Alior Kantor karta wielowalutowa - ciekawostka DCC

Data: 2019-08-19 03:44:43
Autor: japanizer
Alior Kantor karta wielowalutowa - ciekawostka DCC
On Sunday, August 11, 2019 at 9:46:17 PM UTC+2, Stiwi wrote:
Postanowiłem założyć nowy wątek po tym jak "bardziej ynteligentni" nie potrafili empirycznie określić zmian o które pytałem w zakresie zmian dotyczącej karty wielowalutowej Alior Kantor, odsyłając mnie do regulaminu. Ponieważ w korespondencji do której dołączona jest karta napisane jest, że trzeba ją aktywować transakcją z PINem, próbowałem kilkukrotnie zbliżeniowo, jednak nie poszło. Poszedłem zatem do bankomatu (Bank Spółdzielczy)

Nie trzeba lecieć do bankomatu - można "aktywować" w sklepie, tylko przy zakupie trzeba włożyć kartę do czytnika z chipem, a nie zbliżeniowo.

Alior Kantor karta wielowalutowa - ciekawostka DCC