Data: 2010-04-28 12:07:20 | |
Autor: MarekZ | |
Alior AdHoc | |
"Biuro Maklerskie Alior Banku zwyciężyło w rankingu jakości obsługi klienta przygotowanym przez firmę Dive-AdHoc na zlecenie Pulsu Biznesu."
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=253,Biuro-Maklerskie-Alior-Banku-liderem-rankingu-jakosci-obslugi-klienta Ha. Ha. Ha. |
|
Data: 2010-04-28 12:12:13 | |
Autor: Liwiusz | |
Alior AdHoc | |
MarekZ pisze:
Ha. Ha. Ha. Sugerujesz zatem, że Biuro Maklerskie Alior Banku nie ma dobrej jakości obsługi? Pytam się, bo nie wiem jak tam jest. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-04-28 12:23:55 | |
Autor: MarekZ | |
Alior AdHoc | |
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr91lu$bg$2@news.onet.pl...
MarekZ pisze: Nie ma. Dla kwestii handlu papierami wartościowymi to czy ktoś się ładnie przywita oraz czy placówka będzie ładnie pozamiatana nie ma żadnego znaczenia. Informowanie o ryzyku inwestycyjnym przez jakiegoś młokosa zarabiającego 2 tysiące złotych w swojej pierwszej pracy, też ma wybitnie ograniczone znaczenie. "Kadra analityczna" też ma znikome znaczenie, tutaj Alior postawił na ludzi młodych i to mu się akurat u mnie liczy "na plus". Jeśli chodzi o interfejs internetowy oraz potencjalne możliwości jakie daje biuro jest lepiej niż dobrze, choć jest też parę rzeczy do zrobienia na szybko. Poziom prowizji OK. Brakuje obsługi instrumentów zagranicznych. Jeśli chodzi o poziom niezawodności, jest on najgorszy spośród wszystkich biur, z których korzystam. Obsługi reklamacji nie miałem jeszcze okazji sprawdzić. |
|