Alior

Data: 2013-01-31 18:35:35
Autor: Piona
Alior
Witam,
Może mi ktoś pomóc i oświecić dlaczego Alior nagle zaczął mi pobierać opłatę na konto 8 zł, gdy dotychczas było za darmo?
To nie jest moje konto główne więc nie śledzę zmian ale nie miałem żadnych informacji o takowych zmianach (żadnych telefonów, korespondencji itp...)
piona

Data: 2013-01-31 09:41:14
Autor: guciobankowy
Alior
W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 18:35:35 UTC+1 użytkownik Piona napisał:
To nie jest moje konto główne więc...

.... więc bank postanowił kroić takich klientów informując ich o tym wiadomością w systemie transakcyjnym kilka miesięcy temu. Po tym wysłał pewnie 10 reklam/ofert więc wiadomość Ci umknęła... i o to chodziło.

Data: 2013-01-31 19:29:07
Autor: Piona
Alior
W dniu 2013-01-31 18:41, guciobankowy@gmail.com pisze:
[...]

Zatem jutro zamknę konto i poszukam jakiegoś normalniejszego banku, bo nie lubię jak się mnie okrada...
piona

Data: 2013-01-31 20:13:59
Autor: darkblue
Alior
Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:keed5h$csq$1@node1.news.atman.pl...
Zatem jutro zamknę konto i poszukam jakiegoś normalniejszego banku, bo nie lubię jak się mnie okrada...
piona

alez oni cie nie okradli, po prostu wykorzystali twoje lenistwo, boś nie sledzil co sie dzieje na rachunkach.

Data: 2013-01-31 21:05:10
Autor: Piona
Alior
W dniu 2013-01-31 20:13, darkblue pisze:
[...]

Moim skromnym zdaniem nie zmienia się warunków bez informowania drugiej strony. Umowę o rachunek podpisywałem więc takie zmiany powinny odbywać się pisemnie.
W ten sposób można sonie narzucić opłatę 1000 zł i potem tylko czekać na tych, którzy wśród spamu nie wyłowią wiadomości o zmianie....
piona

--
www.piona.konto.pl
Moja strona :)

Data: 2013-01-31 12:25:28
Autor: eisenberg
Alior
W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 21:05:10 UTC+1 użytkownik Piona napisał:
> [...]

Moim skromnym zdaniem nie zmienia się warunków bez informowania drugiej strony. Umowę o rachunek podpisywałem więc takie zmiany powinny odbywać się pisemnie.

Moim skromnym zdaniem jak się coś podpisało, to należało się wcześniej z tym bodaj pobieżnie zapoznać.

W ten sposób można sonie narzucić opłatę 1000 zł i potem tylko czekać na tych, którzy wśród spamu nie wyłowią wiadomości o zmianie....

To (i wiele innych rzeczy) było możliwe jeszcze kilkanaście lat temu. Teraz już nie

Data: 2013-01-31 21:43:04
Autor: Piona
Alior
W dniu 2013-01-31 21:25, eisenberg pisze:
Moim skromnym zdaniem jak się coś podpisało, to należało się wcześniej z tym bodaj pobieżnie zapoznać.

Umowę rachunku podpisywałem w 2010 roku. Do tej pory takich opłat nie było. W umowie także nie ma wzmianki o żadnej opłacie stałej....
piona

Data: 2013-01-31 21:07:37
Autor: W
Alior
Piona wystukał, co następuje:

[...]

A czy umowa *gwarantowała* Ci powiadomienie o zmianie w TOiP na papierze pocztą? Bo o ile regulamin się nie zmienia tak o zmianach opłat to najczęściej informują drogą elektroniczną... i to nie tylko w Aliorze (w takim ING papiura z informacją o zmianie opłat nie widziałem już od dobrych kilku lat)

Data: 2013-02-01 08:57:11
Autor: z
Alior
W dniu 2013-01-31 20:13, darkblue pisze:

alez oni cie nie okradli, po prostu wykorzystali twoje lenistwo, boś nie
sledzil co sie dzieje na rachunkach.

To jest świadome działanie w celu...
Mam zacytować formułkę. Dobrze by było żeby sobie "marketingi" wyryli na łbach bo formułka jest szeroka.
Nawet nie mają pojęcia jak pięknie ich obejmuje

Data: 2013-02-01 20:28:30
Autor: zlotowinfo
Alior
Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości news:keea15$9b8$1node1.news.atman.pl...
[...]

swego czasu to samo zrobił polbank
ale można telefonicznie zmienić pakiet i nie mieć opłaty

ogromny minus dla aliora za tak hamskie zagranie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Alior