Alior Bank staje się liderem internautów

Data: 2009-07-13 10:08:39
Autor: Animka
Alior Bank staje się liderem internautów
Data: 2009-07-13 16:33:44
Autor: zlotowinfo
Alior Bank staje się liderem internautów
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3eg3g$1v4$1node1.news.atman.pl...
http://www.pb.pl/2/a/2009/07/13/Alior_Bank_staje_sie_liderem_internautow

liderem internautów jest i będzie mbank, nic go nie wygryzie

Data: 2009-07-13 21:19:46
Autor: Bogusław Faja
Dnia Mon, 13 Jul 2009 16:33:44 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Tak jak javascript ;>

Nie macie wrażenia, że w tym raporcie trochę mało jest punktów dla citi?
Jakby na to nie patrzeć, na tej grupie jednak jest dość często wspominany.
Wiem, że poza pbb jest jeszcze trochę świata, ale mam wrażenie, że dziwnie
nisko ten bank się znalazł w zestawieniu.

pozdrawiam,

Data: 2009-07-13 21:56:10
Autor: Wemif
Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> wrote:

[...]

Citi ma słaby serwis transakcyjny, a chyba o tym była w tym zestawieniu.
Chwalony był swego czasu za rozwiązywanie sytuacji kłopotliwych na korzyść
klienta na KK.

a.

Data: 2009-07-14 08:30:50
Autor: Bogusław Faja
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:56:10 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

[...]

Powiedzmy, że ocena na + czy - to jedna sprawa, ale druga to ilość opinii,
które na temat banku znaleziono. Mam wrażenie - subiektywne, pewnie w
znacznym stopniu na podstawie tej grupy - że citi powinien być co najmniej
na środku stawki.

pzdr.

Data: 2009-07-14 00:09:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Wspierają polskie banki.
:>

zyga

Alior Bank staje się liderem internautów