Alior RIP

Data: 2011-01-08 11:40:24
Autor: Simple Man
Alior RIP
W minionym tygodniu zlikwidowałem rachunek w Alior (miałem go od samego początku). Mały oddział... na uboczu (nie centrum miasta). Doradca stwierdził, że pójdzie szybko, bo... już dzisiaj zamykał jeden rachunek więc przypomniał sobie całą procedurę. W między czasie na stanowisko obok podeszła inna osoba z taką samą dyspozycją.

Jedyna forma zachęty do zostania w banku to "a wie pan, że jak pan zamknie kartę to za rachunek nic pan nie płaci?". Tylko po co mi wtedy taki produkt zwłaszcza, że oprocentowanie lokaty nocnej znowu zostało obniżone ?

Rachunek zamknąłem, całość zajęła może 5 minut.

Moim zdaniem Alior stał się zupełnie niekonkurencyjnym bankiem, oferta jest słaba i ciągle staje się gorsza. Widać, że bank stracił pomysł na swoją działalność. Dziwne jest to tym bardziej, że do Aliora zmigrowali przeważnie ludzie mocno mobilni, którzy liczyli na określone korzyści, gdy korzyści się skończyły to i klienci odpływają.

Data: 2011-01-08 12:08:29
Autor: neoniusz
Alior RIP
W dniu 11-01-08 11:40, Simple Man pisze:
przeważnie ludzie mocno mobilni, którzy liczyli na określone korzyści,
gdy korzyści się skończyły to i klienci odpływają.

10000 przywilejow ;) Jesli ktos zalozyl konto korzystajac z promocji w maju, polakomil sie na 200zl i nie polecil nikogo, to moze zamknac konto bez konsekwencji po 31 grudnia 2010r., wiec teraz moze ich troche byc.

Data: 2011-01-08 14:32:43
Autor: Jacenty
Alior RIP
Też zamykałem 30.12 u nich konto, też usłyszałem ten sam argument, że
przecież konto bez karty jest darmowe.
Ja akurat trafiłem na przesympatyczn± pani± "bankier klienta
zamożnego" (hłe hłe), więc daję plusa za obsługę i zapamiętam ich
dobrze. Natomiast aktualn± ofertę Aliora w zakresie kont, kart, lokat
oceniam jako mizern±.

Data: 2011-01-09 00:13:09
Autor: scream
Alior RIP
Dnia Sat, 08 Jan 2011 11:40:24 +0100, Simple Man napisał(a):

Moim zdaniem Alior stał się zupełnie niekonkurencyjnym bankiem, oferta jest słaba i ci±gle staje się gorsza. Widać, że bank stracił pomysł na swoj± działalno¶ć.

Być może, ale konkretnie, to co jest Ľle? Mam tam konto firmowe oraz konto
osobiste do wpłat, i mimo niedawnego podniesienia opłat, jednak więcej jest
plusów niż minusów.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2011-01-09 00:21:42
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 00:13, scream pisze:
[...]

Dokładnie, zgadzam się.
5zł miesięcznie za debetówkę wypukł± ze wszystkimi bankomatami, pocztami i oddziałami banków na ¶wiecie w PL,
za darmo cała reszta, ¶wietny i coraz lepszy system internetowy (w którym banku można aż tak dokładnie zdefiniować różne powiadomienia i będ± one na email za darmo?).
Do tego w przypadku "główno¶ci" ;P banku, mamy całkiem konkretny i niezły assistance i jeszcze do tego ROR jest oprocentowany (marnie bo marnie, ale większo¶ć RORów na polskim rynku to 0%).

Jak na ROR- wg mnie *bezkonkurencyjna* oferta. Oczywi¶cie- bez żadnej urazy- dla ludzi którzy maj± troszkę grosza i ceni± oprocentowanie rachunku bież±cego bardziej niż 5zł za kartę (ja po prostu muszę utrzymywać ¶rednie saldo ROR sporo wyższe niż 3000zł a przy takiej kwocie karta się zwraca z lokaty nocnej)...

Michał

Data: 2011-01-09 00:58:23
Autor: neoniusz
Alior RIP
W dniu 11-01-09 00:21, "Michał K." pisze:
urazy- dla ludzi którzy maj± troszkę grosza

Ludzie, ktorzy maja troszke grosza wiedza, ze trzymanie pieniedzy na ROR to strata pieniedzy.

Data: 2011-01-09 11:24:10
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 00:58, neoniusz pisze:
W dniu 11-01-09 00:21, "Michał K." pisze:
urazy- dla ludzi którzy maj± troszkę grosza

Ludzie, ktorzy maja troszke grosza wiedza, ze trzymanie pieniedzy na ROR
to strata pieniedzy.

Ale pewne sprawy wymagaj± po prostu trzymania jakich¶ rezerw na ROR- oczywi¶cie korzystam z KK gdzie tylko mogę, nadwyżki pieniędzy leż± w odpowiednich miejscach, ale na ROR po prostu potrzebuję mieć więcej pieniędzy i cenię w zwi±zku z tym jego jakiekolwiek oprocentowanie.

A i może mój czas jest wart więcej niż wynajdywanie 10ciu róznych rachunków oszczędno¶ciowych z których bym musiał sobie co dwa dni przelewać kasę na ROR.

Ostatecznie- jedynym kosztem posiadania w pełni funkcjonalnego RORu w Aliorze jest 5zł za kartę debetow±(przy spełnianiu łatwych warunków)- a za to dostajesz naprawdę dobry system (nie wiem czy nie jeden z najlepszych), obsługę w oddziale (bo s± tańsze banki ale zwykle internetowe). Jak dla mnie bomba.

Michał

Data: 2011-01-09 10:27:58
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 11:24:10 +0100, Michał K. napisał(a):

Ostatecznie- jedynym kosztem posiadania w pełni funkcjonalnego RORu w
Aliorze jest 5zł za kartę debetową

A i to jako ostatnio wykazano na grupie można ominąć he he.

Data: 2011-01-09 12:41:46
Autor: Krzysztof
Alior RIP

""Michał K."" <nospam@nospam.org> wrote in message news:4d298ccc$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
.....(bo s± tańsze banki ale zwykle
internetowe).

