Alior Kantor panna sama sie zakręciła

Data: 2012-08-07 22:14:25
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Alior Kantor panna sama sie zakręciła
zasłyszane z relacji, a dialog wyglądał mniej więcej tak:

Klient: Dzien dobry, chciałem kupić 300 dolarów USA
Kasjer: Jest pan klientem AliorBanku ?
Klient: a ma to znaczenie ?
Kasjer: nie ma, ale transakcja zapisze sie w historii jeśli Pan jest
Klient: aaa... dobrze, nie ma problemu
Kasjer: dowód osobisty poproszę
Klient: proszę
[operacje, generowanie kwitów itp]
Kasjer: proszę podpisać
Kasjer: po kursie 3,3325 to będzie 999 złotych 75 groszy
Klient: prosze
Kasjer: 25 groszy reszty i prosze 300 dolarów
Klient: gdzie znajdę tę transakcję ? jak sie zaloguję
Kasjer: a zaraz sprawdzę
[sprawdza]
Kasjer: tu nie ma, tu nie ma... hmmm... moment [telefonuje] Kasia, jak
klient w kantorze kupował dolary to gdzie ta transakcja sie zapisze ? [...]
dokument widzę[...]
w historii nie ma [...]
[odkłada słuchawkę, przychodzi facet pracownik]
Kamil, gdzie sie transakcja klienta zapisała w historii ?
[patrzy, patrzy widac po minie, ze nie wie]
Kamil: a Pan chce potwierdzenie ?
Klient: nie, ale chciałem kupić dolary, Pani pyta o dowód, mówi, ze sie
zapisze, to dałem dowód i pytam gdzie sie zapisało, jesli nigdzie sie nie
zapisało, to po co dowód ? problemu nie ma, ale jak sie chce od klienta
dowód, to czemuś ma to słuzyc, a okazało sie że przy tej operacji niczemu
nie służy
Kasjer: [zmieszanie]
Klient: Dziękuję, do widzenia
Kasjer: Do widzenia