Alior Kantor - płatność kartą

Data: 2017-02-01 15:19:38
Autor: J.F.
Alior Kantor - płatność kartą
Użytkownik  bm12... napisał w wiadomości grup
Wybieram się do Czech. Chciałbym w miarę tanio móc płacić bezgotówkowo kartą.

Jeszcze BZWBK oferuje MasterCard World, i tam jakies zmniejszone prowizje ponoc ma, ale jeszcze nie mialem okazji przetestowac.
Karte oferuje wiecej bankow.

Albo debetowa Visa w Inteligo
http://inteligo.pl/karty/karty-debetowe/karty-do-konta-prywatnego/karta-debetowa-inteligo-visa-paywave/

O ile rozumiem - dla walut, dla ktorych bank prowadzi tabele kursow, sa bez dodatkowych oplat.

A dla CZK prowadzi
https://www.pkobp.pl/waluty/#rates

Tylko ... nie pamietam po ktorym kursie, tzn po tym gorszym, czyli chyba "pieniadze", a tu w tabeli "n.d." ...

RAZ popełniłem błąd, płacąc za kilkudniowy pobyt rodziny w hotelu w Czechach kartą kredytową Alior Banku rozliczaną w PLN.
Nauka kosztowała mnie dodatkowe kilkaset złotych z tytułu opłat/prowizji/przewalutowań - zainteresowanych odsyłam do ich TOiP.

A tak zle nie powinno chyba byc - tzn juz sie przyzwyczailem, ze jesli nie wiadomo ile, to moze byc 6% ... tylko 6%,  czy az 6% ?

J.

Alior Kantor - płatność kartą