Chyba jestes w bledzie, bo teraz takie czasy, ze te banki czysto internetowe nie sa tansze niz te tradycyjne. To w wiekszosci PR powoduje, ze taki mBank jest uwazany za tanszy.

Data: 2011-01-09 13:51:21
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 12:41, Krzysztof pisze:

[...]

Być może, ale też siedzę w "tematyce" i nie wiem czy istnieje normalny, oddziałowy bank który miałby wszystkie bankomaty gratis za prawdziwe 0zł- Przypominam, że DbNET, ING Direct czy OpenOnline/GetinOnline ciężko traktować jak banki oddziałowe, skoro np. w ING wypłata w oddziale kosztuje, Openy tego w ogóle nie wspieraj±, w DbNET też do końca nie wiem jak to wygl±da. W sztandarowym MBanku taka przyjemno¶ć kosztuje 5zł / miesi±c a konto jest oprocentowane na 0%. A jedynym rachunkiem całkiem bezwarunkowym jest dzi¶ Open/Getin.

Wiem natomiast dokładnie, że w Aliorze jedynym kosztem który ponoszę przy zwykłym korzystaniu jest 5zł za kartę a dostaję w zamian całkiem sporo. I o ile fundamenty nie będ± się psuć (ale raczej nie ma na to warunków rynkowych, żeby się co¶ bardzo w Aliorze popsuło), to nadal będę uważać ROR Aliora za bezkonkurencyjny :)

Pisałem też o systemie- proszę zlituj się i nie mów, że DbNET nadaje się na ROR przy swojej archaiczno¶ci i offlineowo¶ci czy Openy bez rachunków walutowych (a systemy też perfekcyjne nie s±). System Aliora jest mocny, ostatnimi czasy bezawaryjny i naprawdę funkcjonalny.

I oczywi¶cie- kto¶ może woleć MBank czy nawet Open/Getin, ale pisanie, że Alior stał się totalnie niekonkurencyjny nie oddaje po prostu stanu rzeczy. Ostatecznie- wiem co za te 5zł mam i mnie tak bardzo po kieszeni nie swędzi (chociaż rzecz jasna wolałbym 0zł).

Michał

Data: 2011-01-09 13:59:07
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 13:51, "Michał K." pisze:

[...]

I jeszcze dla zachowania pełnego obrazu tego, jak ja to widzę- dostałem 100zł za kartę kredytow± samochodow± (wypowiedziałem i nie naliczyła mi się opłata), teraz korzystam z lotniczej gold, z której już z premii uzyskałem ponad 200zł, w najnowszej promocji facebookowej zanosi się na 150-200zł dla mnie jako polecaj±cego, a rachunek zakładałem w momencie jak zwalniali z opłaty za kartę na rok.

Same kwoty bonusowe daj± mi darmowo¶ć tej nieszczęsnej debetówki na najbliższe kilka lat i póki co to bank sporo do mnie dopłacił, zapewniaj±c bardzo dobre usługi. A np. takie detale, że karty Aliora jako jedne z pierwszych miały PIN offline, działaj± bezproblemowo wszędzie (a już troszkę ¶wiata zwiedziłem z kartami Aliora) , autoryzuj± się również offline tam gdzie mog±, paypass działa offline- szczegóły niby nieistotne, ale jak umilaj± życie :)

Michał

Data: 2011-01-09 16:39:28
Autor: Miernik
Alior RIP
On Sun, 09 Jan 2011 13:59:07 +0100, Michał K. wrote:

[...]

Co to znaczy "autoryzuj± się offline"?
Znaczy nie komunikuj± się z bankiem podczas zakupów?
To jak to się ma do limitu na koncie?

To znaczy że w serwisie Internetowym nie wiadomo ile tak naprawdę ma się na koncie, bo może się zrobiło transakcję której nie widać jeszcze na koncie? Trochę niebezpieczne a już na pewno bardzo nie podobałoby mi się że to co widzę w systemie www może nie odzwierciedlać rzeczywistego stanu konta.

I mówisz o której karcie dokładnie?
Debetowej czy jakiej¶ kredytowej? Której dokładnie?
Mam nadzieję że płaska MasterCard debetowa bez Paypassa nie robi takich cudów, i zawsze komunikuje się z bankiem podczas transakcji.

Data: 2011-01-10 00:00:24
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 17:39, Miernik pisze:
[...]

Tak. Tzn nie komunikuj± się- w wybranych odpowiednio skonfigurowanych terminalach, tj głównie w ESErvice, w Polcardzie przy dobrej ł±czno¶ci tego nie u¶wiadczysz.

To jak to się ma do limitu na koncie?

Ano tak, że to wła¶ciciel konta jest odpowiedzialny za to, żeby sobie debetu nie zrobić i jest to zgodne z regulaminem.

To znaczy że w serwisie Internetowym nie wiadomo ile tak naprawdę ma się
na koncie, bo może się zrobiło transakcję której nie widać jeszcze na
koncie?

No to albo się zrobiło i się wie albo się nie zrobiło. Jak się zrobiło i się nie wie, to się sięga po slipa do portfela.

Trochę niebezpieczne

Bo? Niebezpieczne to jest skonfigurowanie kart jak do niedawna MBank czy Citi (tam już zmienili i jest PIN offline czy jeszcze nie)- bo tracisz możliwo¶ć normalnego korzystania z karty np. w UK oraz zapłacenia przy problemach z ł±czno¶ci±.

a już na pewno bardzo nie podobałoby mi się
że to co widzę w systemie www może nie odzwierciedlać rzeczywistego stanu
konta.

Ale taka jest specyfika transakcji bezgotówkowych. Chcesz mieć pełne odzwierciedlenie- ci±gnij z bankomatu i płać gotówk±.

I mówisz o której karcie dokładnie?
Debetowej czy jakiej¶ kredytowej? Której dokładnie?

Kredytowe id± offline do¶ć często, debetowa wypukła idzie offline przy PayPass, przy transakcjach stykowych zdarzyło mi się raz.

Mam nadzieję że płaska MasterCard debetowa bez Paypassa nie robi takich
cudów,

Jest płaska więc w normalnym użytkowaniu nie powinna.

i zawsze komunikuje się z bankiem podczas transakcji.

