Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania

Data: 2010-07-08 11:20:33
Autor: BK
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On 8 Lip, 17:27, "Władek" <nie_mam_ma...@op.pl> wrote:
witajcie mili :-)

http://img130.imageshack.us/img130/5958/aliorwyzszakuturabankow.jpg

Ten link wyjasnia wszystko.

Alior Bank czyli wyzsza kultura ... parkowania, ponad 9 aut z blokada belka
(moze za lokaty antyBelkowe?).

Oczywiscie zdjecie wykonane w stolycy (znalezione w czelusciach sieci).

P.S.

Czy mandaty da sie wrzucic w koszty!?

Ale Panowie gdzie wy tu widzicie mandat?

To jest parking w strefie platnego parkowania - blokada jest za brak
oplaty za parkowanie (nie wrzucil nikt "piatala" do parkometru, albo
wrzucil o "piatala" za malo).

Data: 2010-07-08 20:42:44
Autor: MZ
W dniu 2010-07-08 20:20, BK pisze:

Czy mandaty da sie wrzucic w koszty!?

Na 99% nie da się bo nie jest to koszt uzyskania przychodu tylko kara.
Ale Panowie gdzie wy tu widzicie mandat?

To jest parking w strefie platnego parkowania - blokada jest za brak
oplaty za parkowanie (nie wrzucil nikt "piatala" do parkometru, albo
wrzucil o "piatala" za malo).

Prawdopodobnie parkują tak notorycznie i nie reagują na wezwania do
zapłaty. Kiedyś byłem świadkiem takiej akcji, jak pani się kłóciła
dlaczego ona ma blokadę a pozostali tylko świstki i pan jej prawie
uprzejmie wyjaśnił, że ona tu już wielokrotnie dostała świstek i nie
płaciła, więc to jest kolejny stopień ukarania i jeśli chce żeby zdjęli
blokadę to należy uiścić karę wraz z zaległościami. Akcja miała miejsce
w Warszawie na Kijowskiej.

--
MZ

Data: 2010-07-08 19:03:10
Autor: to
MZ wrote:

[...]

Z zaległościami to niby na jakiej podstawie? Od kiedy SM zyskała uprawienia sądu i komornika?

Data: 2010-07-08 19:25:26
Autor: Robert Rędziak
On 08 Jul 2010 19:03:10 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Z zaległościami to niby na jakiej podstawie?

 Zapewne na podstawie wcześniej wymierzonych kar.

Od kiedy SM zyskała uprawienia sądu i komornika?

 Jak sądzę nie zyskała, natomiast następną propozycją mogłoby być
 przekazanie kary do egzekucji komorniczej. A zły dotyk boli całe
 życie...

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-07-08 21:46:15
Autor: 'Tom N'
Robert Rędziak w <news:slrni3c9h6.9bn.rekindrapak.wkurw.org>:

On 08 Jul 2010 19:03:10 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Z zaległościami to niby na jakiej podstawie?

 Zapewne na podstawie wcześniej wymierzonych kar.

Jakich?  Za wycieraczkę zapewne wkładali zaproszenie na wizytę wyjaśniającą

Od kiedy SM zyskała uprawienia sądu i komornika?
 Jak sądzę nie zyskała, natomiast następną propozycją mogłoby być
 przekazanie kary do egzekucji komorniczej.

Od kiedy tak? Bo jak pamiętam to mogą wniosek do sądu sporządzić o nałożenie
grzywny za popełnienie wykroczenia lub niewskazanie sprawcy wykroczenia.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-08 20:20:38
Autor: Robert Rędziak
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Thu, 8 Jul 2010 21:46:15 +0200, 'Tom N'
<news@int.dyndns.org.invalid> wrote:

 Zapewne na podstawie wcześniej wymierzonych kar.

Jakich?  Za wycieraczkę zapewne wkładali zaproszenie na wizytę wyjaśniającą

 Jak ja dostałem takie zaproszenie, to była na nim cena i termin.
 I na nic była moja reklamacja, że bilet miałem (spadł skubaniec
 z deski). Uratowało mnie tylko to, że wystawiający spaprał coś w
 dokumentacji foto (a przynajmniej taka była oficjalna odpowiedź
 na moje odwołanie).

Od kiedy tak? Bo jak pamiętam to mogą wniosek do sądu sporządzić o nałożenie
grzywny za popełnienie wykroczenia lub niewskazanie sprawcy wykroczenia.

