Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Alior AdHoc

Alior AdHoc

Data: 2010-04-28 12:07:20
Autor: MarekZ
Alior AdHoc
"Biuro Maklerskie Alior Banku zwyciężyło w rankingu jakości obsługi klienta przygotowanym przez firmę Dive-AdHoc na zlecenie Pulsu Biznesu."

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=253,Biuro-Maklerskie-Alior-Banku-liderem-rankingu-jakosci-obslugi-klienta

Ha. Ha. Ha.

Data: 2010-04-28 12:12:13
Autor: Liwiusz
Alior AdHoc
MarekZ pisze:

Ha. Ha. Ha.

   Sugerujesz zatem, że Biuro Maklerskie Alior Banku nie ma dobrej jakości obsługi? Pytam się, bo nie wiem jak tam jest.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-28 12:23:55
Autor: MarekZ
Alior AdHoc
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hr91lu$bg$2@news.onet.pl...
MarekZ pisze:

Ha. Ha. Ha.

  Sugerujesz zatem, że Biuro Maklerskie Alior Banku nie ma dobrej jakości obsługi? Pytam się, bo nie wiem jak tam jest.

Nie ma. Dla kwestii handlu papierami wartościowymi to czy ktoś się ładnie przywita oraz czy placówka będzie ładnie pozamiatana nie ma żadnego znaczenia. Informowanie o ryzyku inwestycyjnym przez jakiegoś młokosa zarabiającego 2 tysiące złotych w swojej pierwszej pracy, też ma wybitnie ograniczone znaczenie. "Kadra analityczna" też ma znikome znaczenie, tutaj Alior postawił na ludzi młodych i to mu się akurat u mnie liczy "na plus".

Jeśli chodzi o interfejs internetowy oraz potencjalne możliwości jakie daje biuro jest lepiej niż dobrze, choć jest też parę rzeczy do zrobienia na szybko. Poziom prowizji OK. Brakuje obsługi instrumentów zagranicznych.

Jeśli chodzi o poziom niezawodności, jest on najgorszy spośród wszystkich biur, z których korzystam. Obsługi reklamacji nie miałem jeszcze okazji sprawdzić.

Alior AdHoc

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona