Alior Sync 5% CB

Data: 2012-07-06 13:18:02
Autor: news.home.net.pl
Alior Sync 5% CB
Witam
Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień pracowników Alior Sync na forum mBanku.

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2012-07-06 06:19:12
Autor: ls
Alior Sync 5% CB
On 6 Lip, 13:18, "news.home.net.pl" <lilipu...@gazeta.pl> wrote:
Witam
Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
pracowników Alior Sync na forum mBanku.

Zwrocili zarowno za "Place z Sync" jak i za platnosci karta w necie.
Zgubili jednak jedna transakcje - dzwonilem: maja sie zastanawiac
tydzien.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-07-06 06:30:37
Autor: disnej
Alior Sync 5% CB
Ufff... na allegro placilem karta synca,
ale tylko dlatego, zeby wyrobic te 3 transakcje :).
Tak czy siak na sync'owym fb napisali jak byk,
ze zwrot bedzie i z place z allegro i z platnosci karta.
A niech ich... :/

ja placilem przez "place z alior sync" i dostalem zwrot

Data: 2012-07-06 06:33:29
Autor: Michal Pl
Alior Sync 5% CB
W dniu piątek, 6 lipca 2012 15:22:24 UTC+2 użytkownik Q napisał:
> [...]

Tak czy siak na sync'owym fb napisali jak byk,
ze zwrot bedzie i z place z allegro i z platnosci karta.

A kiedy zostało rozliczone? Bo u mnie wszystkie transakcje wykonane po 26 czerwca (27-28 czerwca rozliczone), zostały pominięte......

Data: 2012-07-06 17:34:33
Autor: ETR
Alior Sync 5% CB
W dniu 06.07.2012 15:33, Michal Pl pisze:

u mnie nie ma CB :-(

www.lifeprogress.pl


Data: 2012-07-06 13:25:32
Autor: a...mx
Alior Sync 5% CB
news.home.net.pl wrote:

Witam
Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
pracowników Alior Sync na forum mBanku.

Hm, mi objął płącę z alior sync na allegro.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-07-06 11:38:49
Autor: Sinus
Alior Sync 5% CB
a...mx@gazeta.pl napisał(a):
Hm, mi objął płącę z alior sync na allegro.

U mnie również transakcje z Alledrogo załapały się do CB.

--
Sinus

Data: 2012-07-06 07:25:18
Autor: osa
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-06 13:38, Sinus pisze:
a...mx@gazeta.pl napisał(a):
Hm, mi objął płącę z alior sync na allegro.

U mnie również transakcje z Alledrogo załapały się do CB.

Potwierdzam, "płacę z synkiem" przy płatności za aukcję wyczarował 5% zwrotu.

Data: 2012-07-06 13:51:52
Autor: neoniusz
Alior Sync 5% CB
W dniu 06.07.2012 13:18, news.home.net.pl pisze:
Witam
Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
pracownikĂłw Alior Sync na forum mBanku.

Powinienem dostac 0,5 zl. Placilem karta za prowizje allegro. Nie przez zadne place z synkiem, tylko wklepywalem numer karty. Nie dostalem.

Data: 2012-07-06 05:14:48
Autor: Michal Pl
Alior Sync 5% CB
W dniu piątek, 6 lipca 2012 13:51:52 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]

Powinienem dostac 0,5 zl. Placilem karta za prowizje allegro. Nie przez zadne place z synkiem, tylko wklepywalem numer karty. Nie dostalem.

U mnie zwrot nie zgadza się z wykonanymi operacjami..... I niestety reklamacja poszła.... Niby do wtorku mają się tym zająć (tzn. przemyśleć)

Data: 2012-07-06 14:16:34
Autor: gregor
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-06 13:51, neoniusz pisze:
[...]

No właśnie za towar można alior syncem a za rachunki allegro nie ma ciekawe dla czego

gregor

Data: 2012-07-06 05:27:46
Autor: Michal Pl
Alior Sync 5% CB
W dniu piątek, 6 lipca 2012 14:16:34 UTC+2 użytkownik gregor napisał:

> [...]