 O ile to jest grzywna, a nie kara administracyjna (jeśli to np.
 za parkowanie bez ważnej opłaty).

Data: 2010-07-08 22:59:23
Autor: 'Tom N'
Robert Rędziak w <news:slrni3ccom.k45.rekindrapak.wkurw.org>:

[...]

Nie była to wymierzona "kara", tylko propozycja, żebyś sie w podanym
terminie zgłosił, i *propozycja* sufitu...

[...]

Podasz podstawę prawną założenia blokady na koła pojazdu i utrzymywania
blokady koła tego pojazdu do czasu opłacenia wszystkich zaległości, czy nie
podasz?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-09 06:07:54
Autor: Massai
'Tom N' wrote:

> [...]

Nie była to wymierzona "kara", tylko propozycja, żebyś sie w podanym
terminie zgłosił, i propozycja sufitu...

Koledze chodzi chyba o metody straży miejskiej w Warszawie, która kilka
razy wystawia tylko mandat, tfu, "opłatę dodatkową za parkowanie bez
ważnego biletu z parkomatu", i jeśli nie są zapłacone, przy kolejnym
takim "wykroczeniu" - zakłada blokadę.

Oni rzeczywiście wypisują druczek do wpłaty na poczcie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-07-09 09:30:54
Autor: Robert Rędziak
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Fri, 9 Jul 2010 06:07:54 +0000 (UTC), Massai <tsender@wp.pl>
wrote:

Oni rzeczywiście wypisują druczek do wpłaty na poczcie.

 Akurat miałem na myśli Łódź, gdzie dostajesz ładny świstek
 będący wezwaniem do wniesienia opłaty dodatkowej za parkowanie
 bez ważnego kwitu w miejscu widocznym.

Data: 2010-07-09 21:47:04
Autor: 'Tom N'

wrote:

Oni rzeczywiście wypisują druczek do wpłaty na poczcie.

 Akurat miałem na myśli Łódź,

Miasto nieistotne

dostajesz

Czyli kto?

ładny świstek
będący wezwaniem do wniesienia opłaty dodatkowej za parkowanie
bez ważnego kwitu w miejscu widocznym.

I na takie coś się ktoś daje nabrać...
Aaaaa... nie zna przepisów dotyczących zatrzymania pojazdu, to skąd miałby
znać przepisy dotyczące /mandatowania/ za takowe zatrzymanie.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-09 20:15:12
Autor: Robert Rędziak
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Fri, 9 Jul 2010 21:47:04 +0200, 'Tom N'
<news@int.dyndns.org.invalid> wrote:

dostajesz

Czyli kto?

 Znajdujesz za wycieraczką.

I na takie coś się ktoś daje nabrać...
Aaaaa... nie zna przepisów dotyczących zatrzymania pojazdu, to skąd miałby
znać przepisy dotyczące /mandatowania/ za takowe zatrzymanie.

 Ależ cześć i chwała czeka na pogromców złego prawa lokalnego. Go
 for it.

Data: 2010-07-10 02:04:46
Autor: 'Tom N'
Robert Rędziak w <news:slrni3f0qg.nir.rekindrapak.wkurw.org>:

On Fri, 9 Jul 2010 21:47:04 +0200, 'Tom N'
<news@int.dyndns.org.invalid> wrote:

dostajesz
Czyli kto?

 Znajdujesz za wycieraczką.

Raz znalazłem kawałek papieru z pieczątką SM, udałem się do ich siedziby
celem wyjaśnienia, i okazało się, że to było zaproszenie do wizyty z prośbą
o wskazanie kierującego, który zaparkował w "niedozwolonym" miejscu na
drodze wewnętrznej.

Innym razem policjant mnie straszył mandatem za zaparkowanie tuż za
przejściem dla pieszych -- na drodze jednokierunkowej,
[...]

Chętnie, jak tylko pokażesz to lokalne prawo -- może być skan kwitu zza
wycieraczki z widoczną podstawą prawną opłaty.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-10 21:00:26
Autor: Robert Rędziak
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Sat, 10 Jul 2010 02:04:46 +0200, 'Tom N'

 http://www.zdit.uml.lodz.pl/index.php?str=93

Data: 2010-07-11 07:56:30
Autor: 'Tom N'
Robert Rędziak w <news:slrni3hnra.3fk.rekindrapak.wkurw.org>:

 http://www.zdit.uml.lodz.pl/index.php?str=93

Nie widzę tam nic o SM.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-11 08:03:02
Autor: Robert Rędziak
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Sun, 11 Jul 2010 07:56:30 +0200, 'Tom N'
<news@int.dyndns.org.invalid> wrote:

 http://www.zdit.uml.lodz.pl/index.php?str=93

Nie widzę tam nic o SM.

