[info] Alior

Data: 2009-03-05 18:36:27
Autor: xbartx
[info] Alior

1) Dzisiaj sprawdziłem na sobie i działa automatyczna spłata kk.

2) Widać już wyciągi z kont i kk (do pobrania w pdf)

3) Doszła nowa opcja 'umowy i wnioski' kilka dni temu widziałem tam
wniosek o konto walutowe. Dzisiaj go nie ma, jest za to wniosek o kartÄ™
debetową (mam dwa konta, ale tylko do jednego kartę, więc może dlatego)

4) Stary bankomat BGŻ napisał, że karta Aliora się nie nadaje. W nowym
jakimś BGŻ pamiętam wypłacałem i było ok. Także z tymi bankomatami
'wszystkimi darmowymi' to różnie bywa ;)

Xenocide

Data: 2009-03-05 19:04:23
Autor: Tomek.
[info] Alior

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:20090305183627.7ed22ac6cartel...

[...]

pracują nad jakością.
dzisiaj zadzwonił do mnie doradca z oddziału,
który otwierał mi rachunek.
Dopytywał się czy wszystko ok, czy mam jakieś zastrzeżenia.
Pogadaliśmy z 15 minut, przyjemna rozmowa.
Podobno wszystkie uwagi mają trafić do centrali,
gdzie zostanÄ… przeanalizowane. Zobaczymy

Data: 2009-03-06 00:01:46
Autor: mk
Alior
On 5 Mar, 18:04, "Tomek." <picoloboy...@op.pl> wrote:
Tak¿e z tymi bankomatami 'wszystkimi darmowymi' to ró¿nie bywa ;)

Bankomaty Natwest Bank i Barclays Bank w Londynie nie odmówi³y
wspólpracy :)
Pzdr

Data: 2009-03-05 19:27:34
Autor: sunwick
[info] Alior
4) Stary bankomat BG¯ napisa³, ¿e karta Aliora siê nie nadaje. W nowym
jakim¶ BG¯ pamiêtam wyp³aca³em i by³o ok. Tak¿e z tymi bankomatami
'wszystkimi darmowymi' to ró¿nie bywa ;)

niektore PKOBP rowniez odmawiaja wspolpracy z kartami Aliora, mowili
ze pracuj± nad tym problemem

Data: 2009-03-05 19:31:14
Autor: xbartx
[info] Alior
On Thu, 05 Mar 2009 19:27:34 +0100
sunwick <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> wrote:

niektore PKOBP rowniez odmawiaja wspolpracy z kartami Aliora, mowili
ze pracujÄ… nad tym problemem

Mi odmówił już Eurobank, Polbank (bankomaty w oddziale) i teraz trzeci
do kolekcji BGÅ».

Xenocide

Data: 2009-03-05 10:36:54
Autor: szczurwa
Alior
On 5 Mar, 19:31, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Mi odmówił już Eurobank, Polbank (bankomaty w oddziale) i teraz trzeci
do kolekcji BGÅ».

Xenocide

A to dziwne. Mnie Polbank wyplacił na Aliora 10 dwudziestek pod rząd..!

Data: 2009-03-05 19:42:59
Autor: xbartx
Alior
On Thu, 5 Mar 2009 10:36:54 -0800 (PST)
szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

A to dziwne. Mnie Polbank wyplacił na Aliora 10 dwudziestek pod
rzÄ…d..!

No a mi taki nowy bankomat w nowym oddziale nie wypłacił. Jak będę w
okolicach innego oddziału to z ciekawości sprawdzę.

Xenocide

Data: 2009-03-05 11:06:58
Autor: szczurwa
Alior
On 5 Mar, 19:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

No a mi taki nowy bankomat w nowym oddziale nie wyp³aci³. Jak bêdê w
okolicach innego oddzia³u to z ciekawo¶ci sprawdzê.

Xenocide

Zapraszam do mojego, ul. ¶w. Bonifacego róg Powsiñska, Warszawa !

Data: 2009-03-05 21:25:30
Autor: filip lach
[info] Alior
xbartx pisze:
On Thu, 05 Mar 2009 19:27:34 +0100
sunwick <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> wrote:

niektore PKOBP rowniez odmawiaja wspolpracy z kartami Aliora, mowili
ze pracujÄ… nad tym problemem

Mi regularnie odmawia POLBANK wypłaty z karty Multi...

Data: 2009-03-05 22:15:15
Autor: Jacek Erazmus
Alior
On 5 Mar, 21:25, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:
xbartx pisze:> On Thu, 05 Mar 2009 19:27:34 +0100
> [...]

Mi regularnie odmawia POLBANK wyp³aty z karty Multi...

A jak jest z kart± Nordea w kontek¶cie wyp³at z innych bankomatów ?

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-05 22:39:56
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Alior
On 6 Mar, 07:15, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:

A jak jest z kart± Nordea w kontek¶cie wyp³at z innych bankomatów ?

ING, PKO BP, Bzwbk, Euronet, Casch 4 you - przetestowane, dziala

Data: 2009-03-06 08:12:37
Autor: MK
Alior
<krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:fb61bc66-ba0a-4ced-b2e3-a8e2a819ab29g38g2000yqd.googlegroups.com...
On 6 Mar, 07:15, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:

A jak jest z kart± Nordea w kontek¶cie wyp³at z innych bankomatów ?

ING, PKO BP, Bzwbk, Euronet, Casch 4 you - przetestowane, dziala

A czemu mialoby nie dzialac? Nordea wydaje chyba karty bez chipa...

MK

Data: 2009-03-06 00:43:18
Autor: Jacek Erazmus
Alior
On 6 Mar, 08:12, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
<krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> [...]

ING, PKO BP, Bzwbk, Euronet, Casch 4 you - przetestowane, dziala

A czemu mialoby nie dzialac? Nordea wydaje chyba karty bez chipa...

Po przebojach w kart± Aliora ju¿ nikomu nie ufam :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-05 22:13:48
Autor: Jacek Erazmus
Alior
> [...]

> ze pracujÄ… nad tym problemem

Mi odmówił już Eurobank, Polbank (bankomaty w oddziale) i teraz trzeci

Ja z nową kartą miałem odmowę w starym bankomacie BZ WBK ale teraz
będę sprawdzał z ciekawości też inne bankomaty.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-06 12:08:05
Autor: Tomek GÅ‚owacki
[info] Alior
xbartx pisze:
[...]

Akurat Polbank i BGŻ to ogólnie mają problem z wypłatami z nieswoich kart. Mi się np. nie udawało mając PKO SA Maestro do konta Sezam MAX, też darmowe wypłaty.

Więc, pewnie to nie wina Aliora, ale sposobu obsługi kart obcych w tych bankach...

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-03-06 13:22:10
Autor: blad
[info] Alior
Użytkownik "Tomek Głowacki"
[...]

rownież Millennium ma takie kłopoty
pare dni temu ich bankomat odmowil obslufi karty Aliora,
ale rowniez Fortisa - po zapytaniu obslugi "co jest" doiwedzialem sie
ze wiedzą o odmowie obslugi innych banków i jeszcze parę tygodni ma tak być
*** blad ***

Data: 2009-03-06 17:11:24
Autor: xbartx
[info] Alior
On Fri, 06 Mar 2009 12:08:05 +0100
Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote:

[...]

Chodzi o to, że te bankomaty przyjmują tylko karty VISA, w skrajnych
przypadkach "only VISA Electron".

Xenocide

[info] Alior