Alior (Meritum) - konto zablokowane, opłaty pobierane, historia zniknęła, noclegownia w oddziale

Data: 2016-01-20 02:56:10
Autor: msawic
Alior (Meritum) - konto zablokowane, opłaty pobierane, historia zniknęła, noclegownia w oddziale
Miałem konto w Meritum. Przed przejęciem przez Alior środki tam zgromadzone przelałem na wszelki wypadek gdzie indziej (i całe szczęście!), a potem na jakiś czas zapomniałem o sprawie.
W końcu spróbowałem się zalogować i otrzymałem komunikat z Aliora, że konto jest nieaktywne.
Jednocześnie z Kantoru Alior zabrali mi 8 zł tytułem "przeksięgowanie".
Na infolinii dowiedziałem się, że to opłata za prowadzenie rachunku z dawnego Meritum, a zalogować się nie mogę, bo mi zmienili (bez mojej zgody i wiedzy) identyfikator do logowania, a nowego nie podadzą, bo muszę się w tym celu udać do oddziału. A jeśli jestem za granicą? Nie po to zakładałem konto internetowe, żeby teraz być wzywanym do odddziału. Na to nic nie potrafili poradzić.
Nie jestem za granicą, więc udałem się do oddziału. O 9:30 bank jeszcze spał. W wejściu do niego, w przedsionku spało dwóch panów o bardzo intensywnym zapachu uniemożliwiając korzystanie z bankomatu. Wróciłem po 10-tej, panów już nie było, ale zapach pozostał. W środku do obsługi kont 3 pracowników i 2 klientów. Trzecia pani tak zapracowana, że pomimo 35 minut oczekiwania nie zostałem przyjęty i mój czas się skończył. Dziś druga próba. Zapach w przedsionku na nowo zintensyfikowany, czyli pełni on rolę noclegowni chyba codziennie. W środku tłumy ludzi. Po kolejnym oczekiwaniu pani stwierdziła, że bank ma awarię systemu i zapraszają po południu. Szkoda, że nie zlikwidowałem w porę konta w Meritum, teraz mam problem z opłatami za niedziałające konto i nawet zamknąć tego nie ma jak.
Od innych użytkowników dowiedziałem się, że po przeniesieniu do Aliora stracili dostęp do historii rachunku. Można tak? Czy to nie powód do skargi do KNF?

M.

Alior (Meritum) - konto zablokowane, opłaty pobierane, historia zniknęła, noclegownia w oddziale