Alior RIP

Data: 2011-01-08 12:08:29
Autor: neoniusz
Alior RIP
W dniu 11-01-08 11:40, Simple Man pisze:
przeważnie ludzie mocno mobilni, którzy liczyli na określone korzyści,
gdy korzyści się skończyły to i klienci odpływają.

10000 przywilejow ;) Jesli ktos zalozyl konto korzystajac z promocji w maju, polakomil sie na 200zl i nie polecil nikogo, to moze zamknac konto bez konsekwencji po 31 grudnia 2010r., wiec teraz moze ich troche byc.

Data: 2011-01-08 14:32:43
Autor: Jacenty
Alior RIP
Też zamykałem 30.12 u nich konto, też usłyszałem ten sam argument, że
przecież konto bez karty jest darmowe.
Ja akurat trafiłem na przesympatyczn± pani± "bankier klienta
zamożnego" (hłe hłe), więc daję plusa za obsługę i zapamiętam ich
dobrze. Natomiast aktualn± ofertę Aliora w zakresie kont, kart, lokat
oceniam jako mizern±.

Alior RIP