Alior Bank lokata na 100 dni z³y numer rachunku

Data: 2011-09-28 20:57:19
Autor: wiatrak
Alior Bank lokata na 100 dni z³y numer rachunku

U¿ytkownik "Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5vq2q$b39$1news.onet.pl...
Wszystko ³adnie dosta³em numery rachunków na które zrobi³em przelewy z konta
g³ównego w Alior banku.

Tylko ¿e numer rachunku lokaty na potwierdzeniu jest inny ni¿ numer na który robi³em
przelew >

Ten  "m±dry " bank tak ma.  "Wy¿sza kultura" w koñcu.  Ja wys³a³em na 100-dniow± dwa przelewy o jednakowej wysoko¶ci. Jedn± lokatê za³o¿yli na drugi w terminie, a drug± dwa dni pó¼niej. I teraz  jak mam zgadn±æ, który przelew dotyczy której lokaty, jak numery kont na które wysy³a³em kasê nijak siê maj± do numerów kont z za³o¿onymi lokatami.

Burdel totalny.

wiatrak

Alior Bank lokata na 100 dni z³y numer rachunku