Alior Kantor -> Lloyds

Data: 2016-12-24 09:36:04
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds
Jakby kto był ciekawy. Wysłałem sobie 100 funtów.
Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

Niedługo test w drugą stronę ;)

Wesołych!

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-12-24 10:51:37
Autor: Sebastian Biały
Alior Kantor -> Lloyds
On 2016-12-24 10:36, PiteR wrote:
Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

Samolotem przewieźli w reklamówce czy takie powolne mają komputery?

Data: 2016-12-24 10:06:28
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds

On 2016-12-24 10:36, PiteR wrote:
Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

Samolotem przewieźli w reklamówce czy takie powolne mają komputery?

Tak sprawdzałem to nie będę zgadywał/zmyślał czy szybciej. Zapomniałem pilnować hyhy :) Ważne, że nic nie zajumali.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-12-24 03:55:26
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Kantor -> Lloyds
Jeszcze mogą sobie przypomnieć o opłacie - w IKA bezpłatne jest tylko SHA i BEN (do wysokości "licznika").
Chyba że wziąłeś OUR, to IKA pobierze opłatę.
Hawala lepsza ;P
A serio - może alior ma lloyds na liscie bezpośrednich korespondentów ?
Ale tego to się nie dowiesz...

Data: 2016-12-24 12:47:28
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds
Dawid Rutkowski pisze tak:

Jeszcze mogą sobie przypomnieć o opłacie

:/

[...]

Takie coś mnie zainspirowało:

The following fees apply to electronic payments received from outside the UK other than by SEPA credit transfer:

Receiving a payment up to and including L100 - L2
Receiving a payment of over L100 - L7

*This fee will not apply to payments in sterling received from a bank account within the EU to our Basic Account.

http://tinyurl.com/h8xxn7g

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-12-24 13:02:40
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Kantor -> Lloyds
A, jak tak to sprawa nieco jaśniejsza, przelewy w funtach z UE zwolnione z opłaty banku przyjmującego, czyli lloyds, ale jeszcze mogą być po drodze banki-korespondenci, nigdy nie wiadomo, którędy SWIFT pójdzie przez świat - chyba że bank źródłowy oraz docelowy są bezpośrednimi korespondentami.
A ile kosztuje takie konto w lloyds ? Jakie to konto i jak się je zakłada ? Chyba że w UK mieszkasz ?

Data: 2016-12-24 22:41:10
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds
Dawid Rutkowski pisze tak:

A ile kosztuje takie konto w lloyds ?

nic, zero miesięcznie, zero rocznie

Jakie to konto i jak się je zakłada?

Najzwyklejsze basic dla zjadacza chleba. Jak jest teraz to dokładnie nie wiem bo zakładałem je w 2007 roku. Przylazłem do oddziału dzień dobry czy można konto. Można. Dwa dokumenty potwierdzające adres i dowód. Karta przychodzi po tygodniu, pin za nią dwa trzy dni.
Teraz poszedłem tylko po nową kartę bo wygasła.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-12-24 13:26:34
Autor: ąćęłńóśźż
Alior Kantor -> Lloyds
Jak wpłacić gotówkę na złotówkowe w A.K.?
Da się jakoś przez bankomat?
To kolejny je...ty bank, gdzie "obsługa gotówkowa w oddziale pn.-pt. 10-16", choć obsługa siedzi od rana do wieczora, w tym sob.-nd.
Co oni q...a robią w te dni i godziny???

-- -- -
Jakby kto był ciekawy.

Data: 2016-12-24 12:55:24
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Kantor -> Lloyds
Hmm, jak problem z kasą aliora (choć koło mnie jest chyba 10-18) i chodzi o złotówki, to wpłać w mniej jebniętym banku - czy to bankomat czy kasa - i zrób przelew.
Wpłatomaty z darmowym kontem - mBąk (choć przelew niemiło się robi), tylko trzeba zastrzec kartę i wpłacać zastrzeżoną, inteligo - wpłacanie blikiem (kartę też od razu zastrzeż).
Kasa z darmowym kontem - db, konto dbNet.

