Alior Speed - długo się czeka?

Data: 2009-05-21 10:26:16
Autor: Tomek Głowacki
Alior Speed - długo się czeka?
Witam!

Czy długo się czeka na realizację płatności karta -> rachunek Alior w usłudze Speed? :)

Niby ma to szybko działać, a dalej widzę transakcję w stanie "przyjęta do realizacji" od dłuższego czasu...

Pozd,
Tomek

Data: 2009-05-21 07:18:53
Autor: Krzysiek Drozd
Alior Speed - długo się czeka?
On 21 Maj, 09:26, Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
wrote:
[...]

Tak przelew można zrobić w kilka minut :) - zależy jak szybko używasz
przeglądarki i wpisujesz numer karty.

Regulamin usługi mówi o 2 dniach roboczych od autoryzacji na karcie.
Ja dostałem po trzech.

Pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2009-05-21 08:57:03
Autor: Sinus
Alior Speed - długo się czeka?
Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał(a):
Czy długo się czeka na realizację płatności karta -> rachunek Alior w usłudze Speed? :)

2-4 dni robocze.

--
Sinus

Data: 2009-05-21 11:30:00
Autor: Tomek Głowacki
Alior Speed - długo się czeka?
Sinus pisze:
Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał(a):
Czy długo się czeka na realizację płatności karta -> rachunek Alior w usłudze Speed? :)

2-4 dni robocze.

Ło matko! To jest to "kilka minut"? ;-) No to fajnie w takim razie sobie zrobiłem....

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-05-21 02:42:07
Autor: BK
Alior Speed - długo się czeka?
On May 21, 11:30 am, Tomek Głowacki
Sinus pisze:

> 2-4 dni robocze.

Ło matko! To jest to "kilka minut"? ;-) No to fajnie w takim razie sobie
zrobiłem....

Pozdr,
Tomek

A kto twierdzil, ze jest to "kilka minut"? W regulaminie nic o
minutach nie ma.

Data: 2009-05-21 12:05:35
Autor: Tomek Głowacki
Alior Speed - długo się czeka?
BK pisze:

A kto twierdzil, ze jest to "kilka minut"? W regulaminie nic o
minutach nie ma.

Dobra, odszczekuję - faktycznie. "Polecenia wpłat można dokonać w kilka minut"... :) i się dałem nabrać.

Dzięki za wypunktowanie,
pozdr,
Tomek

Data: 2009-05-21 21:52:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Alior Speed - długo się czeka?

A kto twierdzil, ze jest to "kilka minut"? W regulaminie nic o
minutach nie ma.

Dobra, odszczekuję - faktycznie. "Polecenia wpłat można dokonać w kilka minut"... :) i się dałem nabrać.

PO prostu nie rozumiesz tego, co czytasz.

zyga

Data: 2009-05-21 21:51:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Alior Speed - długo się czeka?

Czy długo się czeka na realizację płatności karta -> rachunek Alior w usłudze Speed? :)

Niby ma to szybko działać, a dalej widzę transakcję w stanie "przyjęta do realizacji" od dłuższego czasu...

Co to znaczy dłuższy czas?

zyga

Data: 2009-05-22 14:47:39
Autor: Tomek Głowacki
Alior Speed - długo się czeka?
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

spokojnie, zyga, wszystko jasne - nie doczytałem dobrze, źle zrozumiałem i stąd mnie zdziwienie ogarnęło.

Ale ok, czekam aż wpadnie kasa na konto.

Pozd,
Tomek

Alior Speed - długo się czeka?