Alior Sync

Data: 2013-03-28 18:33:32
Autor: Grzexs
Alior Sync
Mam konto w mBanku. Zaintrygowa艂a mnie reklama AliorSync, zw艂aszcza te
b艂yskawiczne przelewy, co prawda tylko 10 za darmo, ale zawsze co艣. Warto?

Ja r贸wnie偶 mia艂em konto w mBanku, a teraz mam w Syncu.

A te przelewy to cha艂a. Dzia艂a tylko do wybranych bank贸w i to akurat nie tych, kt贸re by si臋 mi przyda艂y.

A przenios艂em ze wzgl臋du na darmowe wyp艂aty ze wszystkich bankomat贸w bez warunk贸w, zwrot za zakupy on-line i nieco lepsze oprocentowanie.
--
Grzexs

Data: 2013-03-28 22:58:05
Autor: Ignacy
Alior Sync
U偶ytkownik "Grzexs" <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kj1utd$gm0$1node1.news.atman.pl...
A te przelewy to cha艂a. Dzia艂a tylko do wybranych bank贸w i to akurat nie tych, kt贸re by si臋 mi przyda艂y.

Zostaje przy mBanku, z b艂yskawicznych przelew贸w bardziej to potrzebuj臋, aby to na moim koncie pojawia艂y si臋 b艂yskawicznie.
No c贸偶, trzeba poczeka膰, a偶 wszystkie banki b臋d膮 mia艂y te przelewy w standardzie za darmo.

Alior Sync