No właśnie za towar można alior syncem a za rachunki allegro nie ma ciekawe dla czego

Z tego co zauważyłem to chyba AliorSync skrócił czerwiec do 26 dni, i wszystkich kolejnych dni nie wliczył xD

Data: 2012-07-06 05:44:00
Autor: bob.jusel
Alior Sync 5% CB
W dniu piątek, 6 lipca 2012 13:27:46 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:

Z tego co zauważyłem to chyba AliorSync skrócił czerwiec do 26 dni, i wszystkich kolejnych dni nie wliczył xD

U mnie też transakcja z 26 załapała się na CB, a z 29 już nie.
Nie wiem czy reklamować, czy czekać na premię w następnym miesiącu?

Data: 2012-07-06 09:21:58
Autor: Michal Pl
Alior Sync 5% CB
Już poprawili cashbacki i się zgadza :)

Data: 2012-07-06 14:51:56
Autor: neoniusz
Alior Sync 5% CB
W dniu 06.07.2012 14:27, Michal Pl pisze:
Z tego co zauważyłem to chyba AliorSync skrócił czerwiec do 26 dni, i wszystkich kolejnych dni nie wliczył xD

Wydaje sie, ze to jest wlasnie rozwiazanie zagadki, bo moje transakcje rozliczyly sie 30-go czerwca.

Data: 2012-07-06 06:03:23
Autor: luc
Alior Sync 5% CB
On 6 Lip, 14:51, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

Wydaje sie, ze to jest wlasnie rozwiazanie zagadki, bo moje transakcje

Mam podobnie. Morele.net zapłacone 28ego, rozliczone 30ego. Trzeba
będzie pooglądać bankierkę na czacie...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-06 14:29:10
Autor: pawlin
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-06 13:18, news.home.net.pl pisze:
[...]

u mnie jeszcze nie ma. transakcje byly zrobione 29.06

Data: 2012-07-06 05:41:03
Autor: Imiglikos
Alior Sync 5% CB
W dniu piątek, 6 lipca 2012 14:29:10 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:
> [...]
>
> Pozdrawiam
> liliputek
u mnie jeszcze nie ma. transakcje byly zrobione 29.06

To będziesz miał za miesiąc zwrot.

Data: 2012-07-06 15:36:13
Autor: pawlin
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-06 14:41, Imiglikos pisze:
[...]

czyzby miesiac w aliorze konczyl sie 28?!

Data: 2012-07-06 14:40:24
Autor: m7marek
Alior Sync 5% CB
U mnie nie ma premi za Płacę z Alior Sync z 29.07, ale z 28.07 jest.
Poczekam do poniedziałku wieczór z reklamacją.

--
m7marek

Data: 2012-07-06 07:27:35
Autor: osa
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-06 14:40, m7marek pisze:
U mnie nie ma premi za Płacę z Alior Sync z 29.07, ale z 28.07 jest.

Za to ja poproszę o dostęp do wehikułu czasu :) poważnie... przydałby się :)

Data: 2012-07-06 18:46:59
Autor: m7marek
Alior Sync 5% CB
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jt70so$82g$1inews.gazeta.pl...
Za to ja poproszę o dostęp do wehikułu czasu :) poważnie... przydałby się :)

niestety to tylko literówka, fajnie by było jak by dawali premie jeszcze przed zrobieniem zakupów :)

Data: 2012-07-06 19:46:19
Autor: osa
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-06 18:46, m7marek pisze:
[...]

przed zrobieniem zakupĂłw :)

szkoda, że literówka (jeśli jesteś z południa to powód znany ;) ) bo ja bym zaraz zgłosił synkowi że planuję zakup przez internet nieruchomości za 10 milionów i poproszę zwrot 5% ;)

Data: 2012-07-06 08:58:58
Autor: jerry .
Alior Sync 5% CB
On 6 Lip, 14:40, "m7marek" <m7ma...@interia.pl> wrote:
U mnie nie ma premi za Płacę z Alior Sync z 29.07, ale z 28.07 jest.
Poczekam do poniedziałku wieczór z reklamacją.

--
m7marek

U mnie to samo, czyli synkowy miesiąc kończy się 28?

Data: 2012-07-06 23:44:27
Autor: xbartx
Alior Sync 5% CB
Dnia Fri, 06 Jul 2012 08:58:58 -0700, jerry . napisał(a):

[...]

Już zrobili korektę. Mam dwie transakcje rozliczone 29.06 i mam zwrot.

--
xbartx

Data: 2012-07-06 15:32:40
Autor: Tomek
Alior Sync 5% CB
W dniu piątek, 6 lipca 2012 13:18:02 UTC+2 użytkownik news.home.net.pl napisał:
[...]

76,11zł wydatków kartą w czerwcu *5% = 3,8055

Dostałem na raty:
2,09zł
1,71zł
= 3,80zł

Wniosek: Sync dyma nas na grosza przy zaokrąglaniu

Data: 2012-07-06 23:41:54
Autor: xbartx
Alior Sync 5% CB

napisał:
[...]

Dziwne bo u mnie:
z kalkulatora wychodzi = 37,7645
w Synku mam 28,19 + 9,58 = 37,77

--
xbartx

Data: 2012-07-07 07:03:40
Autor: a...mx
Alior Sync 5% CB

napisał:
[...]

Każdy zakup * 5% z osobna i zaokrągl do 2 miejsc, dopiero zsumuj.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-07-07 00:12:21
Autor: Tomek
Alior Sync 5% CB

Tomek wrote:

> 2,09zł
> 1,71zł
> = 3,80zł

Każdy zakup * 5% z osobna i zaokrągl do 2 miejsc, dopiero zsumuj.

-- Arek, arekmx|gazeta.pl

Wtedy wychodzi 3,82zł czyli dymaliby mnie jeszcze bardziej

Data: 2012-07-07 09:42:45
Autor: Q
Alior Sync 5% CB
Wniosek: Sync dyma nas na grosza przy zaokrąglaniu

1. Jak juz to nie na grosza, ale na .5 grosza.
2. Wiesz jak oni zaokraglaja? Moze po bankiersku?

Data: 2012-07-07 15:39:04
Autor: osa
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-07 00:32, Tomek pisze:
[...]

Wniosek: przez to że masz dwa zwroty więc dwie końcówki były poniżej 0.5 grosza. Gdyby rozliczyliby wszystko w jednym zwrocie miałbyś dobrze.

Data: 2012-07-06 15:37:35
Autor: Q
Alior Sync 5% CB
Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień pracowników Alior Sync na forum mBanku.

Hm... na stronie maja jak byk:

Ty robisz zakupy w Internecie płacąc kartą wydaną do konta
lub korzystając z opcji "Płacę z Alior Sync",
a my zwracamy Ci 5% ich wartości!
Zakupy przez Internet są więc bardziej opłacalne niż płacenie gotówką.
Zwrot środków możesz otrzymać bezpośrednio na konto
lub w postaci zwrotu kwot doładowań telefonu
(zrealizowanych przez naszą bankowość internetową lub mobilną).

Cashback 5% dotyczy wszystkich zakupów dokonanych
w sklepach internetowych w Polsce i za granicą,
z wyłączeniem tylko wybranych usług takich, jak np. zakłady bukmacherskie (pełna lista w regulaminie).

Data: 2012-07-06 19:10:14
Autor: deno
Alior Sync 5% CB
Witam

mam do zapłacenia 2gą ratę za wyjazd na wakacje, ponieważ touroperator nie
ma oddziału w moim mieście, mogę to zrobić wykonując zwykły przelew z konta
lub poprosić biuro podróży o obciążenie karty na podstawie formularza
zgody.
Pytanie- czy któraś z tych możliwości kwalifikuje się jako 'zakupy przez
internet' co by załapać się na CB z Sync-a?

--
pzdr Deno

Data: 2012-07-06 19:18:54
Autor: SQLwiel
Alior Sync 5% CB
W dniu 2012-07-06 19:10, deno pisze:
[...]

Ty raczej kombinuj, żeby się pod chargeback albo przynajmniej jakieś ubezpieczenie załapało :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-07 08:17:23
Autor: Rafal M
Alior Sync 5% CB
On 6 Lip, 13:18, "news.home.net.pl" <lilipu...@gazeta.pl> wrote:
Witam
Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie

Ktos juz sprawdzal, czy do CB liczone sa platnosci z abonament za
komorke w Plusie (dokonane przez internet z poziomu panelu adm
klienta).

Pozdrawiam
Rafal

Alior Sync 5% CB