Alior Kantor -> Lloyds

Data: 2016-12-24 10:51:37
Autor: Sebastian Biały
Alior Kantor -> Lloyds
On 2016-12-24 10:36, PiteR wrote:
Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

Samolotem przewieźli w reklamówce czy takie powolne mają komputery?

Data: 2016-12-24 10:06:28
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds

On 2016-12-24 10:36, PiteR wrote:
Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

Samolotem przewieźli w reklamówce czy takie powolne mają komputery?

Tak sprawdzałem to nie będę zgadywał/zmyślał czy szybciej. Zapomniałem pilnować hyhy :) Ważne, że nic nie zajumali.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-12-24 03:55:26
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Kantor -> Lloyds
Jeszcze mogą sobie przypomnieć o opłacie - w IKA bezpłatne jest tylko SHA i BEN (do wysokości "licznika").
Chyba że wziąłeś OUR, to IKA pobierze opłatę.
Hawala lepsza ;P
A serio - może alior ma lloyds na liscie bezpośrednich korespondentów ?
Ale tego to się nie dowiesz...

Data: 2016-12-24 12:47:28
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds
Dawid Rutkowski pisze tak:

Jeszcze mogą sobie przypomnieć o opłacie

:/

[...]

Takie coś mnie zainspirowało:

The following fees apply to electronic payments received from outside the UK other than by SEPA credit transfer:

Receiving a payment up to and including L100 - L2
Receiving a payment of over L100 - L7

*This fee will not apply to payments in sterling received from a bank account within the EU to our Basic Account.

http://tinyurl.com/h8xxn7g

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2016-12-24 13:02:40
Autor: Dawid Rutkowski
Alior Kantor -> Lloyds
A, jak tak to sprawa nieco jaśniejsza, przelewy w funtach z UE zwolnione z opłaty banku przyjmującego, czyli lloyds, ale jeszcze mogą być po drodze banki-korespondenci, nigdy nie wiadomo, którędy SWIFT pójdzie przez świat - chyba że bank źródłowy oraz docelowy są bezpośrednimi korespondentami.
A ile kosztuje takie konto w lloyds ? Jakie to konto i jak się je zakłada ? Chyba że w UK mieszkasz ?

Data: 2016-12-24 22:41:10
Autor: PiteR
Alior Kantor -> Lloyds
Dawid Rutkowski pisze tak:

A ile kosztuje takie konto w lloyds ?

nic, zero miesięcznie, zero rocznie

Jakie to konto i jak się je zakłada?

Najzwyklejsze basic dla zjadacza chleba. Jak jest teraz to dokładnie nie wiem bo zakładałem je w 2007 roku. Przylazłem do oddziału dzień dobry czy można konto. Można. Dwa dokumenty potwierdzające adres i dowód. Karta przychodzi po tygodniu, pin za nią dwa trzy dni.
Teraz poszedłem tylko po nową kartę bo wygasła.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Alior Kantor -> Lloyds