Alior

Data: 2019-09-27 08:35:52
Autor: J.F.
Alior

Takie technicznie pytanie

loguje sie do aliora ... przepraszamy, prace techniczne.
No coz zdarza sie.

Ale rano nie przeszlo, cos mnie tknelo, sprawdzam w  przegladarce na
telefonie - dziala. Czyszcze cache w firefoxie, cookie od aliora - nie dziala.
Odpalam w trybie prywatnym ... nie dziala.

To gdzie on trzyma te istotne informacje ?

J.

Data: 2019-09-27 21:51:03
Autor: Grzegorz Tomczyk
Alior
W dniu 27.09.2019 o 08:35, J.F. pisze:
Ale rano nie przeszlo, cos mnie tknelo, sprawdzam w  przegladarce na
telefonie - dziala.
Czyszcze cache w firefoxie, cookie od aliora - nie dziala.
Odpalam w trybie prywatnym ... nie dziala.

Może prace techniczne obejmowały tylko wersję desktopową?

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-09-28 07:54:20
Autor: J.F.
Alior
Dnia Fri, 27 Sep 2019 21:51:03 +0200, Grzegorz Tomczyk napisał(a):
[...]

To nie jest ta sama wersja ?

Po tym poscie ruszylo, odpalilem inna przegladarke ... pojawil sie
jakis blad z system.aliorbank.pl, a potem ruszylo w obu .... cache DNS ?

J.

Data: 2019-09-28 14:48:12
Autor: xbartx
Alior
On 28/09/2019 07:54, J.F. wrote:

To nie jest ta sama wersja ?

Wydaje mi się żę strona i apka na tel to są dwa różne produkty, które mają tylko jedną wspólną bazę danych.

Xenocide

Data: 2019-09-28 07:00:31
Autor: Dawid Rutkowski
Alior
W dniu sobota, 28 września 2019 14:48:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
On 28/09/2019 07:54, J.F. wrote:

> To nie jest ta sama wersja ?

Wydaje mi się żę strona i apka na tel to są dwa różne produkty, które mają tylko jedną wspólną bazę danych.

Przecież napisał, że sprawdził _w przeglądarce na telefonie_, a nie _w apce_.
Choć wersje mogą być różne, ale alior ma już chyba RWD.

Alior