Użyj jej gdzie¶ w vending machine w UK i zobacz jak sie zachowuje :)

Michał

Data: 2011-01-10 23:57:36
Autor: Wojciech Nawara
Alior RIP
W dniu 2011-01-10 00:00, "Michał K." pisze:

Kredytowe id± offline do¶ć często, debetowa wypukła idzie offline przy
PayPass, przy transakcjach stykowych zdarzyło mi się raz.

Aj ripit - zapłać PayPassem w Żabce, będziesz miał autoryzację on-line. PayPass nie implikuje braku autoryzacji.

Data: 2011-01-11 23:00:26
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-10 23:57, Wojciech Nawara pisze:
[...]

No to jest oczywiste- użyłem skrótu my¶lowego, porównuj±c debetówkę Aliora z Paypassem np. z mbankowymi zwykłymi paypassami. Idzie offline rzecz jasna tam, gdzie mu terminal pozwala.

Michał

Data: 2011-01-09 15:14:28
Autor: Krzysztof
Alior RIP

""Michał K."" <nospam@nospam.org> wrote in message news:4d29af4b$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba opacznie zrozumiales moj post, bo chcialem wlasnie podkreslic, ze te banki, jak mBank NIE sa wcale tansze niz Alior, bo tam tez musisz placic 5zl za wszystkie bankomaty. Oferty mBanku nie porownuje nawet do Aliora w obrebie walut, bo nie ma czego porownywac, banki z oferta walutowa bez fizycznej kasy przyjmujacej gotowke to jest atrapa.
Osobiscie juz dawno rozstalem sie z takimi czysto wirtualnymi jak mBank, VW, bo stosunek jakosci do ceny nie wypada dla nich dobrze.
Akurat z debetowki Aliora nie korzystam, bo mam tansze rozwiazanie z DBneta, ktore wlasnie wykorzystuje do wyplat z bankomatow.
Nie ma co poszukiwac banku, ktory wszystkie uslugi, ktorych oczekujemy mialby calkowicie i bezwarunkowo za darmo.
Ja osobiscie wykorzystuje kilka bankow i wtedy mam oferte darmowa i dopasowana do swoich potrzeb- niestety takie sa czasy z jednego karta, w innym lokaty, inny bank na wplaty/wyplaty gotowki, itd.

Data: 2011-01-09 21:48:23
Autor: witrak()
Alior RIP
Krzysztof wrote:
Osobiscie juz dawno rozstalem sie z takimi czysto wirtualnymi jak
mBank, VW, bo stosunek jakosci do ceny nie wypada dla nich dobrze.

A to dobre ! Cena dla rachunku osobistego (standard) w VW jest 0.
To stosunek jako¶ci do ceny jaki mamy ?

witrak()

Data: 2011-01-09 21:52:20
Autor: Kamil Jońca
Alior RIP
"witrak()" <witrak@hotmail.com> writes:

Krzysztof wrote:
[...]

Erm. A nie ma tam jakiej¶ opłaty za token? KJ

People who make no mistakes do not usually make anything.

Data: 2011-01-09 22:27:50
Autor: witrak()
Alior RIP

Krzysztof wrote:
[...]

Jest ale do firmowego. Więc jak się takie ma mieć, trzeba
wcze¶niej założyć prywatne (Konto plus) i załatwione (token jest
wspólny do wszystkich kont).

witrak()

Data: 2011-01-10 07:50:04
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 21:48:23 +0100, witrak() napisał(a):

A to dobre ! Cena dla rachunku osobistego (standard) w VW jest 0. To
stosunek jakości do ceny jaki mamy ?

Jak wypłacasz z bankomatu mniej niż 400 pln jednorazowo to naliczana jest opłata, więc to nie zawsze jest zero.

--
xbartx

Data: 2011-01-10 09:57:16
Autor: witrak()
Alior RIP
xbartx wrote:
[...]

Oczywi¶cie!
A jak zrobisz debet, to w każdym banku zapłacisz karne odsetki, z
czego podobnie "oczywi¶cie" wynika, że nigdzie nie jest za darmo ;-)
Tak ?

witrak()

Data: 2011-01-10 23:59:25
Autor: Wojciech Nawara
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 21:48, witrak() pisze:
Krzysztof wrote:
[...]

Czekaj. Sugerujesz, że jak co¶ jest za darmo, to nie możesz wymagać jako¶ci?

Data: 2011-01-11 12:18:58
Autor: witrak()
Alior RIP
Krzysztof wrote:
[...]

Sugeruję, że autor popełnił bł±d porównuj±c nieporównywalne.
Bo albo trzeba tę funkcję (korzy¶ci) jako¶ uci±glić w zerze, albo
nie porównywać banków , które maj± jakie¶ stałe koszty, z tymi
które ich nie maj±, jasno stwierdzaj±c, że je¶li idzie o korzy¶ci
mierzone stosunkiem jako¶ci do ceny, to te drugie s± poza
konkurencj± dla tych pierwszych.

witrak()

Data: 2011-01-10 00:04:23
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 15:14, Krzysztof pisze:

Chyba opacznie zrozumiales moj post, bo chcialem wlasnie podkreslic, ze

Chyba tak ;) Skoncentrowałem się na tym, że nawet banki marmurkowe przy swojej internetowej ofercie nie s± idealne.

placic 5zl za wszystkie bankomaty. Oferty mBanku nie porownuje nawet do

MBank jest genialny dla specyficznej grupy klientów i w czasach studenckich oraz "chudszych" był moim jedynym bankiem. Zreszt± nadal mógłby nim być... Chc±c mieć jednak chociażby rozs±dn± KK czy dostęp do walut MBank już nie daje rady... :(

Akurat z debetowki Aliora nie korzystam, bo mam tansze rozwiazanie z
DBneta, ktore wlasnie wykorzystuje do wyplat z bankomatow.

Jasne- nie chcę tutaj wychwalać pod niebiosy/a oferty Aliora, po prostu uważam, że stwierdzenie że jest ona "niekonkurencyjna" jest mocno przesadzone- bo jak udowadniamy, jest wręcz przeciwnie :)

Michał

Data: 2011-01-10 10:00:54
Autor: witrak()
Alior RIP
"Michał K." wrote:
W dniu 2011-01-09 15:14, Krzysztof pisze:
Chc±c mieć jednak chociażby rozs±dn± KK
czy dostęp do walut MBank już nie daje rady... :(

Chc±c mieć dzieci mBank też nie daje rady...