Data: 2016-12-24 23:46:45
Autor: ąćęłńóśźż
Alior Kantor -> Lloyds
???

-- -- -
tylko trzeba zastrzec kartę i wpłacać zastrzeżoną

Data: 2016-12-27 10:53:19
Autor: J.F.
Alior Kantor -> Lloyds
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA6E861AB2F8CEPanElektronik@localhost.net...
Jakby kto był ciekawy. Wysłałem sobie 100 funtów.
Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.
Niedługo test w drugą stronę ;)

SEPA dziala w obie strony ... i w dobrych ukladach chyba nawet szybciej.

ale co bedzie po Brexicie ? :-)

J.

Data: 2016-12-27 04:47:10
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Kantor -> Lloyds
Echh, ale porada, jak Cię stać, to zrób sobie SEPA, wysyłając 100 funtów na konto "funtowe" w UK. Oczywiście dojdzie, zapewne również szybko - ale szans na to, że dojdzie 100 funtów, nie ma żadnych - a jeszcze jak z jednej strony jest alior (waluty nie są przeliczane wg kursów kantoru, tylko "dużego" aliora).

Data: 2017-02-22 20:52:44
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds
PiteR pisze tak:

Jakby kto był ciekawy. Wysłałem sobie 100 funtów.
Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

Niedługo test w drugą stronę ;)

Wesołych!

No i popełniłem test z UK do Aliora

Wysłałem sobie 300 funtów na konto w gpb.
Przyszło po dwóch dniach równo 300 funtów.

Lloyds pobrał opłatę 9.50 f

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-02-23 08:11:31
Autor: Mirek Ptak
Alior Kantor -> Lloyds
W dniu 2017-02-22 o 21:52, PiteR pisze:
PiteR pisze tak:

[...]

Gdzieś mi umknęła ta korespondencja - jaka była (jeśli) opłata za wysłanie GBP z Aliora do UK?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-02-23 18:04:11
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds

PiteR pisze tak:

[...]

do Lloyds z Alior Kantor zero, nic.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-02-23 09:48:29
Autor: J.F.
Alior Kantor -> Lloyds
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA724D464C4CADPanElektronik@localhost.net...
[...]

Za przelew SEPA ?
To chyba duzo ...

J.

Data: 2017-02-23 10:25:05
Autor: Pete
Alior Kantor -> Lloyds
W dniu 2017-02-23 o 09:48, J.F. pisze:
[...]

To teraz sobie rozwiń ten skrót.

--
Pete

Data: 2017-02-23 12:45:24
Autor: Wojciech Bancer
Alior Kantor -> Lloyds
On 2017-02-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jak funty to zdecydowanie nie SEPA, tylko SWIFT.
SEPA to jest EUR only. :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-02-23 04:05:31
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Kantor -> Lloyds
EUR jest wymagane jako waluta przelewu, ale konta źródłowe i docelowe wcale nie muszą być prowadzone w EUR - oczywiście naraża to na koszty przewalutowań banków i raczej nie ma szans, żeby wysłane 100 funtów przyszło jako 100 funtów - ale czasem może być tańsze niż SWIFT.

Data: 2017-02-23 18:15:24
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds
J.F. pisze tak:

[...]

SEPA to jest chyba za darmo. Na stronie Lloyds pisza że i taki przelew w funtach do kraju UE jest za darmo. Jednak formularz obciąża tą kwotą 9.50 f

Próbowałem chyba wszystkich wariantów zeby wskoczyło zero.
w PLN, w Euro. Probowałem też wysłać przelew w funtach na Gibraltar.

Na pocieszenie powiem, że wpisywałem też większe kwoty np 5000 funtów i nadal jest tylko 9.50f

W każdym razie satysfakcja, że nie ma przewalutowania jak w firmach typu Rysiek i Zdzisiek. Wysyłam 1000 przychodzi 1000 i nie ma przymusu wymiany. Można czekać na korzystny kurs, nastawić automat niech sam sprzeda.

Jeśli ktoś jest bardziej poinformowany jak uniknąć tych 9.50 proszę o oświecenie.

--
Piotrek

Mind the gap

Alior Kantor -> Lloyds