Alior - KK - brak podglądu blokad. Czy mniejsza odpowiedzialność :-)?

Data: 2009-06-03 22:24:44
Autor: ROSTER
Alior - KK - brak podglądu blokad. Czy mniejsza odpowiedzialność :-)?
nigdy rachunku w Aliorze!!!

Użytkownik "Michał" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:1e82hsuan2zeo.19xgnxz5u0jqa.dlg40tude.net...
KK w Alior (tylko kk bez rachunku, nie wiem jak jest "z") w chwili obecnej
bez możliwości podglądu blokad. Jest podgląd transakcji ale one są dopiero
po zaksięgowaniu - i to jest (raczej) ok. Czyli od wykonania transakcji do
jej zobaczenia może minąć kilka dni (Pani na party line wspomniała coś
nawet o pięciu) - jak jest, nie wiem bo mam dopiero od 3 dni i fakt, żadnej
z transakcji jeszcze nie zaksięgowało. Zmienia się jedynie dostępny limit.

Co się dzieje w sytuacji gdy dojdzie do jakiegoś fraudu? Mając wgląd w
blokady można w miarę szybko to wychwycić i kartę zablokować (żeby nie
pojawiły się kolejne). Czy w tym przypadku zmniejsza się w jakimś stopniu
odpowiedzialność :-)? Bank nie zapewnił możliwości pełnego śledzenia
operacji :-).

Pani zasugerowała, że na chwilę obecną można sprawdzać co się dzieje na
karcie śledząc dostępny limit :-).

-- Pozdrawiam,
  Michał

Alior - KK - brak podglądu blokad. Czy mniejsza odpowiedzialność :-)?