Alior Kantor - płatność kartą

Data: 2017-02-01 15:26:48
Autor: Liwiusz
Alior Kantor - płatność kartą
W dniu 2017-02-01 o 13:46, bm124991@gmail.com pisze:
Witam Szanownych Grupowiczów!

Wybieram się do Czech. Chciałbym w miarę tanio móc płacić bezgotówkowo kart±.

Kredytówka PLN Aliora odpada, natomiast posiadam dodatkowo wypukłe karty debetowe MasterCard rozliczane w EUR i USD wystawione przez Kantor Walutowy Alior Banku. Jeżeli dobrze rozumuję, to najbardziej opłacalna opcja to "doładowanie" i płacenie kart± rozliczan± w USD. Zakładam, że w tym przypadku będę miał tylko jedno przewalutowanie CZK->USD po kursie MasterCard (pomijam oczywi¶cie przewalutowanie zwi±zane z zakupem USD). Niemniej, patrz±c na lichwiarskie praktyki regularnego Aliora, ta opcja i tak wydaje się opłacalna.

Tak będzie. Byłem w Czechach, Węgrzech, działało.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-03 23:16:43
Autor: jakson
Alior Kantor - płatno¶ć kart±
Tak będzie. Byłem w Czechach, Węgrzech, działało.

Alior Kantor USD? W EU? A nie lepiej EUR?
Żeby nie było: tylko pytam.

Data: 2017-02-04 10:48:16
Autor: Dominik Ałaszewski
Alior Kantor - płatno¶ć kart±
Dnia 03.02.2017 jakson <john.smith@example.org> napisał/a:

Tak będzie. Byłem w Czechach, Węgrzech, działało.

Alior Kantor USD? W EU? A nie lepiej EUR?
Żeby nie było: tylko pytam.

Czechy i Węgry przyjęły Euro? Co¶ przegapiłem?
Żeby nie było: tylko pytam :-)

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wył±cznie prywatne pogl±dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisz±c na priv zmień domenę na gmail.

Alior Kantor - płatność kartą