Podobnie jak Michał K., który jednak tylko "chc±c pisać
gramatycznie nie daje rady"

Pozdr.

witrak()

Data: 2011-01-10 21:22:36
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-10 10:00, witrak() pisze:
"Michał K." wrote:
[...]

<rotfl>

Punkt dla Ciebie :)  Popełniłem tzw. "szkolny" bład. Mea culpa.

Michał

Data: 2011-01-09 02:56:33
Autor: darkblue
Alior RIP
Użytkownik ""Michał K."" <nospam@nospam.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4d28f189$0$2494$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Michał: Twoje argumenty nie trafi± do takich "lojalnych" klientów banków jak autor tego tematu. Dla złotówki zesra się pod siebie i zje to.
Nie warto odpisywać. Jest takich przypadków więcej tu na grupie. Niestety pojawiaj± i znikaj± jak pory roku. Za jaki¶ czas znowu napisz± cierpkiego posta pod adresem kolejnego banku. Taki ich urok. Najchętniej chcieliby jeszcze zarabiać  na usługach, które ¶wiadcz± im inni. Gdyby za¶ sami ¶wiadczyli tego typu usługi to wiesz chyba jak± by mieli "taryfę" ;)

Data: 2011-01-09 03:46:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Alior RIP

[...]

Eee, po prostu konkurencja się POpisała.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-09 08:04:48
Autor: Krzysztof
Alior RIP

"darkblue" <nomail@nospam.pl> wrote in message news:igb509$kml$1mx1.internetia.pl...
[...]

Alior to nietylko ROR PLN, proponowalbym spojrzec szerzej. Dla mnie to przede wszystkim konkurencyjna oferta dla lokat walutowych w stosunku do Getina ( w zaleznosci od waluty raz jeden raz drugi jest bardziej konkurencyjny), posiada dostep on-line do lokat walutowych czego niestety przez lata nie zrobil Getin. Prekursor lokat walutowych z dzienna kapitalizacja.
Co sie tyczy dyskutowanego ROR w PLN, to niestety nie jest on optymalnym rozwiazaniem dla oszczednych, ale nikt nikomu nie broni otworzyc np. DBneta i miec debetowke z takimi uslugami co Alior za darmo- jezeli ktos nie utrzymuje duzego salda do wyplat  z bankomatow to taki DBnet sie sprawdza i wychodzi taniej niz Alior mimo braku oprocentowania. Ogolnie oferta lokat PLN w Aliorze jest slaba, brak nawet konta oszczednosciowego z kapitalizacja dzienna i z konkurencyjnym rynkowym oprocentowaniem (patrz; Meritum, Getinonline, EB).
'Oszczedni' maja bezplatne konta w kilku bankach i w zaden sposob nie 'przekreslaja' Aliora, ale moze byc tak, ze korzystaja z jego oferty wybiorczo, tj. brak debetowki, kredytowka z 1% zwrotem(dla dawnych klientow przed list.2009) , tylko lokaty walutowe, itp. w zaleznosci od wlasnych potrzeb.

Data: 2011-01-09 10:26:31
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 08:04:48 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]

No ROR jest IMO i tak mimo wszystko, jak na aktualne oferty, jednym z lepszych, mimo tej opłaty za kartę debetową. A co do kont oszczędnościowych to coś tam ostatnio gdzieś napisali, że szykują jakoś ofertę. Być może znowu będę chcieli powalczyć i czymś zaskoczą.

Data: 2011-01-09 12:12:33
Autor: Simple Man
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 11:26, xbartx pisze:
[...]

Ale co w tym ROR Alior'a jest takiego "lepszego" ? 2% z lokaty nocnej to przecieĹĽ jakieĹ› marne grosze.

Data: 2011-01-09 15:24:39
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 12:12:33 +0100, Simple Man napisał(a):

Ale co w tym ROR Alior'a jest takiego "lepszego" ? 2% z lokaty nocnej to
przecieĹĽ jakieĹ› marne grosze.

No chociażby. Dla mnie osobiście są najlepsze powiadomienia na maila o stanie konta, bo używam tego konta do przelewów. Nie trzeba się logować i sprawdzać czy pieniądze wyszły lub doszły. Fajną opcją jest też wysłanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu na maila np. do osoby której wysyłamy pieniądze. Tego w innych bankach praktycznie nie ma a jak jest to nie za darmo. Ogólnie www jest w pełni konfigurowalne i można je sobie ustawić pod siebie, gdzie w większości banków mam wsio zrobione na sztywno i tyle. Można by jeszcze wymienić kilka zalet tylko po co?
Mam wrażenie, że spór toczy się o to, że Alior na starcie dawał duże bonusy i wsio było za darmo. Teraz wprowadzili opłaty a bonusów oczywiście brak, więc płacz bo się oferta pogorszyła. Jaka oferta? Oprocentowanie lokat spada praktycznie w każdym banku, ale jak spadnie lokata nocna w Aliorze to jest pogorszenie oferty a jak w OF/GO to już nie? Bez przesady.

Data: 2011-01-10 00:08:55
Autor: Michał K.
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 12:12, Simple Man pisze:
[...]

To nieskończenie wiele więcej niż 0% w zdecydowanej większości innych banków. Na palcach jednej ręki można policzyć banki które mają oprocentowany ROR (cały czas jesteśmy w Polsce rzecz jasna, bo co do innych krajów ciężko mi się wypowiedzieć).
- Alior
- Eurobank
- Raiffeisen (na pewno premium, ale czy zwykły też)
- Toyota
- ???

Michał

Data: 2011-01-14 19:45:22
Autor: Piotr
Alior RIP
W dniu 2011-01-10 00:08, "Michał K." pisze:

[...]

I Meritum (choć nie bezwarunkowo).

Data: 2011-01-09 13:05:42
Autor: Tomasz Chmielewski
Alior RIP
On 09.01.2011 08:04, Krzysztof wrote:

[...]

