Alior Bank, adresy...

Data: 2018-08-17 05:50:08
Autor: Arek
Alior Bank, adresy...
  W Alior banku nowy kilent może założyć np. lokatę przez internet.
Dane dołączone do przelewu mają się zgadzać z danymi podanymi w
formularzu Aliora bo są jednocześnie "weryfikacją". Ale Alior
rozróżnia 3 adresy: zamieszkania, zameldowania i korespondencyjny.
  Które banki jeszcze tak mają? Bo chyba w większości jak adres
"główny" (zamieszkania/zameldowania) i ew. do korespondencji.
  Zagadka: z którym, zamieszkania czy zameldowania będzie porównywany
adres dołączony do przelewu zakładającego lokatę? Wystarczy, że zgadza
się z jednym z nich? Bo chyba banki nie przekazują sobie już 2 lub
3 adresów?...
  Na infolinii nie potrafili odpowiedzieć. Ale wg nich doklejany
do wychodzących z Aliora jest "zamieszkania". Może to właśnie ten?
W formularzu występował jako pierwszy i ew. 2 pozostałe opcjonalnie
gdy są inne.
  Ktoś sprawdzał?

Arek

Data: 2018-08-17 01:10:04
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Bank, adresy...
Sprawdź sobie, przelewając do innego banku, jaki adres dokleja Ci bank, z którego masz zamiar weryfikować, i w aliorze podaj ten adres.
Ew. później sobie zmienisz ten do korespondencji, jeśli potrzebujesz.

Data: 2018-08-20 05:43:55
Autor: Arek
Alior Bank, adresy...
Dawid Rutkowski napisał(a) w wiadomości:
<349bfd11-4771-4687-99fd-8d60648a2364@googlegroups.com>...
Sprawdź sobie, przelewając do innego banku, jaki adres dokleja Ci bank, z którego masz
zamiar >weryfikować, i w aliorze podaj ten adres.

To wiem..
Tylko nie wiem czy z tym adresem będzie porównywany "aliorowski"
adres "zamieszkania" czy "zameldowania".

Ew. później sobie zmienisz ten do korespondencji, jeśli potrzebujesz.

Tu nie ma problemu.

Arek

Data: 2018-08-22 07:16:44
Autor: Arek
Alior Bank, adresy...
Kris napisał(a) w wiadomości: ...
W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 05:44:01 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
> [...]

To wiem..
Tylko nie wiem czy z tym adresem będzie porównywany "aliorowski"
adres "zamieszkania" czy "zameldowania".

Toż Tobie napisał ze zakładając konto w Aliorze podaj zamieszkania,
zameldowania i korespondencji ten adres co dokleja się do przelewów
z banku którego będziesz wysyłał przelew weryfikujący.

Niekiedy potrzebowałem by adres doklejany przez bank (co za idiota
w ogóle to wymyślił?!) był inny niż zameldowania. Zwłaszcza, że
odbiorcy przelwów to też czasem idioci.
Z drugiej strony nie chcę pisać nieprawdy.
Żądanie oddzielnie adresów zamieszkania i zameldowania przez
Aliora jest chyba wyjątkiem. Dotychczas spotykałem się z jednym
zamieszkania/zameldowania.
Teraz nie będę już sprawdzał.

Arek

Data: 2018-08-17 09:59:28
Autor: z
Alior Bank, adresy...
A Wy się dziwicie że ja się dziwię że wszystkie przelewy nie są natychmiastowe i 24/h 7 dni w tygodniu. :-)

Gdyby nie było takich reliktów przeszłości to i był by porządek z datami i każdy by wiedział gdzie dziś są jego pieniądze... :-)

Alior Bank, adresy...