Alior Bank - otwarcie konta

Data: 2009-03-16 09:57:08
Autor: bradley.st
Alior Bank - otwarcie konta
Tak, wiem, ze to watek numer 1596 na temat tego banku. :)

Finalna odpowiedz z Alior, ktora dzisiaj dostalem:

"Szanowny Panie,
Przed udzieleniem Panu odpowiedzi sprawdziłam po raz kolejny
procedury dotyczące podpisywania umowy ramowej .
W chwili obecnej nie jest  możliwe  otworzenie konta w Pana sytuacji
ponieważ osoba upoważniona przez  Bank  nie może  potwierdzić  Pana
podpisu.
Aktualnie nie mamy podpisanej umowy z firmą kurierską w USA.
Ograniczają nas również procedury działania Banku poza granicami.
Obecnie pracujemy nad specjalnym programem, który pozwoli mieszkańcom
USA korzystać z produktów bez konieczności przyjeżdżania do Polski."

Osobiscie jestem w stanie wymyslic kilka mozliwych sposobow na
potwierdzenie mojej tozsamosci, ale obawiam sie ze przegrywam z
biurokracja wyzszego stopnia.

Czy ktos z posiadaczy konta w Alior Bank moglby zapytac swojego
"opiekuna" jak rozwiazac ten problem? Poza, oczywiscie, przylotem nad
Wisle - bo az tak bardzo nie jestem zdesperowany zeby doswiadczyc
"wyzszej kultury bankowosci"? :) Bylbym wdzieczny.

Data: 2009-05-09 09:57:42
Autor: bradley.st
Alior Bank - otwarcie konta
Nie chce sie wyzlosliwiac, ale oczekujac na rozwiazanie przez
pracownikow Aliora tak "skomplikowanej" kwestii jak otwarcie rachunku
bez przyjazdu do Polski, zdazylem otworzyc Eurokonto Net w Pekao SA.

Nastepnego dnia po zlozeniu wniosku przez internet Pekao oddzwonilo
potwierdzic dane, dwa dni pozniej dostalem e-mail z oddzialu, ktory
wybralem, a po kolejnych dziesieciu dniach umowe do podpisu i karte
kodow jednorazowych.

I nie bylo ze zagraniczny adres i numer telefonu albo ze "nie mozna"
albo ze "nie ma mozliwosci" albo ze "kuriera nie wysylamy".

Jedna wizyta u notariusza, odeslanie umowy do Polski i mam obecnie w
pelni funkcjonalne bezplatne konto z dostepem przez internet i
oddzialy. (Gdyby ktos mial nadwyzki finansowe i chcial sie dzielic,
sluze numerem rachunku).

To tyle na temat "wyzszej kultury bankowosci" w Alior Bank mam do
powiedzenia.

Alior Bank - otwarcie konta