To jak jest w Getinie z tymi lokatami walutowymi (wlaczajac jednodniowe)? Nie da sie wyklikac w internecie, i trzeba za kazdym razem do banku latac?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-09 15:25:16
Autor: Krzysztof
Alior RIP

"Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> wrote in message news:8otmkmFfmlU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Ano niestety Getin ma czesto dobry % na walutach (oczywiscie nie zawsze i nie na wszystkich), ale obsluga tylko w placowkach.
Getin z oferta walutowa tkwi jeszcze we wczesnym 'sredniowieczu' i jakos nic nie slychac, zeby chcial zbudowac jeden pelny system on-line dla obslugi swoich rachunkow dla indywidualnych. Tworzy te kolejne odnogi w postaci OF, GO, ale to niczego generalnego- scalajacego wszystkie rachunki klienta nie tworzy.
Zastanawia mnie od lat, dlaczego Getin nie jest w stanie stworzyc jednego pelnego systemu internetowego, ktory scalalby wszystkie rachunki klienta w roznych walutach. Czy decydenci w tym banku sa tacy ograniczeni i nie widza potrzeby stworzenia takiego calosciowego systemu on-line?
Nie sa potrzebne zadne OF/GO tylko wystarczy centralny system i odpowiednio skrojona oferta dla kont on-line.

Data: 2011-01-09 08:09:33
Autor: Andrzej Kubiak
Alior RIP
Dnia Sun, 9 Jan 2011 02:56:33 +0100, darkblue napisał(a):

Michał: Twoje argumenty nie trafi± do takich "lojalnych" klientów banków jak autor tego tematu.

Lojalno¶ć wobec banku? Jestem w stanie zrozumieć, je¶li i bank potrafi
podej¶ć do klienta z niestandardow± ofert±, jak np. Citi czy Raiffeisen,
ale nie w przypadku banku do¶ć sztywno trzymaj±cego się tabel. Poza tym to,
co napisał Michał, niespecjalnie musi trafiać do autora, który akurat tego
nie potrzebuje.

Najchętniej chcieliby jeszcze zarabiać  na usługach, które ¶wiadcz± im inni.

Inne banki jako¶ to umożliwiaj±, to dlaczego nie przej¶ć do nich.

Poza tematem, czekałem, aż pojawi się naczelny przyg... ekhm, szalikowiec
Aliora, no i długo nie czekałem.

AK

Data: 2011-01-09 10:29:26
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 08:09:33 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Poza tematem, czekałem, aż pojawi się naczelny przyg... ekhm,
szalikowiec Aliora, no i długo nie czekałem.

No ale trzeba przyznać, że "szalikowiec" ma trochę racji, bo dużo osób połakomiło się na bonusy a teraz lamenty, że 5 pln za kartę to drogo. Zamiast zamknąć i napisać na grupie, że wszystkie wiśnie wyjedzone, to piszą jakieś takie elaboraty nie wiadomo po co.

Data: 2011-01-09 12:24:15
Autor: Simple Man
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 11:29, xbartx pisze:
No ale trzeba przyznać, że "szalikowiec" ma trochę racji, bo dużo osób
połakomiło się na bonusy a teraz lamenty, że 5 pln za kartę to drogo.
Zamiast zamknąć i napisać na grupie, że wszystkie wiśnie wyjedzone, to
piszÄ… jakieĹ› takie elaboraty nie wiadomo po co.

Nie chodzi o to, że 5 PLN za kartę to dużo tylko, że oferta stała się mocno przeciętna i niczym się nie wyróżnia. Przykłady ?
- bezpłatne bankomaty to teraz są prawie wszędzie,
- obniĹĽenie % lokaty nocnej,
- 1% cashback dla karty kredytowej dawno juĹĽ nie obowiÄ…zuje dla nowych klientĂłw,
- pakiet fachowców to pic (przynajmniej w moim przypadku bank odmówił pomocy).
Alior to nie jest zły bank ale z banku, który w pewnych kwestiach był pionierem i zapoczątkował rewolucję nagle zjechał z jakością oferty do poziomu typowego średniaka.

Data: 2011-01-09 15:17:43
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 12:24:15 +0100, Simple Man napisał(a):

- obniĹĽenie % lokaty nocnej,

Ale w innych bankach na kontach ROR masz 0%, więc w Aliorze nawet po obniżce jest jeszcze i tak naprawdę dobrze.

- 1% cashback dla karty kredytowej dawno juĹĽ nie obowiÄ…zuje dla nowych
klientĂłw,

Ale on obowiązywał, bodajże tylko dla starych (i de facto dalej obowiązuje) więc nie wiem w czym problem?

- pakiet fachowców to pic (przynajmniej w moim przypadku bank odmówił
pomocy).

A do mnie przyjechała Pani Doktor wyleczyła mnie i zwolnienie wypisała tylko co z tego?

Alior to nie jest zły bank ale z banku, który w pewnych kwestiach był
pionierem i zapoczątkował rewolucję nagle zjechał z jakością oferty do
poziomu typowego średniaka.

Weź sobie na kartce kilka przykładowych banków i wypunktuj kilka najważniejszych rzeczy i porównaj. Wtedy będziesz mógł coś powiedzieć, bo na razie to sobie tylko piszesz i nic z tego nie wynika.

Data: 2011-01-09 18:17:25
Autor: Simple Man
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 16:17, xbartx pisze:
Weź sobie na kartce kilka przykładowych banków i wypunktuj kilka
najważniejszych rzeczy i porównaj. Wtedy będziesz mógł coś powiedzieć, bo
na razie to sobie tylko piszesz i nic z tego nie wynika.

Pokusiłem się o zrobienie dokładnych wyliczeń i dlatego ROR w Alior zamknąłem, ponieważ dla mnie są dużo lepsze oferty w innych bankach. To jest mój punkt widzenia i rozumiem, że dla was może to wyglądać inaczej.

Co nie zmienia obiektywnego faktu, że oferta Aliora jest coraz gorsza o czym pisałem już wcześniej.

Data: 2011-01-09 17:51:47
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 18:17:25 +0100, Simple Man napisał(a):

Co nie zmienia obiektywnego faktu, ĹĽe oferta Aliora jest coraz gorsza o
czym pisałem już wcześniej.

Ale co konkretnie się pogorszyło? Opłata za konto? Chyba nie myślisz, że od BGŻ będziesz wiecznie dostawać 50 pln. Alior po okresie promocji wprowadził opłaty aby zacząć zarabiać ot i wszystko. Ich ofertę kk pomijam, bo źle to od początku zrobili i się później rakiem zaczęli wycofywać, no ale są na tyle honorowi, że kk z 1% cashback i bezpłatnymi przelewami jako transakcje bezgotówkowe dalej utrzymują.
W mBanku zapłacisz 5 pln jak będziesz chciał mieć wypłaty z wszystkich bankomatów (fakt, że kilka osób na grupie napisało, że dostało ciekawsze oferty niż te 5 pln). Praktycznie, jeżeli chcesz mieć to co w Aliorze, to pozostaje Ci GO/OF. Oferty DBnet/Nordea/Citi/Rafji etc są obarczone jakimiś warunkami, zresztą tak jak i BGŻ. GO/OF ma tragiczne www IMO jedno z gorszych na polskim rynku. No przykłady można i mnożyć tylko tak jak wspomniałem - po co? Tak jak kiedyś Alior tak teraz BGŻ, Rajfi, BZWBK itd kuszą klientów bonusami, ale są to jednorazowe akcje marketingowe i nazywanie tego ofertą (w sensie ciągłym dla banku) jest bez sensu.

Data: 2011-01-09 19:14:14
Autor: Simple Man
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 18:51, xbartx pisze:
Ale co konkretnie się pogorszyło?

Przecież pisałem :
- zmniejszenie % lokaty nocnej,
- zmniejszenie cashback dla KK (jak zamienisz jednÄ… kartÄ™ na innÄ… to teĹĽ tracisz poczÄ…tkowe warunki),
- wprowadzenie opłat oraz nieciekawych udogodnień (konieczność utrzymywania statusu "główny bank", konieczność robienia określonej ilości transakcji kartą kredytową), a jednocześnie oferowane dodatki są nieskuteczne (w moim przypadku bank stwierdził, że jak mi wywaliło instalację elektryczną z błyskiem i eksplozją żarówek to nie jest to nagły przypadek, bo za taki uznają jedynie uderzenie pioruna),
- upowszechnienie się bezpłatnych bankomatów w ofertach innych banków - teraz to żadna łaska/przywilej/super funkcjonalność tylko standard.

Data: 2011-01-09 19:48:45
Autor: animka
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 19:14, Simple Man pisze:
- upowszechnienie się bezpłatnych bankomatów w ofertach innych banków -
teraz to żadna łaska/przywilej/super funkcjonalność tylko standard.

Mają swoje wieeeeeeeeelkie oddzialy, a w żadnym nie ma wpłatomatu.
Aby wpłacić pieniędze na konto to trzeba jechać gdzieś supermarketu np.do Złotych Tarasów.
Bank czynny bodajĹĽe do godziny 18-stej.

--
animka

Data: 2011-01-09 20:18:42
Autor: Robert Kois
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 19:48:45 +0100, animka napisał(a):

- upowszechnienie się bezpłatnych bankomatów w ofertach innych banków -
teraz to żadna łaska/przywilej/super funkcjonalno¶ć tylko standard.
Maj± swoje wieeeeeeeeelkie oddzialy, a w żadnym nie ma wpłatomatu.
Aby wpłacić pieniędze na konto to trzeba jechać gdzie¶ supermarketu np.do Złotych Tarasów.

Kas w tych oddziałach nie ma?

--
Kojer

Data: 2011-01-09 20:33:38
Autor: animka
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 20:18, Robert Kois pisze:
[...]

np.do ZĹ‚otych TarasĂłw.

Kas w tych oddziałach nie ma?

SÄ…, ale czynne do 18-stej bodajĹĽe.

--
animka

Data: 2011-01-09 21:56:22
Autor: adams99
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 20:33, animka pisze:

SÄ…, ale czynne do 18-stej bodajĹĽe.

Albo załatwiają w nich sprawy które mogliby robić bankierzy nudzący się przy biurkach. Kasa to kasa a nie czekasz 30 min bo ktoś konto otwiera, dopytuje się o coś itp. Ja wpłacam w wpłatomacie mbanku i przelewam do Aliora ;)

Data: 2011-01-10 00:34:55
Autor: animka
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 21:56, adams99 pisze:
W dniu 2011-01-09 20:33, animka pisze:

SÄ…, ale czynne do 18-stej bodajĹĽe.

Albo załatwiają w nich sprawy które mogliby robić bankierzy nudzący się
przy biurkach. Kasa to kasa a nie czekasz 30 min bo ktoĹ› konto otwiera,
dopytuje się o coś itp. Ja wpłacam w wpłatomacie mbanku i przelewam do
Aliora ;)

Proponowali mi żebym jednak zostawila sobie konto w ING Banku to nie posłuchałam :-(

--
animka

Data: 2011-01-10 08:06:53
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 19:14:14 +0100, Simple Man napisał(a):

Przecież pisałem :
- zmniejszenie % lokaty nocnej,

Skoro stopy procentowe poszły w dół to i oprocentowanie rachunków, zresztą nie tylko w Aliorze. Myślę, że o pogorszeniu można by mówić jakby stopy poszły w górę i w innych bankach idzie w górę a Alior oprocentowanie swojej lokaty nocnej obniża.

- zmniejszenie cashback dla KK (jak zamienisz jednÄ… kartÄ™ na innÄ… to teĹĽ
tracisz poczÄ…tkowe warunki),

A co w tym dziwnego, ĹĽe jak zmieniasz jednÄ… kartÄ™ na innÄ… to siÄ™ zmieniajÄ… warunki?

[...]

To chyba raczej nie bank stwierdził, tylko firma z ubezpieczeniowa z która zawarł umowę. Skoro masz ubezpieczenie tylko od uderzenia pioruna a tego nie było, bo poszła jakaś szpila z sieci operatora energetycznego, to o co do banku masz pretensję? Że nie zapoznałeś się dokładnie z OWU?

--
xbartx

Data: 2011-01-09 18:47:07
Autor: Krzysztof
Alior RIP

"Simple Man" <canis@lupus.de> wrote in message news:igcqj6$f02$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Rachunek biezacy PLN to tylko niewielka czesc oferty Aliora, takze proponowalbym nie generalizowac.
Ja zaryzykowalbym stwierdzenie, ze oferta kont i lokat w PLN nie jest juz tak korzystna jak na poczatku i plasuje sie w 'gornych' stanach 'srednich'- przez co rozumiem tansza oferte niz platne konta w wielu bankach placowkowych(Pekao, PKOBP, BZWBK i inne), ale tez nizsze oprocentowanie kont oszczednosciowych i lokat niz ma czesc rynku (Getin-online, Meritum, EB i moze jeszcze cos sie znajdzie).

