Alior Bank- system w trybie offline

Data: 2009-07-23 10:23:07
Autor: Michal
Alior Bank- system w trybie offline
U Was też? Lokata nocna nie wróciła do tej pory. To problem tylko u mnie czy ogólnie coś robią?

--
Michał

Data: 2009-07-23 10:52:06
Autor: Michal
Michal pisze:
U Was też? Lokata nocna nie wróciła do tej pory. To problem tylko u mnie czy ogólnie coś robią?

Dzwoniłem na infolinię- był problem ale już zlikwidowali

--
Michał

Data: 2009-07-23 23:00:49
Autor: Tomasz [Bubon]
On 23 Lip, 10:52, Michal <mic...@nospam.org> wrote:
Michal pisze:

> [...]
> czy ogólnie coś robią?

Dzwoniłem na infolinię- był problem ale już zlikwidowali

A ja wczoraj (23 lipca) zleciłem przelew około 9 rano z mbanku do
Aliora. I po 23 godzinach jeszcze go nie ma.
Alior zawsze tak długo księguje przelewy?

Alior Bank- system w trybie offline