Alior, KK zdublowane transakcje

Data: 2009-07-10 22:00:37
Autor: Michał
Alior, KK zdublowane transakcje
Witam,

Czy miał ktokolwiek do czynienia ze zdublowanymi transakcjami na rachunku
KK? Zgłosiłem i w sumie poprawili (usunęli), jednak niepokojące :-).
Transakcje - jeszcze przed rozliczeniem okresu.

Do tego jeszcze to "obcienie", co to znaczy :-)? Jest przy opisie każdej
transakcji, jakiś skrót czy co?

--
Pozdrawiam,
   Michał

Data: 2009-07-10 23:43:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Być może chodzi o obciążenie.

zyga

Data: 2009-07-11 00:25:45
Autor: Michał
Dnia Fri, 10 Jul 2009 23:43:09 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

[...]

Racja, tylko wcięło im "polskie literki".

--
Pozdrawiam,
   Michał

Data: 2009-07-11 00:41:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

To może zgłoś albo co?
:>

zyga

Data: 2009-07-11 06:51:14
Autor: mucher
On 10 Lip, 22:00, Michał <n...@none.pl> wrote:
[...]

Ja miałem - chyba błąd w GUI, bo na wyciągu jest już OK.

mucher

Alior, KK zdublowane transakcje