Data: 2011-01-09 21:51:24
Autor: Ra
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 12:24, Simple Man pisze:
W dniu 2011-01-09 11:29, xbartx pisze:

Alior to nie jest zły bank ale z banku, który w pewnych kwestiach był
pionierem i zapoczątkował rewolucję nagle zjechał z jakością oferty do
poziomu typowego średniaka.

no tak ale na bezpłatnym koncie i dopłatach do kk nie da daleko ujechać
Dla mnie było jasne od początku że żaden fundusz nie będzie dopłacał przez lata to interesu żeby wyjść na 0, podobnie z bankami pana Czarneckiego. Każdy kto inwestuje prywatną kasę chce możliwe szybko mnie zwrot, to naturalna rzecz
na dłuższe czekanie to mógł sobie pozwolić mbank

Data: 2011-01-10 00:39:03
Autor: Krzysztof
Alior RIP

"Ra" <tikiriki.wytinijto@poczta.onet.pl> wrote in message news:igd74e$k4r$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Cos mieszasz, bo wlasnie GO oferuje chyba max oprocentowanie na krotkoterminowych lokatach i chyba przez ostatnie lata w depozytach-% Getin byl w czolowce. Na czyms zarabiac musi a to, ze strzyze barany, ktorym udziela kredyty, to juz inna sprawa i mnie jako depozytariusza zbytnio nie interesuje.

Data: 2011-01-10 00:00:22
Autor: Tomasz Opalski
Alior RIP
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]
Genin/OF mnie przyznam zastanawia, co oni rob± z t± gór± kasy, któr± ¶ci±gaj± tak drogo z rynku. Jako¶ tak Genin nie kojarzy mi się z bankiem, w którym naród masowo bierze kredyty. --

Data: 2011-01-10 02:20:07
Autor: Borys Pogoreło
Alior RIP
Dnia Mon, 10 Jan 2011 00:00:22 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

Genin/OF mnie przyznam zastanawia, co oni rob± z t± gór± kasy, któr± ¶ci±gaj± tak drogo z rynku. Jako¶ tak Genin nie kojarzy mi się z bankiem, w którym naród masowo bierze kredyty.

 Przypomnij sobie DomBank - taki hipoteczny Provident.

 Podczas fuzji pewnie tylko nazwę zmienili :)
 Ale przyznam, że nie znam ich aktualnych warunków.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-10 09:33:30
Autor: Krzysztof
Alior RIP

"Tomasz Opalski" <okemot.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:igdi6m$i7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak CHF sie umacnia to kredyty im 'puchna' nawet bez udzielania swiezych, chyba to jest glowna przyczyna zbierania depozytow. Pamietam, ze przed kryzysem 2008 jak publikowali rozne dane, to wynikalo z nich, ze maja wiecej kredytow niz depozytow, potem sie juz to odwracalo. Kryzys odcial ich od finansowania z zewnatrz, inne banki zeszta chyba tez maja problemy z pozyczaniem na zewnatrz Polski, ale maja centrale na zachodzie, wiec moga pewnie uzyskac jakies pozyczki od banku 'matki'. Stopa NBP jest 3,5% a depozyty na 4-5%, czyli sytuacja jest daleka od tego co bylo przed kryzysem, kiedy oferty bankow na depozytach przewaznie byly nizsze niz stopy centralne.

Data: 2011-01-09 12:59:10
Autor: Andrzej Kubiak
Alior RIP
Dnia Sun, 9 Jan 2011 10:29:26 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Poza tematem, czekałem, aż pojawi się naczelny przyg... ekhm,
szalikowiec Aliora, no i długo nie czekałem.
No ale trzeba przyznać, że "szalikowiec" ma trochę racji

Nie zauważyłem, żeby darkblue pojawiał się wył±cznie w w±tkach
krytykuj±cych Alior i dopisywał kilka słów bez znaczenia, nie jego miałem
na my¶li.

Co do reszty, to Simple Man w podsumowaniu napisał to, co i ja chciałem,
więc nie będę powtarzał :)

AK

Data: 2011-01-09 10:50:55
Autor: Tomasz Opalski
Alior RIP
darkblue <nomail@nospam.pl> napisał(a):

[...]
A ja uważam że to co do zasady dobrze że ludzie głosuj± nogami je¶li się oferta banku pogarsza. Ten i kilka innych banków, powstały dzięki tym "lojalnym" klientom. W ogóle uważam, że w dzisiejszych czasach lojalno¶ć wobec banku to głupota, bo ona nic klientowi nie daje. Banki rzadko traktuj± lepiej lojalnych klientów lepiej niż takich z ulicy. A jak wygl±da oferta banków, które na prawdę mog± liczyć na lojalnych klientów, wystarczy spojrzeć w TOiP banków, które nie powstały na przestrzeni ostatnich 20 lat - KB, Pekao, PKO. A w tym konkretnym przypadku, to normalne, że najpierw jak wszystko jest za free lub z bonusem, klientów łowi się łatwo i masowo, a potem oferta jest modyfikowana pod grupę docelow± i czę¶ć klientów się wykrusza. Cóż, w Aliorze promocja się skończyła, bank musi złapać równowagę finansow± i tyle.

Miłego dnia
  Tomek

PS. Po co ta pszenno-buraczana retoryka? Czujesz się lepiej jak kogo¶ obrażasz?

Data: 2011-01-09 12:11:04
Autor: Simple Man
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 02:56, darkblue pisze:
[...]