 Ponieważ ZDIT ma własnych ludzi od tego. Ale być może mógłby
 zlecić to SM (gdyby nie to, że w Łodzi SM zasadniczo służy do
 ,,wyższych celów'').

Data: 2010-07-11 11:55:40
Autor: 'Tom N'
Robert Rędziak w <news:slrni3iull.36h.rekindrapak.wkurw.org>:

[...]

Mowa cały czas była o SM, ale niech będzie, że to kontrolerzy wystawiają --
jak sam stwierdziłeś wezwanie znajdujesz za wycieraczką kto jest
zobowiązanym, ten co znalazł, czy może właściciel pojazdu? Na kim będzie prowadzona egzekucja?

Dla przypomnienia -- mowa o samochodach AB

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-11 13:08:23
Autor: Robert Rędziak
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Sun, 11 Jul 2010 11:55:40 +0200, 'Tom N'
[...]

 To jest problem tego, który będzie próbował odzyskać kasę. Ale w
 tym kraju, o ile dobrze pamiętam, za pojazd odpowiada
 właściciel. Jeśli właściciel wskaże, kto w danym czasie
 prowadził, to kierowca, jeśli nie, to zapewne właściciel.

Data: 2010-07-11 18:23:15
Autor: 'Tom N'
Robert Rędziak w <news:slrni3jgi7.72g.rekindrapak.wkurw.org>:

[...]

To już nie:
"następną propozycją mogłoby być przekazanie kary do egzekucji komorniczej."

Tylko:
Jeśli właściciel wskaże, kto w danym czasie
 prowadził, to kierowca, jeśli nie, to zapewne właściciel.

Cieszę się, że wreszcie zrozumiałeś swój błąd ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-11 17:31:40
Autor: Robert Rędziak
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Sun, 11 Jul 2010 18:23:15 +0200, 'Tom N'
<news@int.dyndns.org.invalid> wrote:

Cieszę się, że wreszcie zrozumiałeś swój błąd ;P

 Cieszysz się, że mam to w pompie? :>

Data: 2010-07-12 12:30:25
Autor: Massai
'Tom N' wrote:

> [...]

>  ,,wyższych celów'').

Mowa cały czas była o SM, ale niech będzie, że to kontrolerzy

W Warszawie wystawia SM.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-07-08 22:50:09
Autor: elmer radi radisson
On 2010-07-08 20:20, BK wrote:

To jest parking w strefie platnego parkowania - blokada jest za brak
oplaty za parkowanie (nie wrzucil nikt "piatala" do parkometru, albo
wrzucil o "piatala" za malo).

Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
budynkiem West Gate na Ochocie.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-08 20:39:27
Autor: BK
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On 8 Lip, 22:50, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org> wrote:
On 2010-07-08 20:20, BK wrote:

> [...]
> wrzucil o "piatala" za malo).

Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod

pod west gate jest strefa platnego parkowania i to jest dokladnie tam

Data: 2010-07-08 23:15:52
Autor: Rafał
W dniu 10-07-08 22:50, elmer radi radisson pisze:
Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
budynkiem West Gate na Ochocie.

To nie wygląda jakby tam było 1.5m wolnego na chodniku.

--
Raf

Data: 2010-07-08 20:40:17
Autor: BK
On 8 Lip, 23:15, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
> [...]

> budynkiem West Gate na Ochocie.

To nie wygląda jakby tam było 1.5m wolnego na chodniku.

chodnik jest bezposrednio pod budynkiem - to sa wyznaczone miejsca do
rownoleglego parkowania - jakby fotografujacy sie troche wycofal to
byloby widac takze parkometr

Data: 2010-07-08 23:39:47
Autor: 'Tom N'
Rafał w <news:4c364008$0$17100$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 10-07-08 22:50, elmer radi radisson pisze:
Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
budynkiem West Gate na Ochocie.

To nie wygląda jakby tam było 1.5m wolnego na chodniku.

Kto Ci powiedział, że tam jest "chodnik"?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-09 09:34:34
Autor: jerzu
Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
On Thu, 08 Jul 2010 22:50:09 +0200, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
budynkiem West Gate na Ochocie.

Jak spojrzysz dokładnie na zdjęcie, to ujrzysz tam parkomat.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania