Alior 5,5%

Data: 2013-03-08 08:16:25
Autor: az.anonim
Alior 5,5%
Dzisiaj koło południa byłem na KEN 83 w Warszawie w oddziale Aliora coby założyć tę lokatę. Dawno osobiście w banku nie byłem, ale wygląda na to, że przetrzymują tam siłą dziesiątki emerytów.... Oczywiście lokaty nie założyłem.

Data: 2013-03-13 09:24:21
Autor: ricardokowalski76
Alior 5,5%
W dniu piątek, 8 marca 2013 17:16:25 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
[...]

To chyba dobrze, że w ofercie banku znajduje się darmowe opłacanie rachunków?

Alior 5,5%