Alior Speed

Data: 2009-03-07 00:56:20
Autor: Mithos
Alior Speed
Piotr Gralak pisze:
w skrócie - przelewy na rachunek aliora z dowolnej karty kredytowej bez prowizji (jak transakcja internetowa). haczyk: waluta transakcji to EUR, USD, GBP a przelew na rachunek w PLN.

"Wpłaty przyjmowane są z spersonalizowanych kart kredytowych lub płatniczych przystosowanych do dokonywania transakcji w Internecie, wydanych przez bank za granicą."

Zwracam uwagę zwłaszcza na ostatnią linijkę.

--
Mithos

Data: 2009-03-07 00:57:34
Autor: Piotr Gralak
Alior Speed
Mithos napisał(a):
Piotr Gralak pisze:
[...]

no niby tak pisze, ale jak się wczytać w regulamin to nie ma o tym ani słowa. a transakcję kartą mbankową właśnie mi przyjęło. Minimum 3 EUR.
Uznanie rachunku wg regulaminu do 3 dni roboczych.

PG

Data: 2009-03-07 01:11:23
Autor: Mithos
Alior Speed
Piotr Gralak pisze:
no niby tak pisze, ale jak się wczytać w regulamin to nie ma o tym ani słowa. a transakcję kartą mbankową właśnie mi przyjęło. Minimum 3 EUR.
Uznanie rachunku wg regulaminu do 3 dni roboczych.

Oferta teoretycznie ciekawa aczkolwiek dla mnie całkowicie bezsensowna - jeśli nagle będę potrzebował dużo gotówki to po prostu wypłacę ją z bankomatu KK Multibanku (bez prowizji) i oprocentowanie będę miał 9,9% (przynajmniej do listopada), bez konieczności zabawy w ww. przelewy.

Zresztą ciekawe jakie wyjdą koszta takiej operacji. Daj znać jak się już wszystko rozliczy.

--
Mithos

Data: 2009-03-07 00:37:54
Autor: BK
Alior Speed
On 7 Mar, 01:11, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Piotr Gralak pisze:

> [...]

(przynajmniej do listopada), bez konieczności zabawy w ww. przelewy.

Zresztą ciekawe jakie wyjdą koszta takiej operacji. Daj znać jak się już

Mysle, ze to raczej alternatywa dla przelewow miedzynarodowych dla
pracujacych np. w UK a nie usluga dla ludzi w kraju.

Data: 2009-03-07 01:02:58
Autor: MK
Alior Speed
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:gosd7c$3a4$1news.onet.pl...

"Wpłaty przyjmowane są z spersonalizowanych kart kredytowych lub płatniczych przystosowanych do dokonywania transakcji w Internecie, wydanych przez bank za granicą."

Zwracam uwagę zwłaszcza na ostatnią linijkę.

Polbank :), Diners Club International :).

Nie chce mie sie otwierac konta zeby sprawdzic jakie kursy stosuja przy tych transakcjach, ne pweno marza wieksza niz interchange.

MK

Data: 2009-03-07 01:25:17
Autor: MarekZ
Alior Speed
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:gosdje$mlu$1news.wp.pl...

Nie chce mie sie otwierac konta zeby sprawdzic jakie kursy stosuja przy tych transakcjach, ne pweno marza wieksza niz interchange.

W tabeli na stronie Aliora prawie 8% spreadu. Alemożeto tylko dlatego, że to kurs weekendowy. Jeśli to norma to dramat.

marekz

Data: 2009-03-07 07:58:38
Autor: xbartx
Alior Speed
On Sat, 7 Mar 2009 01:25:17 +0100
"MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> wrote:

W tabeli na stronie Aliora prawie 8% spreadu. AlemoĹźeto tylko
dlatego, że to kurs weekendowy. Jeśli to norma to dramat.

To by trzeba przeliczyć głównie dla kogoś kto np pracuje na wyspach i
chciałby przetransferować pieniądze do pl - być może, przy jakimś
okreslonym wolumenie, będzie to nawet opłacalne ;)

Xenocide

Data: 2009-03-07 10:38:53
Autor: SDD
Alior Speed

Użytkownik "MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> napisał w wiadomości news:gosegj$7dl$1srv.cyf-kr.edu.pl...

W tabeli na stronie Aliora prawie 8% spreadu. Alemożeto tylko dlatego, że to kurs weekendowy. Jeśli to norma to dramat.

Moze si epomylili i ta usluga powinna si enazywac po prostu Alior Spread a nie Alior Speed :)

Pozdrawiam
SDD

Alior Speed