Jak kto¶ jest "lojalny" wobec banku i daje się golić niczym baran to po prostu jest kretynem :) Rachunek czy inny produkt w banku to relacja czysto biznesowa, je¶li gdzie¶ jest lepiej to każdy my¶l±cy człowiek skorzysta z lepszej usługi. Lojalno¶ć wobec banku ? ROTFL

Data: 2011-01-09 22:09:21
Autor: darkblue
Alior RIP
Użytkownik "Simple Man" <canis@lupus.de> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:igc548$8h3$2@news.onet.pl...
[...]

powiedz ile na tym tracisz? płacisz parę złotych miesięcznie? otrzymujesz przecież co¶ w zamian (kto¶ tam wymienił pozytywne aspekty konta w tym aliorze), co nie generuje dla ciebie dodatkowych kosztów...
proszę Cię, b±dĽ poważny. dla tych paru złotych robić rewolucję i zmieniać bank? przecież często więcej wydajesz na codzienne opłaty parkingowe ;)
my¶lę, że przeznaczaj±c czas na kombinowanie, gdzie uciułać dodatkow± złotówkę i ¶ledzeniu forum - na uczciw± pracę zarobisz dużo więcej i nie będziesz musiał robić rewolucji zwi±zanej ze zmian± konta bankowego.
oczywi¶cie to mój punkt widzenia i każdy może mieć inny. tym niemniej uważam, ze nie warto, przy tych wszystkich wymienionych pozytywnych apsektach, które zostały wymienione.

p.s. pisz±c wcze¶niejsz± odpowiedĽ nie miałem na uwadze przytaczanego w Twojej wypowiedzi aliora, odniosłem się generalnie do powodów zmiany banku.

Data: 2011-01-09 12:08:31
Autor: Simple Man
Alior RIP
[...]

Nic nie jest Ľle ale też w niczym oferta się nie wyróżnia, typowy ¶redniak. W Alior rachunek kosztuje mnie 5 PLN i nic z tego  więcej nie mam. Założyłem rachunek w BGŻ i mam z tego kilkadziesi±t PLN miesięcznie "na czysto". Reszta usług z których korzystam jest w obu bankach taka sama.

Data: 2011-01-09 00:23:22
Autor: Paweł M.
Alior RIP
W dniu 2011-01-08 11:40, Simple Man pisze:
Moim zdaniem Alior stał się zupełnie niekonkurencyjnym bankiem, oferta
jest słaba i ciągle staje się gorsza.

Ja tam siedzÄ™ i sobie chwalÄ™:

a) konto KANTOR, dające mi wymierne korzyści co miesiąc przy spłacie kredytu w CHF (20-30 zł)
b) 1% zwrotu z transakcji kartÄ… kredytowÄ… (znowu parÄ™ dyszek)
c) pakiet pomocni fachowcy (testowałem, lekarz przyjechał gdy mnie rano gardło bolało ;)

pewnie jeszcze coś, ale te kilkadziesiąt zł miesięcznie skutecznie mnie przekonuje.

Może jednak czegoś nie wiem i poradzisz gdzie się wynieść, gdzie będą mnie na rękach nosić ? :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-01-09 01:02:06
Autor: neoniusz
Alior RIP
W dniu 11-01-09 00:23, "Paweł M." pisze:
b) 1% zwrotu z transakcji kartÄ… kredytowÄ… (znowu parÄ™ dyszek)

Jesli placisz za ubezpieczenie, albo zalozyles karte dawno temu. Inaczej jest 0,5%.

Data: 2011-01-09 10:24:51
Autor: RobertS
Alior RIP

[...]

kartę to mam i ja, zakładałem dawno więc mam 1% cashback, ale jak chciałem podwyższyć limit to nie dało się chociaż OF zaoferował mi w tym samym czasie kk z limitem o 5x wyższym niż Alior, jak Alior nie dał to wziąłem z OF

ror mam, ale bez karty czeka na lepsze czasy, może kiedyś oferta się poprawi, z konta KANTOR nie mogę korzystać, bo mój bank kasuje mnie za przelewy przychodzące, znacznie lepiej wychodzę na zwrocie 4% wartości raty w DB

RobertS

Data: 2011-01-09 12:20:35
Autor: Simple Man
Alior RIP
W dniu 2011-01-09 00:23, "Paweł M." pisze:
b) 1% zwrotu z transakcji kartÄ… kredytowÄ… (znowu parÄ™ dyszek)

Od dawna tego nie ma w ofercie.

c) pakiet pomocni fachowcy (testowałem, lekarz przyjechał gdy mnie rano
gardło bolało ;)

W moim przypadku gdy wywaliło mi instalację elektryczną to usłyszałem "w takich przypadkach nie pomagamy".

Może jednak czegoś nie wiem i poradzisz gdzie się wynieść, gdzie będą
mnie na rękach nosić ? :)

Nie ma takiego banku.
Ja wybieram takÄ… ofertÄ™, ktĂłra jest dla mnie korzystna w danym momencie i w przypadku ROR aktualnie jest to BGĹ» :)

Data: 2011-01-09 15:37:43
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Sun, 09 Jan 2011 12:20:35 +0100, Simple Man napisał(a):

Ja wybieram takÄ… ofertÄ™, ktĂłra jest dla mnie korzystna w danym momencie
i w przypadku ROR aktualnie jest to BGĹ» :)

Ale zauważ, że nie wybierasz oferty tylko korzystasz z promocji, które są czasowe i jakoś ciężko traktować to jako oferta banku.

Data: 2011-01-10 00:05:26
Autor: Borys Pogoreło
Alior RIP
Dnia Sun, 9 Jan 2011 15:37:43 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Ja wybieram tak± ofertę, która jest dla mnie korzystna w danym momencie
i w przypadku ROR aktualnie jest to BGŻ :)

Ale zauważ, że nie wybierasz oferty tylko korzystasz z promocji, które s± czasowe i jako¶ ciężko traktować to jako oferta banku.

 Czepiam się, ale korzysta z "oferty promocyjnej" ;)

 Dzisiaj niestety nie ma lekko - brak jednego drzewa z wisienkami, trzeba
skubać z każdego krzaczka po trochę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-10 08:13:28
Autor: xbartx
Alior RIP
Dnia Mon, 10 Jan 2011 00:05:26 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

 Czepiam siÄ™, ale korzysta z "oferty promocyjnej" ;)

 Dzisiaj niestety nie ma lekko - brak jednego drzewa z wisienkami,
 trzeba
skubać z każdego krzaczka po trochę.

Ok to może i ja źle napisałem, więc poprawię. Nie można mieć pretensji do banku o to, że się jego oferta pogorszyła, bo czasowa "oferta promocyjna" banku się skończyła.

--
xbartx

Alior RIP