Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę

Data: 2019-09-10 03:33:27
Autor: jakson
Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
Aktywowałem kartę wielowalutową aliorowego kantora i zasiliłem rachunek PLN - niestety pierwszą transakcję karcianą trzeba wykonać z PINem.

Czy jeśli wypłacę gotówkę z bankomatu w Polsce, to nie zostanie naliczona żadna opłata i uniknę opłaty za kartę?

Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę