Alior Sync

Data: 2013-03-28 09:19:42
Autor: C.
Alior Sync
Zaintrygowała mnie reklama AliorSync, zwłaszcza te błyskawiczne przelewy

Miałem tam kiedyś konto na próbę, między innymi założone z myślą o błyskawicznych przelewach. Przyjmijmy że miałem pecha, ale praktycznie w 70% większych kwot (rzędu 2000 zł) nie dawało się przesłać i system proponował normalny przelew bo "w tej chwili z powodów technicznych nie jest możliwe zrealizowanie przelweu błyskawicznego".

Jak tak za każdym razem miałem się zastanawiać czy tym razem zadziała to i usługa mnie w pewnym momencie zmęczyła a samo konto zamknąłem. Moim zdaniem jeśli to ma być dla tych przelewów to nie warto

C.

Alior Sync