Alior Off-line

Data: 2010-09-22 22:12:30
Autor: animka
Alior Off-line
Pierwszy raz się spotkałam z takim komunikatem jak się zalogowałam do swojego konta.
"UWAGA - system pracuje w trybie off-line i ostatnio wykonywane operacje nie są chwilowo prezentowane. Przepraszamy za niedogodności."
Zrozumiałam to jako konserwację systemu, czy coś w tym rodzaju.

--
animka

Data: 2010-09-22 22:39:53
Autor: sunwick
Alior Off-line
a ja odkad alior powstal widuje takie informacje co jakis czas.

Data: 2010-09-23 00:28:06
Autor: animka
Alior Off-line
W dniu 2010-09-22 22:39, sunwick pisze:
a ja odkad alior powstal widuje takie informacje co jakis czas.

Czyli jeszcze się z takimi komunikatami spotkam :-(

--
animka

Alior Off-line