autor: ikarek
Alior 5,5%
Użytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c94a6b8-a0ec-4000-b4e4-de46229a5680googlegroups.com...
Alior 5,5% (4M) nowe środki

Jakby kto nie wiedział, to tej lokaty nie da się założyć nie mając
takiej sumy "w Aliorze" (pod przelew z obcego banku).

Poza tym, jak będziecie nadawać sobie PIN (aby uniknąć
w przyszłości odpytywania), to czekajcie aż się wygada cały tekst
"naciśnij 1 aby zatwierdzić, 2 aby ponownie wysłuachać...",
gdyż zbyt wczesne naciśnięcie 1 skutkuje sympatycznym
komunikatem "usługa jest niedostępna" (lub podobnym) oraz
przekierowaniem z powrotem do konsultanta, gdzie znowu
trzeba udowadniać kim się jest :)

Data: 2013-03-08 05:58:06
Autor: ls
Alior 5,5%
W dniu piątek, 8 marca 2013 14:51:58 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:
> [...]

komunikatem "usługa jest niedostępna" (lub podobnym) oraz
przekierowaniem z powrotem do konsultanta, gdzie znowu

Telepin mozna nadac w serwisie internetowym.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-03-13 17:48:21